Wyniki: 44
Data dodania

Organizacja i prowadzenie webinarów – pierwsze kroki

Sprawdź, jak zaplanować, promować i przeprowadzić webinar, w którym każdy będzie chciał wziąć udział! Dzięki temu poradnikowi: dowiesz się, w jaki sposób najlepiej promować webinar, poznasz triki na skuteczne prowadzenie webinarów, sprawdzisz, jak możesz zaangażować uczestników webinaru.

KPI w email marketingu.

Poniższy poradnik pomoże Ci rozwinąć umiejętności email marketingowe, dzięki czemu nie będziesz działać instynktownie, a zaczniesz pracować na twardych danych, jak profesjonalista!

Świąteczne kampanie promocyjne.

Przeczytaj wyjątkowy ebook GetResponse i dowiedz się, jak stworzyć kompleksową kampanię świąteczną. Poznaj trzy filary skutecznej kampanii, dzięki którym stworzysz atrakcyjną świąteczną ofertę

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów. O tym, z czego składa się typowy newsletter oraz jak każdy z tych elementów optymalnie zaprojektować, dowiesz się z tego oto poradnika.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

Mierzenie skuteczności kampanii email marketingowych w 3 krokach.

Wiemy, że statystyki mogą przytłaczać. Ale wiemy też, że ich znajomość to Twój as w rękawie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik! Poznaj podstawowe wskaźniki do oceny sukcesu kampanii email marketingowych i sprawdź, jak je wykorzystać. (www.getresponse.pl)

Jak projektować skuteczne landing pages

Wstęp Wiele statystyk dowodzi, że urzadzenia mobilne zaczynają dominować wśród użytkowników Internetu. Używamy ich nie tylko do interakcji, np. obsługi email oraz sieci społecznościowych, ale również do wyszukiwania informacji, robienia zakupów oraz rozrywki (według badania “Seven Shades of Mobile”, przeprowadzonego przez firmę InsightsNow dla AOL i BBDO). Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing […]

Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej.

Wydawać by się mogło, że email marketing i wyszukiwanie organiczne wykluczają się wzajemnie. Ale czy wiesz, że te dwie dziedziny mogą połączyć siły i wspierać Twój sukces? Z poniższego poradnika dowiesz się, jak skuteczna może okazać się kombinacja tych dwóch narzędzi, a w szczególności – jak SEO może usprawnić proces budowania bazy adresowej. (www.getresponse.pl)

10 podstawowych technik pozyskiwania leadów.

Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu. Twoim celem jest więc jej ciągła rozbudowa poprzez zachęcanie wszystkich potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą osób do subskrypcji. Pobierz przygotowany przez nas poradnik i poznaj 10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie liczby subskrybentów.

Niezbędnik Content Marketera.

Według badań Content Marketing Institute, aż 55% firm zamierza w tym roku zwiększyć budżet na działania content marketingowe. Coraz większa liczba przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że dzięki dostarczaniu interesujących treści, mogą liczyć na rozpoznawalność i zaangażowanie odbiorców. Przeczytaj poniższy poradnik i stwórz strategię content marketingową, dzięki której dowiesz się, czego naprawdę potrzebują Twoi klienci.

Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

Świąteczne strategie email marketingowe

Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów. W tym poradniku przedstawiamy sprawdzone sposoby na wykorzystanie grudniowych okazji sprzedażowych. Prezentujemy zestaw taktyk, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, zbudować wartościowe relacje z klientami i wygenerować większą sprzedaż.

zobacz: