BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Zapisz się

do naszego newslettera aby uzyskać dostęp do materiałów i otrzymywać powiadomienia emailowe

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz?

Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów.

Z poradnika dowiesz się, jak:

– Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać
– Angażować odbiorców w mediach społecznościowych
– Wykorzystać webinary i materiały wideo
– Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Uzyskaj DARMOWY, nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów,
które możesz w każdej chwili przeczytać online lub pobrać w formie pliku PDF

  • 20 strony
  • 20 rozdziały
  • 8 minutowa lektura
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!