VIEWS

Zalety marketing automation [EN]

Organizacja czasu jest najważniejszą umiejętnością, jaką musi posiąść przedsiębiorca.

 

Jeśli prowadzisz firmę online, doskonale wiesz, że zawsze jest mnóstwo rzeczy do zrobienia. Aby pracować mądrzej (a nie tylko ciężej), musisz nauczyć się określać cele, wyznaczać zadania i ustalać priorytety.

Przydatne okażą się również narzędzia, dzięki którym usprawnisz procesy biznesowe. Jednym z nich jest automatyzacja marketingu. W tym krótkim filmie nasz ekspert Reno van Boven pokaże Ci, że przemyślana kampania email marketingowa pozwala na:

  • poprawę wyników,
  • zwiększenie zysków,
  • redukcję ilości pracy.

Jeśli chcesz osiągać imponujące wyniki, musisz poznać swoich klientów i zaplanować komunikację z nimi w każdym szczególe. I tu z pomocą przychodzi automatyzacja marketingu.

 

Zaplanuj komunikację emailową za pomocą automatycznego cyklu

Cykl marketing automation to czytelna reprezentacja graficzna Twojej komunikacji z subskrybentami. Z wykorzystaniem warunków, akcji i filtrów, możesz planować odpowiednie działania na każdym etapie ścieżki klienta (począwszy od subskrypcji).

Z jednej strony możesz wykonywać proste akcje, takie jak automatyczne wysłanie emaila do klienta po otwarciu jednej z Twoich wiadomości. Z drugiej – tworzyć rozbudowane cykle automatyczne z wysoce spersonalizowanymi wiadomościami, dostosowanymi do działań i preferencji subskrybentów.

Uruchamiając automatyczną kampanię, oszczędzisz czas. Czas, który możesz poświęcić na odpoczynek lub skupienie się na innych ważnych sprawach. Reno przekonuje, że „dzięki automatyzacji, będziesz w kontakcie z klientami zawsze – nawet podczas rejsu statkiem lub wakacyjnego odpoczynku”. Mógłbyś prowadzić firmę, podróżując po świecie! Kuszące, prawda?

Nie możesz w to uwierzyć? Zobacz sam (wideo w j.angielskim) :

 

Korzystasz już z automatyzacji marketingu? Jak wpływa na działanie Twojej firmy? Podziel się przemyśleniami w komentarzach!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x