IdoSell – recenzja, opinie, funkcjonalności i cennik

7 min
Zaktualizowano:

Masz pomysł na swój e-commerce i potrzebujesz narzędzia, dzięki któremu uruchomisz swój sklep internetowy? W naszym zestawieniu prezentującym najpopularniejsze platformy e-commerce nie mogło zabraknąć IdoSell.

Dopiero rozpoczynasz przygodę z handlem elektronicznym i myślisz o założeniu sklepu internetowego? Sprawdź nasz PRZEWODNIK PO ECOMMERCE 📒.

IdoSell – Podstawowe informacje

IdoSell (IAI Shop), to kolejna polska platforma ecommerce (jak widać, nasz lokalny rynek usług IT nie pozostaje w tyle za globalnym rozwojem e handlu!) do przygotowania i prowadzenia sklepu internetowego. Umożliwiają konfigurowanie lub migrację sklepu samodzielnie bądź we współpracy z ich wewnętrznymi ekspertami – pełne wdrożenie lub konsultacje wspierające ten proces. Platforma dedykowana jest małym, średnim oraz dużym sklepom.

  • Typ platformy: SaaS
  • Pochodzenie: Polska
  • Liczba klientów: ponad 7500
  • Liczba sklepów internetowych: ponad 7000
  • Okres próbny: wersja Demo

Ciekawostka!💡
IdoSell działa w modelu Otwarty SaaS.

IdoSell – Funkcjonalności

  1. 🛒 Obsługa sprzedaży:
    • Sprzedaż międzynarodowa – możliwość sprzedaży w wielu walutach i w dowolnym języku

    • Multishop – obsługa wielu sklepów, języków i walut z jednego panelu

    • Wsparcie B2B (sprzedaży hurtowej) – gotowe scenariusze i opcje umożliwiające prowadzenie sprzedaży hurtowej równie łatwo, jak detalicznej

    • One Page Shop (sklep na jednej stronie) pozwala na promowanie konkretnych produktów, co ułatwia prowadzenie działań marketingowych

    • Obsługa sprzedaży stacjonarnej i omnichannel

    • Extended Sites – Za pomocą tego systemu w ciągu jednego dnia możesz pod patronatem innego serwisu otworzyć nową stronę ze swoją ofertą. Możesz uruchomić również wersję dedykowaną jednej wybranej marce lub kategorii z Twojej oferty. Zamiast kupować ruch, pozyskaj go od popularnych i branżowych serwisów, sprzedając w subdomenie pod ich szyldem.

    • Udostępnianie oferty innym sklepom lub firmom

    • Inteligentny system rekomendacji produktowych (IAI RS)

    • Porównywarki cen i katalogi

    • Dodatkowe funkcje


  2. 📢 Marketing wielokanałowy:
    • Zarządzanie promocjami – tworzenie promocji i ofert specjalnych, przypisywanie konkretnym klientom etc.

    • Karty podarunkowe i bony towarowe

    • Rabaty i towary gratisowe przypisywane konkretnym grupom odbiorców

    • Toplayery i Widgety – wsparcie do budowania bazy subskrybentów, dystrybucji informacji specjalnych i innych działań

    • Karty stałego klienta

    • IAI Ads

    • Moduł testów A/B

    • Facebook for IdoSell – Facebook Business Manager, Facebook Page, Ad Account, Meta Pixel

    • Wsparcie działań w Google oraz SEO i SEM


      – oraz wiele innych funkcjonalności


  3. 📋 Obsługa magazynu:
    • Wbudowana gospodarka magazynowa IdoSell

    • Wystawianie dokumentów sprzedażowych

    • Kontrola stanów magazynowych – obsługa wielu magazynów, stany magazynowe i dyspozycyjne, rezerwacja, grupowa edycja towarów, zarządzanie dostawcami i więcej

    • Kontrola opłacalności

    • Eksport dokumentów magazynowych i towarów


      oraz wiele innych funkcjonalności


  4. 📦 Obsługa logistyki
    • Integracje z firmami kurierskimi

    • Wydruki dla wybranych dostawców wprost z panelu

    • Seryjna realizacja zamówień

    • Obsługa zwrotu towarów i reklamacji

    • Obsługa dropshipping i cross-docking

    • Seryjna realizacja zamówień

    • Różne statusy i powiadomienia dla zamówień


  5. 💳 Obsługa płatności:
    • Certyfikat bezpieczeństwa PCI DSS Level 1

    • Integracje z systemami płatniczymi

    • Szybkie zwroty cash back

    • Płatności IdoPay

    • Najwyższy poziom bezpieczeństwa gwarantowany przez First Data PolCard


  6. 👤 Zarządzanie klientami – CRM
    • Zarządzanie klientami

    • Opcja samodzielnego eksportu i importu danych

    • Czarna lista klientów

IdoSell – Zalety

  • Wielowymiarowa oferta – korzystasz z takiej opcji, jaka bardziej ci odpowiada
  • Możliwość całkowitej personalizacji wdrożenia i indywidualnego podejścia
  • Nieograniczone wsparcie techniczne
  • Wewnętrzni konsultanci (WEBMASTERZY)
  • Infrastruktura oparta na modelu Otwarty SaaS
  • Gotowe funkcje i moduły e commerce
  • Duże możliwości rozbudowania sklepu

Platformy ecommerce (porównanie najlepszych narzędzi do tworzenia sklepu internetowego) 🛒

Sprawdź zestawienie najlepszych platform sprzedażowych. Porównaj funkcjonalności, ceny, integracje oraz opinie, aby dobrać najlepszą platformę dla potrzeb Twojego biznesu. 

SPRAWDŹ

IdoSell – Wady

  • Użytkownicy wśród wad wymieniają wysoką cenę, w porównaniu do większości SaaSów (jednak podkreślają, że stosunek ceny do jakości za bardzo korzystny)
  • Klienci skarżą się na trudności we wdrożeniu i skonfigurowaniu – jeśli nie masz żadnego doświadczenia w tym zakresie, możliwe, że będziesz potrzebować wsparcia technicznego
  • Cennik platformy jest skomplikowany, potrzeba czasu na odnalezienie się w nim

IdoSell – Cennik

Warianty rozliczeń IdoSell:

Smart Cloud

35 zł miesięcznie przez 1. rok, później 65 zł/m-c. Rekomendowany dla biznesów wchodzących w ehandel oraz jako plan wyjściowy dla wszystkich nowych użytkowników (łatwa migracja do wyższego pakietu).

Elastic Cloud

259 zł/m-c, rekomendowany dla średnich ecommerców.

Cloud Pro

1299 zł/m-c, rekomendowany dla ecommerców, które planują szybki wzrost i skalowanie działalności

Możesz też skorzystać z usługi wdrożeniowej, ze szkoleniem i opieką techniczną. Proces tworzenia e sklepu obejmuje 5 etapów: Analizę, Projekt, Kodowanie, Testowanie, Ulepszanie.

  1. Konfiguracja pod klucz
    (999 zł w pakiecie i 1999 zł poza pakietem)
  2. Konfiguracja pod klucz z wdrożeniem z szablonu
    (2 499 zł w pakiecie lub 3 999 zł poza pakietem)
  3. Wdrożenie sklepu uszyte na miarę
    (150 zł/h w pakiecie i 170 zł/h poza pakietem)

IdoSell – Integracje

  1. Marketplaces, czyli sprzedaż wielokanałowa – Idosell oferuje integrację z najpopularniejszymi serwisami, jak Amazon, eBay, Allegro, Empik, Morele i więcej
  2. Największe firmy kurierskie – DHL, DPD, InPost, UPS i inne
  3. Systemy płatności pozwalające na sprzedaż w Polsce i za granicą, np. PayU, PayPal, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24
  4. Systemy ratalne
  5. Systemy ERP
  6. Porównywarki – Ceneo, Dobre Kody, Homebook.pl, Nokaut.pl
  7. Usługi Google
  8. Usługi Facebook
  9. Integracje dla developerów – udostępnione API, Webhooki
  10. Integracje z hurtowniami
  11. Inne integracje, np. wFirma, Trusted Shops

IdoSell – Podsumowanie

IdoSell to dostawca platformy e commerce z bogatą ofertą konsultingową i niestandardowym modelem działania.

Jak sami o sobie mówią, nie są narzędziem dla hobbystów. IdoSell ma bogatą ofertę, z jej pomocą możesz rozwinąć swój biznes od małego e sklepu do rozbudowanej platformy o globalnym zasięgu. Dla użytkowników platforma oferuje także konsultacje specjalistów, którzy mogą pomóc we wdrożeniu oraz rozbudowaniu sklepu. Tak jak wcześniej wspomniano w artykule, klienci podkreślają wysoką cenę usługi, jednak podkreślają pozytywny stosunek ceny do jakości.

Wspolczynnik ecommerce

Współczynnik konwersji w ecommerce – czym jest i jak go optymalizować? 📊

Dowiedz się, czym jest współczynnik konwersji w e-commerce, jak go mierzyć oraz w jaki sposób możesz maksymalizować zyski w swoim sklepie internetowym. 

SPRAWDŹ

IdoSell – Opinie

Droga do IdoSell nie była prosta. Pierwszy sklep Visby powstał w 2009 roku i nie spełniał niemal żadnych dzisiejszych wymogów sprzedaży w sieci. Zmiana silnika stała się pilna i konieczna (…). Okazało się, że IdoSell jest bezkonkurencyjny. Oferuje stabilnie działający silnik sklepu, wsparcie na każdym etapie, a wieloletnie bogate doświadczenie firmy pozwoliło wyposażyć go naprawdę w mnóstwo funkcjonalności. Skorzystaliśmy z tej oferty i jesteśmy bardzo zadowoleni. Z czasem doceniliśmy również fakt, że całej załodze IdoSell bardzo zależy na dobrym wykonaniu prac. Od momentu złożenia zamówienia, przez projekt i wdrożenia, wszyscy Pracownicy IdoSell byli bardzo zaangażowani i chętni do pomocy. Szczerze mówiąc, czujemy się z nimi bezpieczni.

źródło

Zdecydowałem się na ich ofertę blisko rok temu. Sklep został uruchomiony w przeciągu 2 miesięcy od złożenia zamówienia. Przygotowany został na podstawie wszystkich moich wytycznych więc co do tego nie można mieć żadnych pretensji. Fakt że cena platformy nie należy do najtańszych ale w moim mniemaniu płaci się tutaj za jakość a sam stosunek ceny do jakości uważam za bardzo korzystny dla klienta. Z tego co zauważyłem z oprogramowania tego korzystają największe sklepy w branży.

źródło

Niniejszy tekst powstał na podstawie ogólnodostępnych informacji na temat IdoSell według stanu na dzień 04.08.2022r.

Rozwiń swój biznes e-commerce z GetResponse 🛒

Rozwijaj swój biznes ecommerce z GetResponse 🛒

GetResponse ma wszystko, co niezbędne do sprzedaży w Internecie:

  • 🔌 Integracje jednym kliknięciem z wiodącymi platformami ecommerce: Przenieś swoje produkty i dane klientów do GetResponse bez programowania!

  • 👫 Zaawansowana segmentacja: Twórz precyzyjne kampanie marketingowe w oparciu o zakupy klientów, historię zamówień i ich zachowanie na stronach.

  • 📩 Szybkie wiadomości transakcyjne: Zautomatyzuj wysyłkę potwierdzeń zamówień i odzyskuj porzucone koszyki łatwiej, niż kiedykolwiek wcześniej.

  • 💰 Kody promocyjne: Zsynchronizuj już działające kody z GetResponse, a następnie dodaj je do newsletterów albo wiadomości automation i zarabiaj!

  • 🛍️ Rekomendacje produktów: Prowadź up-selling i cross-selling pokazując konkretne produkty, dopasowane do potrzeb Twoich odbiorców.

  • 📢 Pop-upy: Przykuj uwagę odwiedzających Twoje strony wyskakującymi okienkami, dzięki którym rozbudujesz bazę adresową i sprzedasz więcej.

  • 💯 Powiadomienia web push: Twórz angażujące kampanie omnichannel i odzyskuj klientów dzięki perfekcyjnie zaplanowanym powiadomieniom.

➡ SPRAWDŹ ⬅


Paula Szulc
Paula Szulc
Marketing Manager - Poland w GetResponse. Kreatywna dusza, pełna pomysłów, które następnie przelewa na różne formy content marketingu. Freak organizacji, planowania i tabelek, nierozłączna z kalendarzem. W GetResponse odpowiedzialna za kreacje contentowe na rynek polski. Łącząc pasje i umiejętności prowadzi projekt Planer Marketera, czyli kalendarza marketingowego, w którym zawarte są setki okazji marketingowych oraz świąt nietypowych, a także szereg inspiracji na kampanie.