Zautomatyzuj marketing i zwiększ sprzedaż w IdoSell z GetResponse

Połącz swój sklep IdoSell z GetResponse i korzystaj ze sprawdzonych
narzędzi do email marketingu, segmentacji i automatyzacji, które
pomogą Ci przyciągnąć klientów i zwiększyć konwersje.

Testuj 14 dni za darmoBez ryzyka, bez zobowiązań
Umów się na demoPoznaj możliwości i skaluj biznes

Lider rynku email marketingu od 1998 roku

Ponad 10 tys. recenzji

Poznaj GetResponse

Sprawdź historie naszych klientów

Eveline Cosmetics zarobiło 51 tys. zł w miesiąc dzięki kampanii email.

51 tys.zł

Miesięczna sprzedaż z jednej
z kampanii email.

10 tys.zł

Wynik sprzedaży z kampanii email z kodem zniżkowym.

28 tys.zł

Wartość rekomendacji
produktowych dodanych
do koszyka.

IParts odzyskało 20% porzuconych koszyków dzięki automatyzacji

30%

odbiorców otworzyło wiadomość
o porzuconym koszyku

20%

odbiorców wiadomości
dokonało zakupu

Würth MODYF odnotowało wzrost sprzedaży o 72% z kampanii ecommerce

30%

więcej wizyt na stronie

46%

więcej zamówień

72%

wzrost sprzedaży

Jakie korzyści przyniesie Ci
integracja GetResponse i IdoSell

  • Automatyczne dodawanie
    klientów do bazy mailingowej

    Koniec z ręcznym eksportem i importem!

  • Spersonalizowana
    komunikacja

    Twórz kampanie dostosowane do historii zakupów i zachowań klientów.

  • Dynamiczne newslettery z produktami

    Wysyłaj oferty dopasowane
    do preferencji odbiorców.

  • Gotowe scenariusze
    automatyzacji

    Powitaj nowych klientów, wysyłaj emaile
    po zakupie, rekomenduj produkty.

  • Intuicyjna
    konfiguracja

    Uruchom integrację w kilka kliknięć,
    bez pomocy programisty.

  • Odzyskiwanie
    porzuconych koszyków

    Wysyłaj automatyczne przypomnienia
    o niedokończonych zakupach.

  • SMS marketing

    Docieraj do klientów w najbardziej
    bezpośredni sposób.

  • Cross-device

    Umożliw dokończenie zakupów
    na dowolnym urządzeniu.

  • Rekomendacje produktowe AI

    Prezentuj klientom produkty dopasowane
    do ich preferencji i aktywności.

JAK DZIAŁA INTEGRACJA

Synchronizacja,
która działa za Ciebie

Po zintegrowaniu IdoSell z GetResponse:

  • dane klientów i ich zamówienia są automatycznie synchronizowane z Twoim kontem GetResponse,
  • możesz tworzyć segmenty odbiorców na podstawie historii zakupów i wartości zamówień,
  • zyskujesz możliwość prowadzenia zaawansowanego email marketingu bez potrzeby kodowania.
  • możesz automatycznie odzyskiwać porzucone zamówienia w sklepie - konfiguracja zajmie zaledwie kilka chwil!
  • Pokazuj klientom dopasowane rekomendacje produktowe, by ulepszyć ich doświadczenia zakupowe i zwiększyć sprzedaż.

ZAUTOMATYZUJ KOMUNIKACJĘ

Przekształć dane z IdoSell
w spersonalizowany marketing

Integrując GetResponse i IdoSell, zyskujesz potężne narzędzie
do automatyzacji marketingu w swoim sklepie:

  • Powitanie nowego klienta - przywitaj nowych użytkowników i przedstaw im ofertę specjalną.
  • Emaile potransakcyjne - dziękuj za zakup i zapraszaj do kolejnych.
  • Segmentacja klientów premium - identyfikuj osoby z dużą wartością koszyka i buduj lojalność.
  • Rekomendacje produktowe - promuj bestsellery na podstawie historii zakupów.

“GetResponse to zdecydowanie jeden z najlepszych wyborów, jakich mogliśmy dokonać dla naszego zespołu marketingowego.”

Dominika Puk
Dominika PukEcommerce Marketing Manager w Eveline Cosmetics

Sprawdzone narzędzia marketingowe dla sklepu IdoSell

Zintegruj IdoSell z GetResponse, aby prowadzić efektywne wielokanałowe kampanie marketingowe,
które zbudują relacje z klientami i napędzą sprzedaż.

Przydatne materiały na początek

5 sposobów na lepszy email marketing w Twoim e-sklepie

Poznaj niezawodne metody na zwiększenie sprzedaży w ecommerce.

Przewodnik po ecommerce

Odzyskiwanie porzuconego koszyka

GetResponse i IdoSell – pytania i odpowiedzi

Dlaczego warto zintegrować sklep IdoSell z GetResponse?

Marketing i automatyzacja emaili stają się niezbędne dla firm ecommerce. Przyniosą one Twojemu sklepowi wymierne korzyści w postaci wzrostu zaangażowania klientów i zwiększenia przychodów.

Około 80% marketerów, którzy zautomatyzowali swoje procesy marketingowe, obserwuje wzrost liczby leadów i konwersji. Dodatkowo, marketing automation pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pomoże zwiększyć zyski, zbudować relacje z klientami i zoptymalizować lejki sprzedażowe.

Dobrej jakości narzędzia do marketing automation dostarczą Ci kluczowe dane na temat Twoich klientów oraz pozwolą przewidzieć ich zachowanie. Dzięki temu, zoptymalizujesz ich doświadczenia związane z Twoją marką, co w dłuższej perspektywie przełoży się na wzrost sprzedaży.

Jakie korzyści przynosi integracja IdoSell z GetResponse?

Integracja GetResponse i IdoSell to szereg korzyści dla Twojego e-sklepu.

Łatwa integracja jednym kliknięciem:

  • Połącz IdoSell z GetResponse bez potrzeby zatrudniania programisty
  • Automatyczna synchronizacja danych klientów, produktów i zamówień
  • Gotowe do użycia narzędzia marketingowe w kilka minut

Płynna automatyzacja marketingu:

  • Wysyłaj spersonalizowane kampanie emailowe na podstawie historii zakupów
  • Odzyskaj porzucone koszyki dzięki automatycznym wiadomościom
  • Precyzyjnie targetuj klientów na podstawie ich zachowań w sklepie

Skalowalność i elastyczność:

  • Dostosuj działania marketingowe do wielkości swojego sklepu
  • Analizuj dane w czasie rzeczywistym i podejmuj świadome decyzje

Odzyskiwanie porzuconych koszyków:

  • Automatycznie wysyłaj przypomnienia o niedokończonych zakupach
  • Dostosowuj wiadomości do preferencji klientów
  • Oferuj rabaty, które motywują do finalizacji transakcji

Efektywny email marketing:

  • Twórz wiadomości promocyjne z gotowych szablonów lub od podstaw
  • Dodawaj spersonalizowane rekomendacje produktowe i kody rabatowe

Narzędzia analityczne i raportowanie:

  • Śledź skuteczność kampanii w czasie rzeczywistym
  • Monitoruj sprzedaż generowaną przez email marketing
  • Analizuj zachowanie klientów i wykorzystanie kodów promocyjnych
Czy mogę w GetResponse skonfigurować emaile o porzuconym koszyku dla moich klientów ze sklepu IdoSell?

Oczywiście, że tak. Mając wszystkie dane klientów IdoSell w GetResponse, możesz stworzyć i uruchomić cykl automation, który automatycznie wyśle wiadomości o porzuconych zamówieniach do tych klientów, którzy nie ukończyli zakupów.

Możesz stworzyć samodzielnie taki cykl, korzystając z edytora automation. Możesz też zaoszczędzić czas i wypróbować gotowy szablon automation, który możesz dostosować do swoich potrzeb, konfigurując warunki, ustawienia i dodając własne wiadomości.

W jaki sposób integracja GetResponse z IdoSell pomoże mojemu e-sklepowi?

GetResponse to kompletne narzędzie, dzięki któremu zautomatyzujesz marketing w swoim sklepie, niezależnie od jego wielkości. Masz do dyspozycji łatwy w użyciu kreator wiadomości email, profesjonalnie przygotowane szablony wiadomości, narzędzia do projektowania oraz wbudowany edytor zdjęć.

To nie wszystko! GetResponse oferuje również powiadomienia web push, pełną responsywność na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, wysoce konwertujące landing pages i wiele innych funkcjonalności.

Dzięki GetResponse dokładnie przeanalizujesz swój lejek sprzedażowy, śledząc całą podróż klienta i optymalizując jego doświadczenia, aby skłonić go do zakupu.

Jak stworzyć kampanię emailową do moich klientów IdoSell w GetResponse?

Email marketing w ecommerce to strategia polegająca na wykorzystaniu wiadomości email w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie online.

Niektóre z dobrych praktyk wykorzystania email marketingu do zwiększenia sprzedaży w ecommerce obejmują:

  • Wysyłkę emaili promujących nowe produkty
  • Wysyłkę kodów promocyjnych na specjalne okazje
  • Wysyłkę emaili, kiedy klienci zrezygnują z zamówienia
  • Cross-selling i rekomendację produktów uzupełniających ofertę za pomocą emaili
  • Wysyłkę wiadomości transakcyjnych, takich jak potwierdzenie zamówienia czy informacje o wysyłce

W GetResponse z łatwością stworzysz każdą z powyższych wiadomości. Możesz wykorzystać w tym celu intuicyjny edytor emaili typu drag-and-drop, albo skorzystać z gotowych szablonów wiadomości.

Aby zaangażować klientów automatycznymi emailami bazującymi na ich zachowaniu, wypróbuj marketing automation.

Jeśli szukasz inspiracji i chcesz dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania email marketingu w ecommerce, sprawdź nasz Przewodnik po ecommerce.