Pozyskiwanie leadów

Oto wszystkie materiały z Bazy Wiedzy z kategorii: Pozyskiwanie leadów

Wyniki: 12
Data dodania

RODO: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Celem naszego poradnika jest pomóc Ci zrozumieć, czym jest RODO i jaki ma wpływ na Ciebie. Znajdziesz w nim też przykłady i wskazówki, jak dostosować materiały marketingowe, żeby ich odbiorcy mieli pewność, że poważnie podchodzisz do kwestii bezpieczeństwa danych.

Jak wykorzystać reklamy online do zwiększenia sprzedaży i przychodów

Jakich narzędzi powinieneś użyć przy wdrażaniu sponsorowanej kampanii reklamowej? Pierwsza wielka czwórka to Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. I choć prowadzenie takiej kampanii może się z początku wydawać skomplikowane, z czasem okazuje się, że nie taki diabeł straszny.

Akademia landing pages

Zwiększaj zyski z online marketingu i zostań ekspertem od landing pages! Podczas dziesięciu darmowych lekcji nauczysz się tworzyć, publikować i optymalizować landing pages. Dołącz już dziś!

Webinar marketing z GetResponse

Ten bezpłatny kurs zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o webinarach. Dzięki ośmiu wszechstronnym lekcjom staniesz się prawdziwym ekspertem od webinarów. Dołącz już dzisiaj!

Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

Generowanie leadów 101

Jak pozyskiwać nowych odbiorców i w jaki sposób zamieniać ich w zaangażowanych klientów? Odpowiedzi znajdziesz w tym poradniku.

Organizacja i prowadzenie webinarów – pierwsze kroki

Sprawdź, jak zaplanować, promować i przeprowadzić webinar, w którym każdy będzie chciał wziąć udział! Dzięki temu poradnikowi: dowiesz się, w jaki sposób najlepiej promować webinar, poznasz triki na skuteczne prowadzenie webinarów, sprawdzisz, jak możesz zaangażować uczestników webinaru.

Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej.

Sukces działań email marketingowych zależy całkowicie od aktywności subskrybentów. Dlatego podstawowym zadaniem każdego email marketera jest konsekwentna budowa listy mailingowej.

Jak projektować skuteczne landing pages

Wstęp Wiele statystyk dowodzi, że urzadzenia mobilne zaczynają dominować wśród użytkowników Internetu. Używamy ich nie tylko do interakcji, np. obsługi email oraz sieci społecznościowych, ale również do wyszukiwania informacji, robienia zakupów oraz rozrywki (według badania “Seven Shades of Mobile”, przeprowadzonego przez firmę InsightsNow dla AOL i BBDO). Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing […]

10 podstawowych technik pozyskiwania leadów.

Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu. Twoim celem jest więc jej ciągła rozbudowa poprzez zachęcanie wszystkich potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą osób do subskrypcji. Pobierz przygotowany przez nas poradnik i poznaj 10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie liczby subskrybentów.

Jak powiększyć bazę email marketingową?

U podstaw sukcesu działań email marketingowych leży lista subskrybentów, czyli osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości. Sprawdź jakie porady i techniki możesz zastosować w swoich działaniach, aby zbudować bazę odbiorców.