BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 77
Data dodania
Testowanie i optymalizacja wiadomości email

Testowanie i optymalizacja wiadomości email

Pobierz poradnik i poznaj najważniejsze zasady testowania i optymalizacji wiadomości email.

Stan Email Marketingu w Polsce 2013.

Stan Email Marketingu w Polsce 2013.

Ten raport to próba sprawdzenia wiedzy marketerów na temat email marketingu, zbadania w jaki sposób przekłada się na sposób prowadzonych działań oraz odpowiedzi na pytanie czy zmienia się ona w zależności od wielkości przedsiębiorstwa lub branży.

Wpływ social media na skuteczność email marketingu.

Wpływ social media na skuteczność email marketingu.

Połączenie social media z email marketingiem może przynieść znakomite rezultaty. Poniższa infografika przekona Cię, dlaczego warto udostępniać newslettery w mediach społecznościowych.

Email marketing oczami internautów.

Email marketing oczami internautów.

Prezentujemy infografikę, dzięki której poznacie kondycję polskiego rynku email marketingu. Tym razem analizie poddaliśmy opinie internautów – m.in. jaką formę komunikacji z firmą preferują oraz co sądzą na temat newsletterów, które codziennie otrzymują. Co udało nam się ustalić?

Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową

Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową

Święta to najlepszy moment na przeprowadzenie naprawdę skutecznych kampanii email marketingowych. Większość klientów planuje w tym okresie zakupy, a Ty musisz przekonać ich, aby właśnie u Ciebie złożyli zamówienie. Kluczem do Twojego sukcesu będą czas i konkretne metody, dzięki którym przekonasz konsumentów do swojej oferty. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przygotować efektywne kampanie świąteczne, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

Książka inspiracji 2013

Książka inspiracji 2013

Jak często Twoi subskrybenci mówią „wow!”? Jak często dzielą się Twoimi newsletterami ze swoimi znajomymi lub dzwonią do Ciebie, gdy przypadkiem nie otrzymają zamówionego maila? Brzmi niewiarygodnie? A jednak to możliwe. W tym poradniku powiemy Ci na czym polega newsjacking i jak wykorzystać go w swoich wiadomościach. Dowiesz się też dlaczego przywiązujemy się do rzeczy i jak na tym zarobić w swoich newsletterach. Poznasz sekret reanimacji subskrybentów w stanie emailowej śpiączki i nauczysz się jak budować sprzedaż, podnosząc ceny swoich produktów. Obiecujemy, że czas poświęcony na przeczytanie tego poradnika będzie dobrą inwestycją.

Promocja świąteczna w e-sklepach.

Promocja świąteczna w e-sklepach.

Mamy dla Was ostatnie w 2013 roku dane dotyczące rynku e-commerce. Tym razem zbadaliśmy jakie narzędzia i strategie wykorzystują sklepy internetowe w prowadzonych przez nie promocjach świątecznych. (www.getresponse.pl)

17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe.

17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe.

Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to dla wielu przedsiębiorców, marketerów i sprzedawców szczególny okres, do którego bardzo często przygotowują się już kilka miesięcy wcześniej. Przygotowaliśmy specjalny poradnik, z którego dowiesz się jak skutecznie zastosować różne elementy email marketingu w najbliższych kampaniach świątecznych. Przed Tobą solidna dawka wiedzy, inspiracji, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów, które z powodzeniem można zastosować w niemal każdej.

Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty.

Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty.

Zbadaliśmy, o której godzinie i w jakie dni tygodnia najlepiej wysyłać newslettery, aby uzyskiwać najwyższe wskaźniki skuteczności z prowadzonych kampanii email marketingowych. Przeanalizowane w tym celu zostało ponad 16 milionów wiadomości wysłanych przez polskich klientów GetResponse.

Email w biegu.

Email w biegu.

Mamy dla Was kolejną infografikę na temat email marketingu. Tym razem dotyczy ona sposobów sprawdzania poczty email, a dokładnie – popularności urządzeń mobilnych w kontekście sprawdzania poczty email.

Wpływ social media na email marketing.

Wpływ social media na email marketing.

Od zawsze głośno mówiliśmy, że warto integrować kampanie email marketingowe z social media. Wielu sceptyków oczekiwało poparcia w liczbach. Postanowiliśmy zatem sprawdzić czy social media mają realny wpływ na efektywność email marketingu.

Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok.

Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok.

Jeżeli nie macie jeszcze strategii (email) marketingowej na 2012 rok lub brak Wam pomysłu na kampanie promocyjne to mamy małą niespodziankę, która powinna okazać się pomocna.

zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!