Czy mogę zintegrować moją starszą wersję landing page z Bing Ads?

Oczywiście. Jeśli masz już konto Bing Ads, po prostu wpisz tag Bing Ads Universal Event Tracking (UET) w ustawieniach Twojej strony landing page. UET jest częścią Bing Ads. Jest to narzędzie, które rejestruje czynności wykonywane przez klientów na Twojej stronie landing page.  Kiedy stworzysz tag UET i umieścisz go na Twojej stronie landing page, Bing Ads zbierze dane, które pozwolą Ci monitorować cele konwersji. Korzystając z tych informacji możesz dotrzeć do klientów używając list służących do remarketingu. Dowiedz się więcej na temat Bing Ads Universal Event Tracking na stronie Bing Ads:

https://about.ads.microsoft.com/en/tools/performance/conversion-tracking

Co będzie Ci potrzebne

  • Konto Bing Ads. Jeśli posiadasz konto Bing Ads możesz natychmiast umożliwić śledzenie Twoich stron landing page.
  • Bing UET Tag ID

Gdzie mogę znaleźć tag Bing Ads?

1. Zaloguj się do Twojego konta Bing Ads i kliknij Conversion Tracking w zakładce All Campaigns.

Bing Ads all conversions

2. Kliknij UET tags.

Bing Ads conversion tracking page.

3. Zaznacz oraz skopiuj wartość wybranego tagu w kolumnie Tag ID.

Bing Ads UET tags page.

Jak mogę zawrzeć kod śledzący na mojej stronie landing page?

Aby dodać kod śledzący Bing Ads do Twojej strony landing page:

1. Zaloguj się do Twojego konta GetResponse i wykonaj jedną z poniższych czynności:

  • Stwórz nową stronę landing page.
  • Edytuj ustawienia istniejącej strony landing page.

2. Jak już będziesz zadowolony z szablonu Twojej strony landing page, kliknij Kolejny krok i przejdź do Ustawień strony.
3. Przejdź do sekcji Analityka i remarketing.
4. Wybierz Bing Ads z listy i wpisz Twój UET Tag ID.

5. Kliknij Zapisz, jeśli edytowałeś istniejącą landing page lub Publikuj, jeśli stworzyłeś nową stronę.

Wszystko gotowe.