Czym jest landing page i do czego może być potrzebny?

Landing page to autonomiczna strona internetowa, która zawiera:

  • krótki tekst promujący pojedynczy produkt, usługę lub wydarzenie marketingowe. Może zawierać informację na temat lead magnetu, na przykład przewodnika, raportu lub wideo. Możesz podzielić się nim z osobami odwiedzającymi stronę w zamian za ich informacje kontaktowe.
  • formularz kontaktowy lub przycisk wzywający do działania (CTA), aby zachęcić odwiedzających do tego, żeby skorzystali z oferty. Przeistoczenie odwiedzających w subskrybentów jest głównym zadaniem landing page.

Landing page to idealne narzędzie marketingowe, ponieważ pomaga:

  • zwiększać konwersję poprzez utrzymanie koncentracji odwiedzających na fomularzu,
  • poprawić ranking SEO przy użyciu ukierunkowanych i istotnych treści,
  • budować rozpoznawalność marki i wiarygodność biznesową.

Jakie możliwości dają landing pages w GetResponse?

W edytorze landing page możesz wybierać z ponad 100 konfigurowalnych szablonów. Sukcesywnie dodajemy więcej projektów, aby spełnić Twoje potrzeby marketingowe.

Edytor drag-and-drop pozwoli Ci stworzyć landing page, nawet jeśli nie masz umiejętności programowania. Dzięki niemu łatwo dodasz, wyedytujesz i usuniesz elementy takie jak tekst, zdjęcia, przyciski czy wideo. Oferuje szybki sposób na dodawanie i osadzanie na stronie formularza zapisu, więc nie musisz już go tworzyć osobno. Wszystko jest w jednym miejscu dla Twojej wygody.

Teraz możesz również dodać formularz zapisu na webinar, bloku produktowy oraz blok kursowy, aby promować swoje treści.

Chcesz zoptymalizować landing page dla urządzeń mobilnych? Możesz przejść do mobilnego obszaru roboczego, aby wyświetlić podgląd i dostosować mobilną wersję strony.

Strony z podziękowaniem

Subskrybenci widzą stronę z podziękowaniem po wypełnieniu formularza. Dlatego warto poświęcić jej tyle samo uwagi co głównej stronie, tak aby subskrybenci poczuli się docenieni.

W GetResponse chcemy ułatwić Ci ten krok. Dlatego do landing page dołączona jest domyślna strona z podziękowaniem o dopasowanym wyglądzie. Możesz edytować tekst i dopasować układ do swoich potrzeb.

Możesz też dodać linki do swoich lead magnetów, takich jak ebooki lub filmy szkoleniowe. W ten sposób będą one dostępne jako nagroda, tylko dla osób, które wypełnią formularz.

Po wypełnieniu formularza możesz przekierować subskrybentów na własną stronę internetową. Możesz też zdecydować, aby pozostali na tej samej stronie (co oznacza, że nie zobaczą strony z podziękowaniem).

Śledzenie

GetResponse może śledzić liczbę odwiedzających i subskrybentów Twojej strony. Dostęp do tych informacji znajdziesz w zakładce Zarządzaj stronami. Możesz także otrzymać powiadomienie mailowe, gdy ktoś zapisze się na listę.

Oferujemy szeroką gamę integracji z serwisami takimi jak Facebook Pixel, Google Analytics, AdWords, oraz innymi. Pozwoli to na zebranie jak największej ilości danych z aktywności na landing page.

Domeny

Umieść za darmo landing page na jednej z naszych domen. Możesz też umieścić go na swojej domenie, tak by nazwa Twojej domeny była widoczna w adresie URL. Opcja dodania domen i subdomen dostępna jest w ustawieniach strony.

Przeczytaj więcej o dodawaniu niestandardowej domeny lub subdomeny do naszych stron docelowych.

Własny kod

Edytor pozwala na dodanie własnego kodu HTML, CSS, JavaScript lub kodu <meta/>, który można umieścić w elemencie <head> lub <body> strony docelowej.

Ustawienia SEO

Możesz ustawić obraz, który będzie wyświetlany w postach, gdy ludzie udostępnią Twoją stronę na Facebooku, Instagramie lub X (dawniej Twitter). W sekcji SEO możesz dodać tytuł strony, który pojawi się na górze okna przeglądarki lub karty oraz jako klikalny tytuł na stronie wyników wyszukiwania. Możesz również dodać opis strony, który pojawi się jako fragment pod tytułem na stronie wyników wyszukiwania.

Chaty

Opcja czatu umożliwia użytkownikom rozmowę z Tobą na żywo podczas przeglądania Twojej oferty bezpośrednio na stronie docelowej. Funkcja czatu pomaga lepiej poznać Twoich odwiedzających i zwiększa wskaźnik konwersji. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Nadal masz wątpliwości?

Jeśli szukasz więcej informacji, zalecamy sprawdzenie sekcji Centrum Pomocy dotyczącej stron docelowych.