Jak używać domen i subdomen w nowych landing pages?

Począwszy od lutego 2024 r., Gmail i Yahoo wprowadzają nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania, które wymagają użycia własnej domeny uwierzytelnionej DKIM ze wzmocnionym DMARC.

GetResponse zdecydowanie zaleca wszystkim nadawcom używanie jako pola nadawcy adresów e-mail z własnych domen wysyłających oraz skonfigurowanie zarówno DKIM, jak i DMARC.

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat tych modyfikacji, zapoznaj się z naszym wpisem na blogu:
Zmiany w uwierzytelnianiu Gmaila i Yahoo: Wszystko, co musisz wiedzieć

Możesz używać domen i subdomen do tworzenia ukierunkowanych kampanii i organizowania produktów zależnie od Twoich potrzeb biznesowych. Dzięki subdomenom możesz hostować wiele landing pages w jednej domenie.

Możesz użyć domeny głównej w swojej stronie internetowej (hostowanej w GetResponse lub gdziekolwiek indziej) i stworzyć wiele subdomen, jak promo.domain.com, signup.domain.com itp. i przypisać każdą z nich do innego landing page.

Są one łatwym i wygodnym rozwiązaniem do publikowania Twoich landing pages w celu promowania produktów i wzmacniania Twojej marki.

Nie ma możliwości przypisania katalogu (jak domain.com/katalog) do nowych landing pages.

Zapoznaj się z poniższymi artykułami, aby uzyskać instrukcje krok po kroku dotyczące konfigurowania adresu URL landing page:

Jak przypisać własną domenę do landing page?

Jak przypisać własną subdomenę do landing page?