Jak używać domen i subdomen w nowych landing pages?
Począwszy od lutego 2024 r., Gmail i Yahoo wprowadzają nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania, które wymagają użycia własnej domeny uwierzytelnionej DKIM ze wzmocnionym DMARC.
GetResponse zdecydowanie zaleca wszystkim nadawcom używanie jako pola nadawcy adresów e-mail z własnych domen wysyłających oraz skonfigurowanie zarówno DKIM, jak i DMARC.
Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat tych modyfikacji, zapoznaj się z naszym wpisem na blogu:
Zmiany w uwierzytelnianiu Gmaila i Yahoo: Wszystko, co musisz wiedzieć
Możesz używać domen i subdomen do tworzenia ukierunkowanych kampanii i organizowania produktów zależnie od Twoich potrzeb biznesowych. Dzięki subdomenom możesz hostować wiele landing pages w jednej domenie.
Możesz użyć domeny głównej w swojej stronie internetowej (hostowanej w GetResponse lub gdziekolwiek indziej) i stworzyć wiele subdomen, jak promo.domain.com, signup.domain.com itp. i przypisać każdą z nich do innego landing page.
Są one łatwym i wygodnym rozwiązaniem do publikowania Twoich landing pages w celu promowania produktów i wzmacniania Twojej marki.
Nie ma możliwości przypisania katalogu (jak domain.com/katalog) do nowych landing pages.
Zapoznaj się z poniższymi artykułami, aby uzyskać instrukcje krok po kroku dotyczące konfigurowania adresu URL landing page:
Jak przypisać własną domenę do landing page?
Jak przypisać własną subdomenę do landing page?