Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse dla sklepów stacjonarnych

Konkurowanie ze sklepami internetowymi to dla wielu właścicieli tradycyjnych sklepów coraz większe wyzwanie. GetResponse oferuje narzędzia, dzięki którym bez problemu połączysz stacjonarną sprzedaż z działaniami marketingowymi w Internecie.

Zachęć kupujących do kontaktu online

Buduj relacje z klientami. Spraw, aby byli z Toba w kontakcie online.

  • Zachęć klientów, aby zapisali się na newsletter z powiadomieniami o wyprzedażach I ofertach specjalnych.
  • Stwórz program lojalnościowy. Dzięki temu klienci będą do Ciebie wracać.
  • Zapraszaj klientów na zamknięte wyprzedaże. Najlepsze oferty wysyłaj tylko do bazy subskrybentów.

Zachęcaj do częstych wizyt w sklepie

Wykorzystaj listę adresową w GetResponse, aby zarządzać relacjami z klientami i zachęcać ich do ponownych zakupów.

  • Wysyłaj klientom oferty atrakcyjnych zniżek, aby zachęcić ich do wizyty w sklepie.
  • Przygotuj i roześlij video-relację z ostatniej promocji lub zamkniętej wyprzedaży. Kupujący chętnie wrócą po więcej.
  • Przygotuj i roześlij nagrane w sklepiewideo rekomendacje klientów, zadowolonych z właśnie zrobionych zakupów.

Zwiększaj sprzedaż

Przeanalizuj zwyczaje i preferencje zakupowe klientów, aby oferować im to, co faktycznie ich interesuje.

  • Przeanalizuj dotychczasowe zakupy i wykorzystaj cross-selling. Przygotuj odpowiednią ofertę i zaplanuj automatyczną wysyłkę.
  • Dla najlepszych klientów przygotuj ofertę premium, aby zachęcić ich do zakupu produktów z wyższej półki cenowej.
  • Rób ankiety, aby lepiej poznać preferencje i zwyczaje zakupowe klientów.

“Dzięki autoresponderom, powiadomieniom i cotygodniowym newsletterom z najświeższymi informacjami, zauważyłam znaczny wzrost ruchu w moim programie partnerskim GoldenBasketClub.com. To właśnie dlatego formularze zapisu i szablony wiadomości
odgrywają tak ważną rolę w utrzymaniu zainteresowania odbiorców”.

Shirley George Frazier - GiftBasketBusiness.com

Zarabiaj przez cały rok

Dzięki GetResponse zachęcisz klientów do korzystania z atrakcyjnych promocji dostępnych w Twoim sklepie przez cały rok.

  • Przygotuj kampanie świąteczne z wyprzedzeniem. Zachowaj informacje o najlepiej sprzedających się produktach, aby wykorzystać te dane do przyszłorocznej oferty.
  • Zapowiedz sezonową wyprzedaż i stopniuj napięcie w oczekiwaniu na start promocji.
  • Wykorzystaj każdą okazję – święto, nadejście wiosny, lata itp. – aby wysłać wiadomość z ofertą specjalną.

Bądź obecny w mediach społecznościowych

Wykorzystaj siłę social media do zdobywania nowych klientów i budowania lojalnej społeczności wokół Twojej marki.

  • Przygotuj oferty specjalne dla osób obserwujących Cię w mediach społecznościowych.
  • Umożliwiaj fanom dzielenie się Twoimi ofertami w social media. Zdobywaj w ten sposób nowe rynki.
  • Stwórz jedną listę adresową zawierającą kontakty zebrane od klientów sklepu, fanów w social media, z systemu CRM i mailingów.
  • Zachęcaj do dzielenia się informacjami o ofertach i nagradzaj za to.

Bądź mobilny

Bądź przyjazny i dostępny dla użytkowników urządzeń mobilnych. To najszybciej rosnąca grupa konsumentów na świecie.

  • Projektuj oferty tak, by dobrze prezentowały się zarówno na komputerach stacjonarnych jak i laptopach, tabletach i smartfonach.
  • Wykorzystaj bezpłatną aplikację na smartfony, aby być w kontakcie z subskrybentami, nawet kiedy jesteś poza biurem.
  • Z myślą o klientach mobilnych udostępnij w sklepie kody do skanowania, zawierające szczegółowe informacje o produkcie i umożliwiające porównanie cen.
  • Zbieraj dane za pomocą mobilnych formularzy kontaktowych.

Niech Cię od razu kojarzą

Dopasuj przekaz w Internecie do wizerunku swojej marki offline.

  • Projektuj materiały do komunikacji online za pomocą prostego edytora z funkcją drag & drop.
  • Zadbaj, by Twój wizerunek online pasował do tego, który klienci znają ze sklepu.
  • Odśwież wygląd strony internetowej. Użyj formularzy i landing pages. Możesz wykorzystać okolicznościowe szablony lub stworzyć projekt od zera.

Osiągaj cele sprzedażowe

Na bieżąco monitoruj efekty swoich działań online.

  • Analizuj trendy i zwyczaje zakupowe klientów online, aby sprawdzić, które kampanie dają najlepsze efekty.
  • Wykonaj testy A/B i dowiedz się, które wiadomości są chętniej otwierane, które linki klienci klikają i czy dokonują zakupu.
  • Sprawdzaj, kto i gdzie udostępnia Twoje treści w social media. Nie stracisz żadnej okazji do zdobycia nowego rynku i nowych klientów.

Wykorzystaj możliwości, jakie GetResponse oferuje właścicielom tradycyjnych sklepów.

Spraw, by jeszcze więcej klientów odwiedzało Twój sklep. Zobacz, jak możesz to osiągnąć dzięki działaniom w Internecie.