<mark>Email marketing <br/>dla PrestaShop</mark>

Jedna integracja - ogromne możliwości rozwoju Twojego ecommerce

  • Szybka i bezproblemowa integracja

    Sprawnie połącz konta i zsynchronizuj dane - nie musisz znać się na kodowaniu.

  • Narzędzia marketingowe
    napędzające sprzedaż

    Zwiększ sprzedaż dzięki narzędziom zaprojektowanym dla branży ecommerce

  • Spersonalizowane kampanie marketingowe

    Segmentuj klientów na podstawie danych i prowadź spersonalizowane kampanie

  • Raporty i statystyki w jednym miejscu

    Monitoruj dane marketingowe i sprzedażowe z poziomu jednej platformy

Połącz sprzedaż z marketingiem

Zwiększ przychody dzięki integracji, która pozwoli Ci połączyć niezbędne narzędzia sprzedażowe i marketingowe. Wykorzystaj dane do stworzenia strategii, która przyniesie zyski.

EMAIL MARKETING DLA PRESTASHOP

Wysyłaj emaile, które zwiększą sprzedaż

Zaprojektuj angażujące emaile, które przyciągną klientów do Twojego sklepu.

Dzięki synchronizacji asortymentu produktów i edytorowi drag-and-drop, zaprojektowanie wiadomości email zajmie Ci zaledwie kilka chwil.

  • Zaoszczędź czas z konfigurowalnymi gotowymi szablonami
  • Bezproblemowo dodawaj kody promocyjne
  • Dostosuj wszystko do klientów dzięki segmentacji kontaktów i narzędziom do optymalizacji czasu wysyłki
Wysyłaj emaile, które <mark>zwiększą sprzedaż</mark>
MARKETING AUTOMATION DLA PRESTASHOP

Zautomatyzuj idealną ścieżkę klienta

Uruchamiaj komunikację na podstawie danych o zachowaniu klientów i ich historii zamówień. Działaj na wielu kanałach – wykorzystaj autorespondery, powiadomienia web push, SMS-y i wiele więcej.

  • Zwiększ sprzedaż z emailami o porzuconym koszyku
  • Automatycznie przysyłaj klientom najświeższe informacje dzięki spersonalizowanym emailom transakcyjnym
  • Segmentuj kontakty na podstawie ich zaangażowania
Zautomatyzuj <mark>idealną ścieżkę klienta</mark>
REKOMENDACJE PRODUKTOWE DLA PRESTASHOP

Spersonalizuj doświadczenia zakupowe
swoich klientów

Zwiększ sprzedaż z emaili dzięki rekomendacjom produktowym, generowanym na podstawie zachowań klienta i historii zamówień.

Przeciągnij blok z rekomendacjami do treści Twojego emaila, a odbiorcy zobaczą dopasowane do nich produkty. To takie proste!

Wykorzystaj potencjał danych klientów z rekomendacjami produktowymi AI, dostępnymi w GetResponse MAX.

<mark>Spersonalizuj</mark> doświadczenia zakupowe<br/> swoich klientów

Omnichannel marketing dla Twojego sklepu PrestaShop

Poznaj więcej narzędzi do tworzenia kompletnych, wielokanałowych kampanii marketingowych i zapewnij niezwykłe wrażenia swoim klientom PrestaShop.

  • Formularze i pop-upy

    Przyciągnij uwagę odwiedzających i zwiększ sprzedaż.

  • SMS marketing

    Informuj klientów na bieżąco dzięki automatycznym kampaniom SMS.

  • Powiadomienia web push

    Bądź w kontakcie z subskrybentami i przekazuj im nowe oferty i aktualizacje

  • Płatne reklamy

    Przyciągnij więcej ruchu do Twojego sklepu z płatnymi kampaniami reklamowymi.

  • Landing pages

    Zaprezentuj nowe produkty lub oferty na dedykowanym landing page.

  • Czaty

    Daj klientom możliwość kontaktu z Tobą przez czat w emailach, na landing pages i stronach WWW.

ZACZNIJ ZA DARMO

Wszystkie wyniki na wyciągnięcie ręki

RAPORTY ECOMMERCE DLA PRESTASHOP

Zaufaj wiarygodnemu źródłu danych

Integracja sklepu PrestaShop z GetResponse to połączenie sprzedaży i danych marketingowych.

Twórz angażujące, konwertujące kampanie, bazując na danych z obu źródeł zebranych w raportach ecommerce:

  • Przychód
  • Przeciętna wartość zamówienia
  • Historia zamówień
Zaufaj <mark>wiarygodnemu źródłu danych</mark>

Jak połączyć PrestaShop z GetResponse

Proces jest wyjątkowo prosty – tylko trzy kroki i gotowe!

  • Zainstaluj wtyczkę GetResponse
    w koncie PrestaShop

  • Wygeneruj klucz dostępu (Access Key) z PrestaShop

  • Skonfiguruj szczegóły integracji
    w GetResponse

Jesteśmy tu, gdy nas potrzebujesz.
Nasz zespół obsługi klienta
zawsze chętnie Ci pomoże

Skontaktuj się z naszym zespołem:

  • Mówimy w 8 językach
  • Pracujemy przez email i na czacie
  • Skupiamy się w 100% na Twoim sukcesie

ROZPOCZNIJ CZAT ›

<mark>Jesteśmy tu, gdy nas potrzebujesz.</mark><br/> Nasz zespół obsługi klienta <br/>zawsze chętnie Ci pomoże

Wypróbuj GetResponse
dla PrestaShop

<mark>Email marketing <br/>dla PrestaShop</mark>

Wypróbowałam wiele różnych systemów i doszłam do wniosku, że jesteście najlepsi. GetResponse jest moim numerem 1!"

Pamela Moss Life Coach

Materiały na początek:

Integracja PrestaShop z GetResponse w pigułce

Jak zintegrować PrestaShop z GetResponse?
  • 1. Zainstaluj wtyczkę GetResponse w Twoim sklepie PrestaShop.

  • 2. Aby uzyskać klucz dostępu (Access Key) na Twoim koncie PrestaShop (musisz być jego administratorem), przejdź do Parametrów zaawansowanych (Advanced Parameters) > Webservice > Dodaj nowy klucz webservice (Add New webservice key).

  • 3. Kliknij Wygeneruj (Generate), dodaj pole opisu klucza (Key description) i ustaw Status na TAK (YES).

  • 4. W sekcji Uprawnienia (Permissions) zaznacz Wszystkie (All) uprawnienia we wszystkich kolumnach i Wszystkie (All) w rzędzie getresponse_module. Kliknij Zapisz (Save), aby stworzyć klucz.

  • 5. W koncie GetResponse przejdź do Integracji i API, wybierz PrestaShop NOWOŚĆ i kliknij Połącz.

  • 6. Dodaj adres URL swojego sklepu i klucz dostępu i kliknij przycisk Połącz konto PrestaShop.

  • 7. Przejdź do Integracje i API > PrestaShop > Szczegóły > Akcje > Skonfiguruj.

  • 8. Wybierz Rodzaj importu, klientów i produkty, które chcesz zmigrować.

  • 9. Kliknij na przycisk Przejdź do przypisywania pól dodatkowych, aby przypisać szczegóły ze sklepu do pól dodatkowych.

  • 10. Kliknij przycisk Zaimportuj – Twój sklep został podłączony!

Szczegółową instalację znajdziesz tutaj.

Jak utworzyć email z potwierdzeniem zamówienia dla PrestaShop?

Email z potwierdzeniem zamówienia jest często wiadomością, której klienci najbardziej wyczekują. Przyczynia się do budowania tożsamości marki i zaufania klientów w Twój sklep online. Dzięki GetResponse emaile z potwierdzeniem zamówienia staną się integralną częścią komunikacji Twojego sklepu – musisz tylko wykonać następujące kroki:

  • 1. Przejdź do Narzędzia ecommerce > Szybkie wiadomości transakcyjne.

  • 2. Kliknij przycisk Stwórz szybką wiadomość transakcyjną.

  • 3. W pop-upie wybierz Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia i kliknij przycisk Przejdź do edytora wiadomości.

  • 4. Zdefiniuj nazwę wiadomości, wybierz sklep, adres email nadawcy i adres "Odpowiedz do", dodaj temat wiadomości i kliknij Zaprojektuj wiadomość, aby przejść do edytora.

  • 5. Zaprojektuj swoją wiadomość i kliknij przycisk Dalej w edytorze.

  • 6. Kliknij przycisk Zapisz i aktywuj.

Szczegółowy poradnik znajdziesz tutaj.

Jak mogę dodać element z porzuconym koszykiem do wiadomości?
  • 1. Przejdź do edytora wiadomości automation, otwórz zakładkę Układ > Ecommerce.

  • 2. Przeciągnij i upuść element Porzucony koszyk do treści Twojej wiadomości.

  • 3. Pozostań w Układzie i skonfiguruj ustawienia elementu Porzucony koszyk.

  • 4. Zobacz Podgląd wiadomości, aby mieć pewność, że wszystko jest na swoim miejscu i kliknij Zapisz.

Szczegółowy poradnik znajdziesz tutaj.