Wyniki: 25
Data dodania

Planer Marketera 2019

Zdarzyło Ci się kiedyś przegapić okazję do sprzedaży? Przychodzimy Ci z pomocą – wykorzystaj nasz Planer, a wszystkie najgorętsze terminy w 2019 roku będziesz mieć w jednym miejscu, na wyciągnięcie ręki. Dodaj go do zakładek w swojej przeglądarce i bądź zawsze o krok przed konkurencją! A jeśli wolisz go wydrukować, nic prostszego. Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną wersję Planera w formacie A4, abyś mógł powiesić go w widocznym miejscu i mieć go na wyciągnięcie ręki. tutaj.

Mailing pełen miłości.

Walentynki to nie tylko wyjątkowy dzień dla zakochanych. Jest to również niezwykła okazja dla marketerów, którzy tego dnia mogą podkreślić, jak bardzo ich firma ceni sobie relacje z klientami.

7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii.

Przygotowaliśmy 7 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twoje działania email marketingowe. Ożyw swoją strategię po długich zimowych miesiącach, ustal nowe cele oraz – co ważne – pamiętaj o pozytywnym, wiosennym nastawieniu!

10 sposobów na najwyższą dostarczalność emaili.

W ubiegłym tygodniu uruchomiliśmy kampanię „Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy, bez ponoszenia żadnych kosztów, może przetestować dostarczalność wiadomości w GetResponse. Nie jest to jednak wszystko co mamy do powiedzenia na ten temat. Przygotowaliśmy bowiem 10 praktycznych wskazówek na zwiększenie dostarczalności kampanii email marketingowych. (www.getresponse.pl)

Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej.

Sukces działań email marketingowych zależy całkowicie od aktywności subskrybentów. Dlatego podstawowym zadaniem każdego email marketera jest konsekwentna budowa listy mailingowej.

Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?

W email marketingu nie chodzi o to, aby przesyłać odbiorcom oferty promocyjne tak długo, aż znudzeni zrezygnują z otrzymywania newsletterów. Kampanie online marketingowe to przede wszystkim szansa zbudowania wyjątkowych relacji z subskrybentami. Chcesz w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Wyobraź sobie, że proces subskrypcji to droga, po przebyciu której odbiorca stanie się oddanym fanem Twojej marki. Zobacz, jak zaplanować taką ścieżkę i upewnić się, że wszyscy klienci podążają we właściwym kierunku.

7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki.

Email marketing polega przede wszystkim na tworzeniu i utrzymaniu wartościowych relacji. Dzień Matki to kolejna okazja, aby to potwierdzić. Większość osób chce podarować swoim Mamom coś wyjątkowego, dlatego to doskonała okazja dla Twojej firmy na przygotowanie kuszącej oferty, by po raz kolejny przekroczyć oczekiwania klientów.

Wybory Samorządowe 2014.

Sprawdziliśmy, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach informacyjnych i promocyjnych email marketing, czy i jak efektywnie prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz w jakim stopniu wykorzystują możliwości promocji w wyszukiwarce Google.

Profesjonalna korespondencja z klientami

Być może używasz wielu kanałów marketingowych do nawiązywania, utrzymywania i pielęgnowania długotrwałych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Lecz wystarczy jedno nieporozumienie, aby cały Twój wysiłek poszedł na marne. Nasza infografika prezentuje najlepsze praktyki z zakresu budowania reputacji firmy i zachowania profesjonalnego podejścia nawet w krytycznych sytuacjach.

Jak stosować video w wiadomościach email.

W dzisiejszych czasach zastosowanie przekonujących treści oraz przykuwających uwagę zdjęć nie gwarantuje powodzenia kampanii marketingowych. Materiały video są łatwo przyswajalne i znacznie szybciej wyzwalają emocje niż tekst lub nieruchome obrazki.

Podstawy projektowania stron docelowych.

Dzięki tej infografice dowiesz się, jakie korzyści niesie ze sobą utworzenie kilku landing pages dedykowanych różnym grupom odbiorców.

Email marketing maraton w liczbach.

Meta Email Maratonu już za nami! Przekroczyliśmy ją 18 marca w Warszawie. A to oznacza, że przyszedł czas na podsumowanie całego cyklu szkoleń.

zobacz: