BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 46
Data dodania

Planer Marketera – kwiecień 2020

Dzięki kwietniowemu Planerowi będziesz na bieżąco ze sprzyjającymi okazjami do promowania swojej marki. Dodatkowo, pomoże Ci w zaplanowaniu komunikacji oraz kwietniowych kampanii marketingowych. Obecna sytuacja spowodowała znaczny wzrost ruchu organicznego – wykorzystaj to! Planer Marketera dostarczy ci inspiracji na stworzenie ciekawego contentu. Możesz pobrać Planer Marketera na kwiecień, klikając przycisk “Pobierz PDF” po lewej stronie, lub przycisk “Dowiedz się więcej” znajdujący się poniżej.

Planer Marketera 2020

A gdyby tak kalendarz sam zapełnił się inspiracjami na cały miesiąc? Z pomocą przychodzi Planer Marketera 2020! Zebraliśmy w nim wszystkie najgorętsze okresy sprzedażowe oraz najciekawsze święta nietypowe. Dodatkowo podpowiemy Ci, na które wydarzenia branżowe warto zwrócić uwagę, aby rozszerzyć swoje kompetencje o merytoryczną wiedzę marketingową i sprzedażową. Możesz pobrać Planer, klikając przycisk Pobierz PDF po lewej stronie ekranu.

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Pobierz przewodnik i odkryj, jak używać narzędzi automation, aby zbudować i posegmentować listę kontaktów e-commerce

7 cykli marketing automation dla Twoich kampanii świątecznych.

Masz zamiar prowadzić kampanie marketingowe w okolicach Halloween, Czarnego Piątku lub Świąt Bożego Narodzenia? Pobierz ten poradnik i sprzedawaj więcej dzięki zautomatyzowanym kampaniom emailowym. Stworzyliśmy dla Ciebie 7 cykli automation, które zaoszczędzą Twój czas i zwiększą konwersje w najgorętszych okresach sprzedażowych całego roku.

RODO: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Celem naszego poradnika jest pomóc Ci zrozumieć, czym jest RODO i jaki ma wpływ na Ciebie. Znajdziesz w nim też przykłady i wskazówki, jak dostosować materiały marketingowe, żeby ich odbiorcy mieli pewność, że poważnie podchodzisz do kwestii bezpieczeństwa danych.

Automatyzacja social media dla e-commerce

Pobierz poradnik GetResponse i poznaj moc automatyzacji w social media.

Jak wykorzystać reklamy online do zwiększenia sprzedaży i przychodów

Jakich narzędzi powinieneś użyć przy wdrażaniu sponsorowanej kampanii reklamowej? Pierwsza wielka czwórka to Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. I choć prowadzenie takiej kampanii może się z początku wydawać skomplikowane, z czasem okazuje się, że nie taki diabeł straszny.

Jak przejść z MailChimpa do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Podstawy marketing automation: 17 wskazówek, jak zacząć

Początkujący użytkownicy marketing automation często czują się przytłoczeni. Nic dziwnego! Możliwości, jakie daje system do automatyzacji, są ogromne. Przeczytaj poradnik Barry’ego Feldmana i poznaj kilka przydatnych wskazówek na początek.

Jak przejść z SALESmanago do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten poradnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

Jak przejść z FreshMaila do GetResponse?

Przygotowaliśmy ten mini-przewodnik, aby Twoje przejście do GetResponse przebiegło gładko i przyjemnie. Po zapoznaniu się z nim będziesz wiedzieć wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć pracę z naszym systemem. Zaczynajmy!

zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!