BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo

Tworzenie emaili

Oto wszystkie materiały z Bazy Wiedzy z kategorii: Tworzenie emaili

Wyniki: 11
Data dodania

Skuteczne działania email marketingowe

Nagranie webinaru, w którym Ireneusz Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska podpowiadają, na co zwrócić uwagę, aby działania email marketingowe okazały się strzałem w dziesiątkę.

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse

Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu

Planer Marketera – wrzesień 2020

Wielkimi krokami nadchodzi jesień, a wraz z nią wrześniowy Planer Marketera, pełen okazji sprzedażowych i marketingowych. Wrzesień obfituje w okazje, które możesz wykorzystać, aby wypromować swoją markę i zwiększyć wyniki sprzedaży. Zaplanuj wszystkie działania marketingowe z odpowiednim wyprzedzeniem. Planuj, twórz, obserwuj wzrosty i zarabiaj! Co znajdziesz we wrześniowym wydaniu Planera Marketera? – Kalendarz świąt nietypowych – angażuj swoją społeczność w social mediach i twórz kampanie marketingowe wykorzystując niecodzienne wydarzenia. – Listę okazji marketingowo-sprzedażowych. Przygotuj się na gorący okres sprzedażowy w e-commerce! – Radę – jak rozwinąć swój e-commerce za pomocą marketing automation. Nie zwlekaj – AUTOMATYZUJ swoją pracę! – 12 powodów, dlaczego wiadomości trafiają do spamu i wskazówki, jak temu zapobiec. Nie zwlekaj i już dziś zaczerpnij inspiracji na jesienne kampanie marketingowe. Możesz pobrać Planer Marketera na wrzesień, klikając przycisk „Pobierz PDF” po lewej stronie lub przycisk „Dowiedz się więcej” znajdujący się poniżej.

Pierwsze kroki z GetResponse

Nagranie webinaru “Pierwsze kroki z GetResponse”. Czego się dowiesz z nagrania? – Gdzie znaleźć podstawowe funkcjonalności w koncie GetResponse – Jak skonfigurować listę kontaktów – Jak stworzyć landing page i autoresponder.

Email marketing od A do Z

Bezpłatny kurs online, dzięki któremu dowiesz się, jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Zapisz się już dziś!

Świąteczne kampanie promocyjne.

Przeczytaj wyjątkowy ebook GetResponse i dowiedz się, jak stworzyć kompleksową kampanię świąteczną. Poznaj trzy filary skutecznej kampanii, dzięki którym stworzysz atrakcyjną świąteczną ofertę

Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

Świąteczne strategie email marketingowe

Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów. W tym poradniku przedstawiamy sprawdzone sposoby na wykorzystanie grudniowych okazji sprzedażowych. Prezentujemy zestaw taktyk, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, zbudować wartościowe relacje z klientami i wygenerować większą sprzedaż.

Jak stosować video w wiadomościach email.

W dzisiejszych czasach zastosowanie przekonujących treści oraz przykuwających uwagę zdjęć nie gwarantuje powodzenia kampanii marketingowych. Materiały video są łatwo przyswajalne i znacznie szybciej wyzwalają emocje niż tekst lub nieruchome obrazki.

Grafiki w newsletterze.

Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów. Dlatego, postanowiliśmy przygotować kilka faktów i wskazówek, które ułatwią proces umieszczania grafik w newsletterach i przekonają Cię do używania ich w prowadzonych kampaniach.

Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!