Jak działa warunek Zmieniono status płatności?

Warunek Zmieniono status płatności uruchamia akcję, gdy zmieni się status płatności dla zamówienia z określonego sklepu. Możesz użyć tego warunku dla zamówień zarówno z lejka konwersji, jak i tych z zewnętrznego sklepu.

Warunek ten może być użyty:

  • aby wysłać wiadomość po zmianie statusu płatności, lub
  • aby na podstawie zmian statusu płatności, przenieść kontakty do innych list.

Pamiętaj: Warunek Zmieniono status płatności zadziała przy zmianie statusu płatności przekazanej przez API, przez nasz plugin lub przez lejek konwersji.

Jak skonfigurować warunek Zmieniono status płatności?

  1. Przejdź do Menu > Automation > Stwórz cykl.
  2. Dodaj warunek Zmieniono status płatności do obszaru roboczego.
  3. Kliknij element, aby przejść do zakładki Szczegóły.
szczegóły elementu
  1. Kliknij rozwijane menu, aby wybrać sklep, który chcesz śledzić.
  2. Kliknij menu statusów, aby wybrać, jaki status ma uruchomić cykl. Jeśli statusy nie są dostępne, możesz dodać je ręcznie, klikając Dodaj nowy status. Aby dowiedzieć się więcej na temat dodania nowych statusów, odwiedź stronę z naszą dokumentacją API.
  3. (Opcjonalnie) Wybierz, aby warunek powtarzał się wielokrotnie.
  4. Zdecyduj, kiedy uznać, że warunek nie został spełniony. Aby dowiedzieć się więcej ten temat, odwiedź tę stronę.

Jak wysłać wiadomość do subskrybentów gdy status płatności zostanie zmieniony?

Dzięki automation możesz wysłać wiadomość do kontaktów, kiedy status płatności zmieni się na succeeded. Dzięki temu możesz podziękować Twoim subskrybentom za zakup lub zaproponować im kolejny produkt. GetResponse umożliwia również utworzenie podobnego cyklu automation, ale z uwzględnieniem zmiany statusu płatności na failed. Możesz to zrobić, aby skontaktować się z Twoimi klientami i przekazać im informację, o nieudanej płatności.

Aby utworzyć cykl:

  1. Dodaj warunek Zmieniono status płatności do obszaru roboczego.
  2. Kliknij element i przejdź do zakładki Szczegóły.
  3. Wybierz sklep.
  4. Wybierz status, np. succeeded lub failed.
status elementu
  1. Dodaj element Wyślij wiadomość do obszaru roboczego.
  2. Kliknij element, aby wybrać wiadomość, którą chcesz wysłać i połącz oba bloki zieloną ścieżką.
wyślij wiadomość