Własna infrastruktura

Zbuduj lepszą reputację nadawcy

Landing pages we własnej domenie

Szukasz prostszego sposobu na pełną kontrolę nad tożsamością marki w internecie? Dzięki dedykowanej domenie mailingowej i adresowi IP, wszystkie kampanie, jakie prowadzisz, będą ze sobą spójne.

Twoja własna domena przyczyni się też do zwiększenia wiarygodności Twojej marki. Wszystkie emaile będą wyglądać na wysyłane z Twoich własnych serwerów. A to oznacza, że Twoje dane nadawcy będą wyróżniać się w skrzynkach odbiorczych – a wszystkie linki trackujące będą zawierać nazwę Twojej marki.

Chcesz hostować landing pages i formularze we własnej domenie? Stwórz je w naszym intuicyjnym kreatorze, a potem przekieruj tak, jak Ci pasuje.

Wyższy wynik nadawcy = więcej dostarczonych emaili

Dbanie o zadowolenie klientów to jedno. Ale musisz też zadbać o to, by dostawcy skrzynek pocztowych jak Gmail, Outlook czy Apple Mail rozpoznawali Cię i dostarczali Twoje wiadomości.

Jak możesz zwiększyć swoje szanse? Budując silną reputację nadawcy. Dzięki własnej infrastrukturze inni użytkownicy platformy nie będą mieli wpływu na Twoją dostarczalność.

Stawiasz na organiczne sposoby budowania bazy? Twój account manager pomoże Ci konsekwentnie zwiększać dostarczalność.

Platforma dopasowana do Twojej marki

Chcesz zrobić dobre wrażenie – na kliencie, którego kampaniami zarządzasz, albo na odbiorcy, który otwiera Twój newsletter?

Skorzystaj z opcji personalizacji wyglądu platformy i dopasuj pulpit, aby odpowiadał identyfikacji wizualnej Twojej marki. Dodaj logo, ikonę oraz tekst – i wybierz schemat kolorystyczny.

Wolisz korzystać z własnych szablonów zamiast naszego kreatora? Możesz stworzyć własne wiadomości potwierdzające, newslettery, cykle marketing automation i inne. Potem wystarczy wgrać je do konta klienta.

A my zajmiemy się tym, żeby zadziałały.

Porozmawiajmy

Zadzwoń: +1 888-295-2553

Umów się na demo

Umów się na demo

Wypełnij formularz, aby zobaczyć krótkie podsumowanie naszych usług i umówić się na szczegołowe demo platformy.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje Twoich danych, aby skontaktować się z Tobą w celu odpowiedzi na Twoje pytanie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.