14. 11. 2017
9:30 - 17:30

Konkretne case'y. Sprawdzone rozwiązania.
Przyjdź i posłuchaj.

Dołącz do nas!

Poszukujesz pomysłów na strategię marketingową swojej firmy? Chcesz poznać najnowsze trendy i technologie w e-handlu?

E-commerce Insights to 10 prelekcji najlepszych ekspertów z branży, inspirujące case studies i wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń z pasjonatami e-commerce.

Nie może Cię z nami zabraknąć!

Centrum Konferencyjne
Kopernik

ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
00 - 390 Warszawa

01 Agenda

9:15 - 9:45
Rejestracja
9:45 - 10:00
Powitanie
10:00 - 10:30
Jak zwiększyć konwersję dzięki segmentacji predykcyjnej i personalizacji treści na stronie?
Jaka jest przyszłość zespołów marketingowych? Jakie trendy będą dominować na rynku e-commerce? Poznaj przepis na idealną mieszankę technologii i umiejętności i sprawdź na przykładach, jak wykorzystać ją w swoich działaniach.
Kubilay Sengun
Insider
10:30 - 11:00
Ile zarobi dla Ciebie dobra strona mobilna?
Prezentacja o statystykach rynku, dzięki której ocenisz, czy powinieneś natychmiast przerzucać zasoby do poprawy strony mobilnej. Zdobędziesz informacje o najbardziej mobilnych rynkach, niewykorzystanych konwersjach i o sposobach na szybkie sprawdzenie, czy i jak poprawić swoją stronę.
Michał Mel
Google
11:00 - 11:30
Marketing automation 2018: dokąd zmierza branża digital marketingu i jak będzie wyglądać przyszłość reklamy online?
„To, co nazywasz miłością, zostało wymyślone przez gości takich jak ja... żeby sprzedać rajstopy”, Don Draper. Czy w czasach automatyzacji marketingu jest jeszcze miejsce na kreatywność w reklamie? Czy idealny CMO będzie mistrzem opanowania algorytmów reklamy internetowej, czy wirtuozem oddziałującym na emocje kupujących? Jak zautomatyzować swój marketing tak, żeby nie przypominał „zoptymalizowanych” „komunikatów” wypluwanych przez maszynę? Na wszystkie pytania odpowiem na podstawie case’ów najciekawszych kampanii marketing automation z Polski i ze świata. 
Maciej Ossowski
GetResponse
11:30 - 12:00
Przerwa kawowa
12:00 - 12:30
Retargeting a.k.a Remarketing volume #2 – czyli co się zmieniło na przełomie ostatnich 5 lat w możliwościach docierania do naszych użytkowników
Michał Cortez
eCommerce Director @Dentsu Aegis Network (Hypermedia Isobar)
12:30 - 13:00
Case study. Szczegółowy opis już wkrótce! Prezentacja 180HEARTBEATS + JUNG V MATT
13:00 - 13:30
Atrybucja konwersji jako narzędzie wspomagające zarządzanie budżetami.
13:30 - 14:30
Lunch
14:30 - 15:00
Legendy Polskie Allegro – sposoby na niekonwencjonalne budowanie marki
Jak dotrzeć do odbiorcy, który żyje w świecie Internetu i mediów społecznościowych? Jak wyróżnić się na tle konkurencji i tworzyć naprawdę angażujące treści? Czy warto ryzykować i łamać utarte schematy? Sprawdzimy to na przykładzie projektu „Legendy Polskie Allegro”.
Anna Iller
Allegro
15:00 - 15:30
Przyszłość platform marketplace i ich wpływ na e-commerce
Jak będzie wyglądał świat e-commerce przy obecnym rozwoju marketplace'ów? Jakie są obecne modele współpracy? Które marketplace'y mają szanse na przetrwanie?
Michał Wójcik
Carrefour
15:30 - 16:00
Czy YouTube konwertuje? Jak mądrze wykorzystać youtuberów w e-commerce
Influencer marketing to nie „performance" – i z tym trzeba się pogodzić. Czy da się jednak tak zaprojektować kampanię, aby Twórcy wideo na YouTube przynieśli nam mierzalne korzyści? Jak ich wykorzystać? Na przykładach pokażę co robić, o czym pamiętać i jakich błędów nie popełniać wykorzystując wideo i influencerów w e-commerce.
Kamil Bolek
LifeTube
16:00 - 16:15
Przerwa kawowa
16:15 - 17:15
Wszyscy jesteśmy prawnikami – RODO i e-privacy dla e-commerce
Prelekcja zostanie poświęcona dwóm bardzo ważnym tematom – faktom i mitom jakie narosły w branży e-commerce wokół RODO oraz regulacji o której niewiele się mówi a dotyka kwestii meta danych, cookies i tele/ e-mail marketingu. Tematy ważne dla każdej firmy w Polsce (i nie tylko). Ważne dla każdego, bo dane (osobowe) = człowiek.
Michał Kluska

02 Miejsce

E-commerce Insights 2017

Centrum Konferencyjne Kopernik
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
00 - 390 Warszawa

03 Ceny biletów

(tylko do 30.09.2017 r.) Bilety Early Bird 400 zł
Bilety Standard 500 zł

Kup 3 bilety
lub więcej i otrzymaj zniżkę

- 30%

Cena biletu obejmuje udział w całym dniu konferencji,
poczęstunek i komplet materiałów ze szkolenia.
Cena nie zawiera parkingu.

04 Prelegenci

Kubilay
Sengun
Managing Director, Europe
Insider
Kamil
Bolek
Dyrektor Marketingu
LifeTube
Michał
Kluska
Adwokat
Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
Maciej
Ossowski
Director of GetResponse Enterprise
GetResponse
Michał
Wójcik
Senior Manager ds. Marketplace
Carrefour
Anna
Iller
Branded Content Manager
Allegro
Michał
Cortez
eCommerce Director
Isobar Poland Group, Dentsu Aegis Network
Michał
Mel
Google Industry Manager

05 Patroni wydarzenia

Akredytacja

Dimaq akredytacja

Organizator

GetResponse

06 Kontakt

Hanna Wojtaszek
Hanna Wojtaszek
Marketing Specialist
Anna Złoczewska
Anna Złoczewska
PR & Marketing Specialist