Już po raz drugi wystartowaliśmy z “Email marketing quizem”.
Teraz każdy marketer lub przedsiębiorca może sprawdzić stopień zaawansowania oraz skuteczność prowadzonych kampanii email marketingowych.
Pytania w quizie zostały dobrane tak, aby w szeroki sposób określić efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Poruszają one m.in. kwestie budowania listy odbiorców, segmentacji, dostarczalności oraz optymalizacji wysyłanych newsletterów.
Aby wziąć udział w quizie wystarczy poświęcić 2 minuty i odpowiedzieć na kilkanaście zamkniętych pytań, udzielając na każde odpowiedzi “tak” lub “nie”.
Na podstawie uzyskanych odpowiedzi zostanie obliczony wynik wraz z krótkim opisem, z którego respondent będzie mógł dowiedzieć się jaki poziom mają prowadzone przez niego kampanie email marketingowe. W zależności od osiągniętego wyniku, uczestnik otrzyma automatycznie wygenerowane porady, jak tworzyć bardziej produktywne newslettery.
“Email marketing quiz” można znaleźć na stronie – http://www.getresponse.pl/promo/email-marketing-quiz
Patronami medialnymi badania są: Nowoczesna Firma, Marketing w Praktyce, Mensis.pl, blog Anny Miotk, Brief, WirtualneMedia.pl, Bankier.pl oraz Wirtualna Polska.
Patronatem merytorycznym badanie objęli: Lewiatan, IAB Polska oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.