Marketing automation

Automatycznie dostarczaj wiadomości, których oczekują odbiorcy

Stwórz ścieżkę klienta i wprowadź ją w życie za pomocą automatyzacji marketingu, którą dopasujesz do swoich potrzeb.

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO

Łatwa konfiguracja – trwały efekt

GetResponse: niesamowita automatyzacja wiadomości email

GetResponse ma wyjątkowo intuicyjny edytor tworzenia wiadomości email, ze świetnymi szablonami. Wykorzystujemy go głównie do wysyłania wiadomości specjalnych. Platformy można też używać do monitorowania kontaktów i potencjalnych klientów. Odnotowaliśmy wymierny wzrost ruchu na stronie, zaangażowania i liczby skróconych cykli sprzedaży.

Philip Hudson, 5 gwiazdek w G2 Review

Ustal reguły i stwórz automatyczną ścieżkę klienta

Marketing automation od GetResponse przeszuka Twoją listę pod kątem kontaktów, które spełniają skonfigurowane przez Ciebie warunki, a następnie podejmie zaplanowane przez Ciebie działania. Grupę odbiorców możesz doprecyzować jeszcze bardziej za pomocą filtrów.

Docieraj do odbiorców
wtedy, kiedy tego oczekują

Dzięki wbudowanej automatyzacji email marketingu i zaawansowanym funkcjom segmentacji, możesz zbudować trwałe relacje z klientami.

Monitoruj i oceniaj działania klientów

Przypisując punkty scoringowe, możesz budować indywidualne profile kontaktów w oparciu o ich zachowanie.

Przypisuj punkty każdemu działaniu lub odejmuj je za brak działania. Następnie użyj tych informacji, aby budować spersonalizowane cykle automation. Na sam koniec możesz automatycznie ocenić zaangażowanie kontaktów i ich wartość.

Bardzo zaangażowani klienci

Wysyłaj spersonalizowane wiadomości

Tagowanie to nadawanie etykiet kontaktom. Przypisuj i usuwaj nieograniczoną liczbę tagów w oparciu o podejmowane działania (bądź ich brak).

Wyszukuj otagowane kontakty i twórz segmenty na bazie tagów, a następnie uruchom precyzyjne, automatyczne kampanie email marketingowe, dopasowane do potrzeb konkretnych grup odbiorców.

Tagowanie
  • członek klubu
  • duży potencjał
  • nowy klient
  • wrześniowa promocja
  • magazyn
  • przedpłata
  • super
  • aktywni
Uproszczona automatyzacja

Interfejs wizualny sprawił, że tworzenie skomplikowanych automatyzacji jest bardzo proste. Możemy realnie mierzyć zainteresowanie przed uruchomieniem naszych kampanii. Dzięki temu widzimy wymierny wzrost ruchu i zaangażowania oraz skrócenie cykli sprzedażowych.

Felipe Godoy, 5 gwiazdek w serwisie G2 Review

Zautomatyzuj sprzedaż i marketing
przy pomocy skutecznych narzędzi e-commerce

Dzięki zaawansowanym narzędziom do e-commerce w pełni wykorzystasz ruch w sklepie internetowym. Skorzystaj z API, natywnych integracji e-commerce lub kodu JavaScript na stronie, aby zacząć monitorować aktywność potencjalnych klientów.

Pozyskaj klientów wśród odwiedzających stronę

Odwiedzony URL

Poznaj zainteresowania klientów w oparciu o odwiedzane przez nich strony i twórz precyzyjnie stargetowane kampanie marketing automation.

Zrealizowany zakup

Poznaj nawyki zakupowe klientów i buduj relacje poprzez wiadomości email stworzone z myślą o ich potrzebach. Monitoruj kluczowe odwiedziny na stronie i podejmuj świadome decyzje oparte na twardych danych.

Monitoruj i oceniaj działania klientów na stronie

Dzięki monitorowaniu działań osób odwiedzających stronę możesz nawiązać kontakt z tymi, którzy nie dokończyli zakupów w Twoim sklepie.

Zaplanuj serię wiadomości o porzuconym koszyku w swoim cyklu automation i odzyskuj klientów.

Porzucony koszyk

Polecaj produkty automatycznie

Przekonaj klientów do kolejnych zakupów, rekomendując im produkty, które na pewno przypadną im do gustu. Możesz to zrobić automatycznie, wykorzystując prawdziwe dane pochodzące z Twojego sklepu i historię zakupową klientów.

Zrealizowany zakup

Szablony automation to koniec zgadywania i domysłów w marketingu

Korzystaj z gotowych szablonów automation, aby witać, odzyskiwać, retargetować i angażować klientów. Technologia przetestowana w marketingu, z powodzeniem stosowana przez tysiące klientów.

Buduj relacje z nowymi kontaktami

Powitaj potencjalnych klientów i kwalifikuj tylko tych najbardziej obiecujących. Używaj punktów scoringowych, aby wysyłać kontaktom wyjątkowe oferty.

Czekaj: 3 dni
Wyślij kolejną wiadomość

Zwiększ sprzedaż

Sprzedawaj więcej, częściej i łatwiej. Użyj automatycznych sekwencji emailowych, aby zachęcić ludzi do powrotu do Twojego sklepu.

Pierwsze 20 osób, które kliknie w:
link “promocja 30% rabatu”

Zachęcaj do działania

Chcesz zaangażować odbiorców? Uruchom kurs online lub zorganizuj webinar, dzięki któremu krok po kroku zbudujesz relacje z potencjalnymi klientami.

Jeśli tag to: treści SEO
Jeśli tag to: zainteresowanie edukacją

Marketing automation w skrócie

Czym jest marketing automation? Marketing automation to zestaw warunków, filtrów i akcji. Połącz je ze sobą, aby tworzyć cykle automation, które odzwierciedlą ścieżkę klienta lub subskrybenta. Tworząc cykl automation, możesz wykorzystać wybrany szablon lub stworzyć cykl od zera.
Na czym polega monitorowanie zachowania odwiedzających stronę? Ta funkcja pozwala odpowiednio zareagować, gdy ktoś odwiedzi wybraną przez Ciebie stronę. Wystarczy, że skonfigurujesz właściwości tego elementu, czyli podasz nam adres URL, który mamy monitorować. Na przykład, jeśli ktoś odwiedzi stronę, do której linkuje wysłana przez Ciebie wiadomość, możesz mu dodać punkty scoringowe lub oznaczyć tagiem.
Czym są wiadomości o porzuconym koszyku? Wiadomości o porzuconym koszyku to komunikacja wysyłana do klientów, którzy opuścili stronę, nie dokańczając zamówienia. Możesz stworzyć cały cykl wiadomości automation, w których znajdzie się również zawartość koszyka z Twojego sklepu. To pomocne narzędzie, dzięki któremu zmniejszysz liczbę niedokończonych zamówień i zwiększysz sprzedaż.
Czym są szablony automation? Szablony automation spełniają cel Twojej kampanii lub wpisują się w jej założenia. Aby ich użyć, wypełnij je zawartością, np. szablonami wiadomości, listami i właściwościami poszczególnych elementów.

Chcesz wypróbować naszą platformę do marketing automation?

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO