MailerLite – recenzja i opinie. Dowiedz się więcej, zanim kupisz konto.

16 min
Zaktualizowano:

W świecie narzędzi do email marketingu, gdzie konkurencja jest duża, a walka o dominację zacięta niczym w najnowszym sezonie Rodu Smoka” rodzi się pytanie – kto jest najlepszy? Dziś przyjrzymy się MailerLite. Czy ta platforma to prawdziwa perełka wśród konkurencji, czy raczej królik z kapelusza magika. Ten, który zniknie, zanim zdążysz powiedzieć “konwersja”?

Przygotuj się na podróż przez funkcje i możliwości MailerLite.

Sprawdź nasze porównanie: MailerLite vs. GetResponse. Którą platformę wybrać?


Na początek: MailerLite i FreshMail łączą siły – co to oznacza?

Zanim przejdziemy dalej, ważna informacja. Na rynku zmienia się układ sił.

FreshMail – polski system do email marketingu staje się częścią globalnie działającego MailerLite. FreshMail, działający od 2008 roku, był przez lata uznawany za jedno z czołowych narzędzi do email marketingu w Polsce.

Przeczytaj ➡︎ Recenzja i opinie o FreshMail – czy można prowadzić skuteczny marketing używając FreshMail?

Dotychczasowi klienci mogą korzystać z aplikacji FreshMail do końca lutego 2025 roku. W związku z tym migracja do innego narzędzia jest obowiązkowa, aby dalej korzystać z usług email marketingowych.

Co to oznacza dla dotychczasowych użytkowników FreshMaila?

ZMIANY.

W tej sytuacji sporo użytkowników rozważa alternatywy, poszukując nowego narzędzia do działań marketingowych.

Bez względu na to, czy myślisz nad migracją z FreshMaila lub innego narzędzia, czy dopiero będziesz wybierać swoją pierwszą platformę, ten artykuł jest dla Ciebie.

Przenieś się do GetResponse ⤵︎

Załóż darmowe konto GetResponse

Czym jest MailerLite?

Krótkim wstępem:

Platforma oferuje podstawowe rozwiązania dla marketerów. Zakres oferowanych funkcjonalności może jeszcze nie jest szeroko rozbudowany, jednak widać, że mają ciekawy pomysł na siebie.

Wśród narzędzi, z których można korzystać są m.in.: email marketing, edytor emaili drag-and-drop, automatyzacja, generator landing pages oraz stron WWW, formularze zapisu czy pop-upy.

MailerLite jest narzędziem, które możesz przetestować bezpłatnie. I podobnie jak my – nie będą od ciebie wymagać podpięcia karty na etapie zakładania konta testowego.

Kilka słów o historii i przechodzimy do konkretów:

MailerLite powstał w 2010 roku, a jego misja była następująca: zaoferować firmom proste oraz skuteczne narzędzie e-mailowe, które wesprze ich rozwój. Obecnie MailerLite to zespół ponad 154 ekspertów, mieszkających w ponad 40 krajach.

Oczywiście z biegiem czasu narzędzie rozwinięto o kolejne funkcje zapewniające wówczas marketerom/twórcom wsparcie marketingowe: automatyzację, kreator stron/tworzenie blogów, płatne subskrypcje newslettera czy też liczne integracje.

Sprawdź, jakie narzędzia oferuje MailerLite!

Funkcjonalności

Oferta podzielona jest na 4 kategorie:

  • Wysyłaj wiadomości

  • Twórz strony

  • Zbieraj leady

  • Sprzedawaj produkty

Te z kolei podzielono już na podkategorie oparte o poszczególne produkty. Przyjrzyjmy się więc im z bliska.

Wysyłaj wiadomości

  • Email marketing

  • Automatyzacje

  • Edytory newslettera

  • Maile transakcyjne
Funkcjonalności MailerLite - kategoria: Wysyłaj wiadomości

Zestaw czterech narzędzi pokrywających podstawowe potrzeby email-marketingowe. Znajdziesz w nim standardowe rozwiązania. Kreator newsletterów wraz z narzędziami do automatyzacji, segmentacji i personalizacji, integracjami ecommerce oraz analityką. Ciekawym i wartościowym rozwiązaniem są 3 rodzaje edytora wiadomości: drag & drop, rich text oraz HTML.

MailerLite oferuje narzędzia do automatyzacji email marketingu, które umożliwiają prowadzenie odbiorców na każdym etapie ich podróży – od emaila powitalnego aż do zakupu. Narzędzia te pozwalają na konfigurację ścieżek automation, aby dotrzeć do właściwych osób we właściwym czasie.


Twórz strony

  • Kreator stron

  • Twórz bloga
Funkcjonalności MailerLite - kategoria: Twórz strony

Nie ukrywajmy, jeżeli firma nie posiada strony www to wiele działań, np. takich jak email marketing jest jak luksusowy jacht bez portu. Pływa się oczywiście świetnie, jednak gdzieś trzeba zawinąć. I choć Mikołajki to fantastyczne miejsce, w tym wypadku lepiej jest kierować się na warunki, jakie zapewnia Nicea.

Do którego z nich można więc porównać efekty pracy na kreatorze stron MailerLite..?

W opisie produktu dominuje nacisk na rozwiązanie drag & drop, co jest naturalne biorąc pod uwagę preferencje użytkowników. Nie samym kreatorem jednak email-marynarz żyje, więc na wody marketingu MailerLite wypuścił też wiele gotowych szablonów, pop-upy, wsparcie SEO, analitykę oraz wsparcie personalizacji i brandingu kampanii.

Co istotne, GetResponse zdecydowanie wyróżnia się na tle MailerLite dzięki bardziej zaawansowanemu kreatorowi stron opartemu na AI, który umożliwia tworzenie profesjonalnych witryn w zaledwie kilka minut. Należy dodać, że w przeciwieństwie do MailerLite GetResponse na ten moment nie oferuje tworzenia blogów.


Zbieraj leady

  • Landing page’e

  • Formularz zapisu

  • Zapisy na listę w aplikacji na iPadzie

  • Weryfikator emaili
Funkcjonalności MailerLite - kategoria: Zbieraj leady

Możemy mnożyć się i dzielić opracowując atrakcyjne i kreatywne kampanie marketingowe, jednak przecież one powinny służyć czemuś. Najczęściej – sprzedaży. A do sprzedaży potrzebne są nam leady. I kampanie email marketingowe są doskonałym medium wspierającym ich zbieranie. MailerLite promuje 4 rozwiązania mające wspierać użytkowników na tej drodze.

Trzy z nich są związane ze źródłowym pozyskiwaniem kontaktów, czyli kreator landingów oraz formularze zapisu i ciekawy dodatek – opcja zbierania kontaktów poprzez aplikację na iPadzie. Ta opcja jest szczególnie przydatna w czasie eventów i konferencji. Ostatnia funkcjonalność wspiera utrzymywanie higieny listy wysyłkowej.


Sprzedawaj produkty

  • Produkty cyfrowe

  • E-commerce

  • Płatne subskrypcje newslettera
Funkcjonalności MailerLite - kategoria: Sprzedawaj produkty

W tym wypadku mówimy nie tyle o nowych funkcjonalnościach, a ciekawym przykładem zastosowania narzędzi MailerLite w sprzedaży produktów cyfrowych. Ebooków, płatnych newsletterów, contentu umieszczonego na stronie lub landingu i dostępnego za płatnością.

Ponadto, w tej kategorii funkcjonalności są również sklepy internetowe, których część procesów komunikacyjnych możesz zautomatyzować z wykorzystaniem tej platformy.

MailerLite ma w zanadrzu integracje z największymi sklepami internetowymi, jak Shopify czy PrestaShop i deklaruje, że za ich pomocą zsynchronizujesz kontakty z klientami.

Całość tworzy naprawdę zgrabne i mocne połączenie! Do pełni kompleksowości brakuje jeszcze tylko CRM-u, webinarów i bardziej zaawansowanych integracji z ecommercami.

Cennik – ile kosztuje MailerLite?

Warunki i zasady naliczania płatności

W ofercie MailerLite znajdują się zarówno wersja Free, jak i plany płatne. To świetne rozwiązanie, użytkownicy mogą zweryfikować, w jakim stopniu narzędzie spełnia ich potrzeby i czy rzeczywiście warto decydować się na plan płatny.

Okres próbny trwa 30 dni i jest dostępny dla użytkowników mających do 1000 odbiorców i 12 000 wysyłek miesięcznie. Założenie konta jest proste i nie wymaga podawania danych karty płatniczej, dzięki czemu unikniecie ukrytych kosztów czy przykrych niespodzianek. To zdecydowanie na plus. Płatności są też dostępne w różnych walutach, a decydując o zakupie możesz wybrać opcję płatności za miesiąc lub za rok.

Co na minus? Miks opcji do przetestowania w tym planie może być mylący. Teoretycznie są nałożone limity odbiorców i wysyłek, w ramach bezpłatnego okresu próbnego, a jednocześnie pojawia się informacja o opcjach premium – które nie do końca wiadomo czym są.

Co, kiedy podczas okresu próbnego limity zostaną przekroczone? Jeśli użytkownik korzystał z wersji bezpłatnej, wysyłka wiadomości (kampanie+automatyzacja) zostaną wstrzymane i zostanie poproszony o zarejestrowanie się i przejście na plan płatny lub będzie musiał usunąć aktywnych odbiorców do odpowiedniej ilości, aby odzyskać możliwość wysyłek.

Warty uwagi jest elastyczny cennik. Cena zmienia się w zależności od wielkości bazy, a można ją zweryfikować używając prostego suwaka na stronie, obejmującego zakres od 500 do 500 tys. odbiorców.

Suwak - cennik MailerLite

To ile konkretnie mnie to będzie kosztować? 🤔

Dostępne są 4 plany:

  • Free
  • Growing Business
  • Advanced
  • Enterprise

Zakładając, że Twoja baza odbiorców to 10 000, zapłacisz za nie kolejno: 0, 309 i 489 zł. Inaczej rozliczany jest pakiet Enterprise, który jest dostępny dla klientów powyżej 100 000 odbiorców, a jego koszt ustalany jest indywidualnie.

Cennik MailerLite
Cennik MailerLite

➡︎ W wersji Free będziesz mieć dostęp do większości funkcjonalności związanych z realizowaniem standardowych kampanii email marketingowych, podstaw automatyzacji oraz analityki. Niby niewiele, jednak oceniając to realnie – jeśli Twój biznes raczkuje i masz 1000 lub mniej subskrybentów, to w zupełności wystarczy.

➡︎ Skok o planowe oczko wyżej przynosi kilka zmian. Pakiet średni, czyli Growing Business nie ma limitu wysyłek. Spośród szerokiej gamy standardowych narzędzi nie ma dostępu do kilku naprawdę przydatnych: edytora newsletterów HTML, asystenta pisania AI, niektórych opcji automatyzacji, stron chronionych kodem czy też testów A/B pop-upów promocyjnych. I co najważniejsze: nie ma wsparcia na czacie 24/7. Obsługa klienta dla tego planu oferuje tylko wsparcie email.

➡︎ Plan Advanced, czyli najbardziej rozbudowana i najdroższa wersja nie-enterprise. Przy 489 zł miesięcznie za 10 tys. odbiorców i nielimitowane wysyłki, dostajesz również komplet narzędzi z obszarów: Zdobywaj odbiorców, Wysyłanie kampanii email, Marketing & E-mail automation, Tworzenie stron internetowych i blogów, Sprzedawanie produktów, Optymalizacja pod odbiorców, Analizy i raporty, Wsparcie.

Plany Enterprise zwykle wycenia się pod indywidualne potrzeby i tak też jest w tym przypadku.

Plan Enterprise - MailerLite

Zalety

Czas przyjrzeć się mocnym stronom tego gracza, a i tych nie brakuje.

  • Wszechstronne funkcjonalności

  • Wysoka dostarczalność

  • Obsługa klienta

  • Cena

Wszechstronne funkcjonalności

Jedną z największych zalet MailerLite jest jego wszechstronność. Dostawca usług oferuje szeroki zakres funkcji.

Kreatory wiadomości, stron i landingów, wsparcie AI, narzędzia do segmentacji, maile transakcyjne, automatyzacje, pop-upy, formularze zapisu, segmentacja, tagi czy testy porównawcze A/B, dzięki którym zwiększa się skuteczność kampanii. Duży wybór narzędzi wspierających sprzedaż i rozwój ecommerców. Mogą być mniej lub bardziej rozwinięte – ale są. To naprawdę solidna baza do rozwoju produktu – i jego użytkowników.

Wysoka dostarczalność

MailerLite kładzie duży nacisk na dostarczalność e-maili, co jest absolutnie kluczowym aspektem każdej kampanii e-mail marketingowej. Dla Twoich kampanii ma takie samo znaczenie, jak wspomniane wcześniej jachty, które powinny bezpiecznie dostarczyć Cię do Nicei.

Jeśli po drodze okaże się, że sterowanie jednak nie działa, a w ogóle to mogą przetransportować tylko 3 z 6 pasażerów na pokładzie – naprawdę nic ci po jego pięknym designie. No i MailerLite jest jachtem, którym wszyscy pasażerowie dopłyną tam, gdzie chcą. No, może jakiś jeden rozbitek gdzieś się zawieruszy.

Platforma oferuje również narzędzia do monitorowania dostarczalności, co pozwala na bieżąco śledzić wskaźniki otwarć i kliknięć. Dzięki nim szybko zareagujesz na problemy i zoptymalizujesz swoje kampanie tak, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.

Cena

Cena to jeden z najważniejszych czynników, który przyciąga użytkowników do MailerLite. Kuszą konkurencyjnymi cenami, zwłaszcza w porównaniu do większych platform email marketingowych. Dużym plusem jest darmowy plan, będący rozwiązaniem dla zupełnie początkujących biznesów. Ceny pozostałych są elastyczne i mogą być dostosowane do potrzeb i budżetu każdej firmy.

Wady

MailerLite to popularne narzędzie, ale jak każde ma swoje wady. Są mniejsze i większe, zebraliśmy je w oparciu opinie użytkowników oraz swoje własne wrażenia z narzędzia.

  • Mocno ograniczone funkcjonalności dostępne na niższych planach

  • Integracje

  • Analizy i raportowanie

  • UI/UX

Ograniczona funkcjonalność na niższych planach

Darmowy i podstawowy plan oferują ograniczoną liczbę funkcji w porównaniu do planów płatnych. Może to ograniczać możliwości użytkowników, którzy nie są gotowi na inwestycję w wyższy plan. I z jednej strony jest to uzasadnione. W końcu produkcja i eksploatacja narzędzia niesie ze sobą wysokie koszty. To jednak trochę jak serwowanie kanapki bez dodatków w foodtrucku, który twierdzi, że ich menu jest niezawodne i absolutnie dla każdego. Może i dla każdego. Jednak nie każdy lubi bajgle z samym masłem. 😉

Obsługa klienta

Obsługa klienta jest takim… słodko-gorzkim mocnym punktem MailerLite. Ten posmak zależy od planu, z jakiego korzystają użytkownicy. Firma oferuje wsparcie na wysokim poziomie, które jest dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – jeśli jesteś na planie płatnym. Wtedy możesz skontaktować się z zespołem wsparcia za pomocą emaila oraz czatu na żywo (co istotne, nie każdy plan płatny ma w swojej ofercie wsparcie czatu!). Dodatkowo, MailerLite oferuje telefoniczną obsługę klienta.

Jeśli jednak jesteś na niższym planie, pozostaje duże samodzielnej pracy z bazą wiedzy. Ta, na szczęście, jest solidnie rozbudowana. Zawiera szczegółowe przewodniki, artykuły i filmy instruktażowe. Dla nowych użytkowników dostępne są także webinary i kursy online, które pomagają szybko opanować wszystkie funkcje platformy.

Integracje

MailerLite posiada mniej integracji z zewnętrznymi narzędziami i platformami w porównaniu do innych popularnych narzędzi email marketingowych, takich jak np. GetResponse (np. MailerLite oferuje ponad 140 integracji a GetResponse ponad 180). Może to być ograniczeniem, jeśli korzystasz z wielu różnych aplikacji lub jeśli planujesz skalowanie biznesu. Przenoszenie całej bazy danych i wdrożenie narzędzia oraz procesów od nowa jest procesem drogim, pracochłonnym i żmudnym. I może okazać się koniecznym, jeśli możliwości platformy nie nadążą za Twoim rozwojem.

UI/UX

Interfejs MailerLite, choć ogólnie uznawany za prosty i intuicyjny, ma swoje mankamenty. Przede wszystkim, niektóre funkcje są trudne do znalezienia, co może frustrować – zwłaszcza tych mniej technicznych użytkowników. To jak chodzenie po labiryncie – wiesz, że cel jest gdzieś w pobliżu, ale znalezienie go może zająć więcej czasu, niż się spodziewasz.

Przykładem mogą być zaawansowane opcje dostosowywania szablonów, które trudno odnaleźć i na nich pracować, a to może ograniczać kreatywność i skuteczność kampanii email marketingowych. Podobne spostrzeżenia mamy wobec edytora newsletterów. Brakuje jasnych wskazówek czy pomocy kontekstowej, co naprawdę może wydłużać czas potrzebny na przygotowanie kampanii.

Opinie

Źródło: www.g2.com

Źródło: www.g2.com

Źródło: www.trustradius.com

Źródło: www.trustradius.com

Alternatywa dla MailerLite

GetResponse

GetResponse to nie tylko narzędzie do email marketingu – to kompleksowa platforma, która dostarcza wszystko, czego potrzebujesz, aby podbić świat online. Ma wszystkie potrzebne funkcjonalności i kilka dodatkowych narzędzi dzięki którym sprzedasz szybciej i więcej.

Kluczowe zalety:

  • Wszechstronność
    GetResponse oferuje od email marketingu po webinary i landing pages (od kreatora po hosting). To jak szwajcarski scyzoryk, który zawsze ma narzędzie na każdą okazję.
  • Zaawansowane automatyzacje
    Zautomatyzujesz… w zasadzie wszystko. Od przygotowania treści (dzięki wsparciu AI), przez wysyłki newsletterów aż po zaawansowane cykle i lejki sprzedażowe.
  • Wysoka dostarczalność
    Dbamy o jakość naszych wysyłek, współpracujemy z dostawcami i kładziemy duży nacisk na zgodność z prawem oraz etyką. Dzięki czemu, efekty mówią same za siebie.
  • Obsługa klienta
    34 ekspertów gotowych pomóc. GetResponse oferuje wsparcie klienta na najwyższym poziomie, dostępne w różnych formach i językach, aby sprostać potrzebom użytkowników. Wsparcie można uzyskać na czacie lub za pośrednictwem emaila.

    Ponadto, klienci korzystający z planu MAX mogą korzystać ze wsparcia dedykowanego Customer Experience Managera i kontaktować się z nim telefonicznie, poprzez email, czat oraz Slack, 24/7 bez dodatkowych opłat.
  • Konkurencyjne ceny
    Każdy biznes powinien mieć możliwość rozwoju, nawet jeśli dopiero zaczyna. W związku z tym oferujemy 30-dniowy okres próbny, gdzie użytkownik ma duży wachlarz możliwości. Następnie, w każdej chwili może przejść na jeden z planów płatnych, dostosowanych do swoich potrzeb i ilości kontaktów.

Przenieś się do GetResponse ⤵︎


Mailchimp

Mailchimp to doskonale znany gracz w świecie email marketingu. Podobnie, jak GetResponse ma wszystkie niezbędne funkcjonalności. No, może poza webinarami.

Kluczowe zalety:

  • Zaawansowane funkcje automatyzacji
    Przyznajemy bez przymusu, że z automatyzacją do Mailchimpa można zdziałać naprawdę wiele, są mocnym punktem ich oferty. Łatwe do ustawienia ścieżki automatycznych wysyłek, ale też duże wsparcie w mniejszych zadaniach. Jest w czym wybierać!
  • Możliwości analityczne
    W marketingu lepiej nie wróżyć z kryształowej kuli i korzystać z każdej ilości wartościowych danych, jakie są dostępne. Analityka od MCh pozwala na precyzyjne śledzenie wyników kampanii.
  • Liczne integracje
    Mailchimp bezproblemowo integruje się z wieloma aplikacjami i platformami, co czyni go ważnym narzędziem w arsenale każdego marketera lub sklepu online.

Constant Contact

Constant Contact to kolejne popularne narzędzie, które oferuje prosty interfejs użytkownika oraz szeroką gamę szablonów emailowych. Platforma jest szczególnie dobra dla małych firm, które potrzebują prostego rozwiązania do zarządzania kampaniami emailowymi.

Kluczowe zalety:

  • Łatwy w użyciu interfejs
    Nie ma się co czarować – jeśli dopiero zaczynasz pracować z kampaniami email marketingowymi ich tworzenie przyprawia sporo stresu. Interfejs Constant Contact jest naprawdę przyjazny.
  • Wiele gotowych szablonów
    Szablony od Constant Contact są atrakcyjne i łatwe we wdrożeniu. Zaletę tej funkcjonalności zrozumie ten, kto choć raz próbował samodzielnie zbudować wiadomość od A do Z.
  • Integracje z platformami e-commerce
    Od integracji ecommerce, po platformy społecznościowe. Zaplecze integracji od CC niczym nie odbiega od najlepszych standardów.

Brevo

Brevo oferuje kompleksowe rozwiązania do email marketingu, wsparte marketingiem SMS, CRM i narzędziami do automatyzacji. Jest to wszechstronna platforma, która dobrze sprawdza się zarówno dla małych, jak i średnich firm.

Kluczowe zalety:

  • Zintegrowane narzędzia CRM i SMS marketing
    Brevo bezproblemowo integruje się z wieloma platformami e-commerce, co ułatwia zarządzanie kampaniami marketingowymi.
  • Obiecujące automatyzacje
    Rozbudowane i dość wszechstronne narzędzia od Brevo wypadają naprawdę obiecująco. Za ich pomocą zautomatyzujesz wiele, od segmentowania i personalizacji, aż po wysyłkę. Chociaż istnieją pewna krzywa uczenia się i ograniczenia w darmowym planie, ogólna wartość i funkcjonalność Brevo w zakresie marketing automation sprawiają, że jest to solidne rozwiązanie.
  • Nielimitowane kontakty na wszystkich planach
    Z wyjątkiem planu darmowego, w którym wysyłka jest ograniczona do 300 mailu dziennie, Brevo nie ogranicza swoich klientów niemal zupełnie. Brak limitu kontaktów na wszystkich planach jest natomiast rozwiązaniem niespotykanym i intrygującym.

ActiveCampaign

To zaawansowane narzędzie do email marketingu i automatyzacji marketingu. Twórcy promują je komunikacją o automatyzacji napędzanej AI, która zasugeruje, spersonalizuje oraz zweryfikuje Twoje kampanie marketingowe.

Kluczowe zalety:

  • Zaawansowane funkcje automatyzacji
    ActiveCampaign ma, podobnie jak GetResponse, narzędzia wspierające wieloetapową automatyzację na wysokim poziomie. Z tym narzędziem również zbudujesz złożone ścieżki komunikacji.
  • Bogate możliwości segmentacji i personalizacji
    Wspomniane już wcześniej, są podstawą, jeśli chcesz wdrożyć zaawansowaną strategię email marketingową.
  • Integracja z licznymi platformami CRM i ecommerce
    ActiveCampaign trzyma standardy rynkowe i integruje się z prawie wszystkim – od CRM po platformy e-commerce.

Podsumowanie

Twórcy MailerLite deklarują, że ich działaniu towarzyszy cała filozofia ‘lite” – spokoju, bezproblemowości, łatwej obsługi.

To solidna, łatwa w obsłudze (choć jak wspomnieliśmy wyżej czasem użytkownik może natrafić na labirynt) platforma, które oferuje użytkownikom wysoką dostarczalność – przez co i wiarygodność. Jednocześnie jednak, funkcjonalności i wsparcie dostępne na niższych planach są znacznie mniej rozwinięte niż oferują alternatywne platformy.

MailerLite jest solidnym narzędziem do email marketingu, które oferuje wiele przydatnych funkcji, ale może nie być idealnym wyborem dla wszystkich. Zwłaszcza dla tych, którzy potrzebują zaawansowanych możliwości, integracji z wieloma narzędziami lub bardziej rozbudowanego wsparcia technicznego. Kilka rozwinięć i funkcjonalności więcej, i sytuacja może wyglądać zgoła inaczej.

Jeśli nadal nie masz pewności, jakie narzędzie jest dla Ciebie najlepsze, wypróbuj konto testowe!

Przenieś się do GetResponse ⤵︎

Załóż darmowe konto GetResponse

Tekst powstał na podstawie ogólnodostępnych informacji na temat GetResponse oraz MailerLite według stanu na dzień 03.07.2024 r. Staramy się, aby informacje były aktualizowane na bieżąco, jednak, jeśli chcesz zapoznać się z ofertą naszych konkurentów, odwiedź ich oficjalną stronę.


Paula Szulc
Paula Szulc
Marketing Manager - Poland w GetResponse. Kreatywna dusza, pełna pomysłów, które następnie przelewa na różne formy content marketingu. Freak organizacji, planowania i tabelek, nierozłączna z kalendarzem. W GetResponse odpowiedzialna za kreacje contentowe na rynek polski. Łącząc pasje i umiejętności prowadzi projekt Planer Marketera, czyli kalendarza marketingowego, w którym zawarte są setki okazji marketingowych oraz świąt nietypowych, a także szereg inspiracji na kampanie.
Share