MailerLite vs. GetResponse. Którą platformę wybrać?

33 min
Zaktualizowano:

MailerLite vs. GetResponse. Jeśli nosisz się z zamiarem rozpoczęcia działań email marketingowych lub myślisz o zmianie dostawcy swoich usług, prawdopodobnie już słyszałeś o obu platformach. Oba narzędzia to mocni gracze na rynku i wybór jednego z nich może być trudny. W tym artykule pomożemy Ci dokonać najlepszego wyboru.

Pytanie brzmi – który z nich spełni Twoje potrzeby i wymagania? Gdyby decyzja należała do nas to odpowiedzielibyśmy, że GetResponse. Jednak z oczywistych względów jesteśmy stronniczy (w końcu jesteś na blogu GetResponse 😉), więc tego nie zrobimy.

Choć wiele nas łączy, nieco nas dzieli. I tak jak większość z nas zgodzi się, że bez telefonu to jak bez ręki, tak znajdziemy miłośników zarówno iOS’a jak i Androida.

W artykule znajdziesz kluczowe aspekty każdego narzędzia tak, abyś mógł zadecydować, która platforma Cię satysfakcjonuje.

Tekst powstał na podstawie ogólnodostępnych informacji na temat GetResponse oraz MailerLite według stanu na dzień 20.06.2024r. Staramy się, aby informacje były aktualizowane na bieżąco, jednak, jeśli chcesz zapoznać się z ofertą naszych konkurentów, odwiedź ich oficjalną stronę.

MailerLite – recenzja i opinie. Dowiedz się więcej, zanim kupisz konto.

MailerLite i FreshMail łączą siły – co to oznacza?

Zanim przejdziemy dalej, ważna informacja. Na rynku zmienia się układ sił.

FreshMail – polski system do email marketingu staje się częścią globalnie działającego MailerLite. FreshMail, działający od 2008 roku, był przez lata uznawany za jedno z czołowych narzędzi do email marketingu w Polsce.

Recenzja i opinie o FreshMail – czy można prowadzić skuteczny marketing używając FreshMail?

Dotychczasowi klienci mogą korzystać z aplikacji FreshMail do końca lutego 2025 roku. W związku z tym migracja do innego narzędzia jest obowiązkowa, aby dalej korzystać z usług email marketingowych.

Co to oznacza dla dotychczasowych użytkowników FreshMaila?

Zmiany. W tej sytuacji sporo użytkowników rozważa alternatywy, poszukując nowego narzędzia do działań marketingowych.

Bez względu na to, czy myślisz nad migracją z FreshMaila lub innego narzędzia, czy dopiero będziesz wybierać swoją pierwszą platformę, ten artykuł jest dla Ciebie.

Przenieś się do GetResponse ⤵︎

Załóż darmowe konto GetResponse

Panel użytkownika

GetResponse

GetResponse wyróżnia się intuicyjnym panelem użytkownika, który od pierwszej chwili prowadzi za rękę, pomagając szybko rozeznać się na platformie.

Mimo że GetResponse oferuje szeroki wachlarz funkcji, interfejs jest zaprojektowany w sposób, który nie przytłacza użytkownika.

Przejrzyste menu i dobrze zorganizowane sekcje sprawiają, że nawet osoby nieposiadające dużego doświadczenia z narzędziami do email marketingu mogą łatwo odnaleźć potrzebne opcje i rozpocząć tworzenie kampanii.

Co ważne, platforma GetResponse dostępna jest w ponad 10 językach (co jest wyjątkowo istotne w przypadku międzynarodowych organizacji, chcących ułatwić użytkowanie narzędzi wszystkim pracownikom).

Od pierwszej chwili GetResponse w prosty i przejrzysty sposób proponuje kolejne kroki, tłumacząc, co oznaczają. Na szczególną uwagę zasługują najnowsze opcje związane z AI, które pomaga zarówno stworzyć pierwszą kampanię, jak i zbudować bazę odbiorców.

Dla jeszcze większej wygody GetResponse pozwala na personalizację górnego menu. Możesz więc zdecydować, które narzędzia chcesz mieć pod ręką.

MailerLite

Przeczytaj artykuł: MailerLite – recenzja i opinie. Dowiedz się więcej, zanim kupisz konto.

MailerLite również oferuje wygodny panel użytkownika, który jest łatwy w obsłudze i estetycznie zaprojektowany.

Jednak dla niektórych użytkowników może on być nieco trudniejszy do zrozumienia i opanowania, szczególnie na początku.

Interfejs MailerLite, choć przejrzysty, może wymagać więcej czasu na pełne zrozumienie i efektywne wykorzystanie wszystkich dostępnych funkcji.

Na początek, platforma skupia na wypełnieniu danych o organizacji i proponuje zapoznanie się z przewodnikiem.

Dla mniej doświadczonych osób może być to wysoki próg wejścia. Do dyspozycji użytkowników jest polska, angielska i hiszpańska. W panelu użytkownika możemy również wybrać motyw: jasny lub ciemny.

🗒️ Panel użytkownika – podsumowanie

Oba narzędzia oferują intuicyjne panele użytkownika, przyjemne dla oka oraz wygodne.

GetResponse wyróżnia się bardziej przyjaznym interfejsem, który prowadzi użytkownika od samego początku, ułatwiając szybkie rozpoczęcie pracy i efektywne wykorzystanie wszystkich możliwości platformy.

Interfejs MailerLite mimo braku wskazówek jest prosty w użytkowaniu, a użytkownik bez problemu odnajdzie się w ustawieniach. GetResponse oferuje więcej wersji językowych.

Email marketing

GetResponse

GetResponse oferuje kompleksowe narzędzia do email marketingu, które pomagają firmom dotrzeć do odbiorców, zwiększyć zaangażowanie klientów i maksymalizować zwrot z inwestycji (ROI).

Narzędzia takie jak kreator emaili AI, edytor drag-and-drop, generator emaili i tematów AI, asystent pisania AI, zaawansowana segmentacja, autorespondery i marketing automation sprawiają, że jest to jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań dostępnych na rynku.

  • Edytor drag-and-drop
    Dzięki edytorowi drag-and-drop, można łatwo projektować zoptymalizowane i responsywne emaile, skierowane na konwersję. Użytkownik ma dostęp do 2 mln obrazów stockowych i GIF-ów Shutterstock, co sprawia, że tworzenie atrakcyjnych wizualnie kampanii jest szybkie i łatwe.

    Kreator umożliwia także ukrycie poszczególnych sekcji wiadomości email w zależności od urządzenia, na którym będzie ona przeglądana. Mając taki poziom kontroli, możesz zoptymalizować swoje emaile, aby każda kampania wyglądała idealnie – niezależnie od tego, na jakim urządzeniu przeglądają je Twoi klienci.

  • Kreator emaili AI
    To intuicyjny kreator emaili oparty na technologii OpenAI, który pozwala na szybkie tworzenie angażujących wiadomości. GetResponse umożliwia generowanie kompletnych emaili z tekstem i grafikami na podstawie słów kluczowych, branży, grupy odbiorców oraz wybrania tonu wiadomości i designu.

    Generator tematów AI oraz asystent pisania AI pomagają tworzyć zoptymalizowane treści, co przyspiesza cały proces tworzenia kampanii.

  • Szablony wiadomości
    GetResponse oferuje ponad 150 profesjonalnie zaprojektowanych szablonów zoptymalizowanych pod różne cele kampanii.

    Użytkownicy mogą wybierać spośród szerokiej gamy szablonów, dodawać własne treści i edytować gotowe projekty, dostosowując je do swoich potrzeb.

    Każdy szablon jest w pełni responsywny i działa na każdym urządzeniu. Regularnie, aktualizujemy bibliotekę szablonów, oferując użytkownikom nowoczesny design, opierając się o obecne trendy.

  • Autorespondery
    Automatyczne wiadomości wysyłane w określonym czasie pozwalają na natychmiastowe nawiązanie relacji z nowymi subskrybentami i utrzymanie ich zaangażowania.

  • Email transakcyjne
    Informowanie klientów na każdym etapie zakupu poprzez potwierdzenie transakcji buduje zaufanie i zapewnia klientom poczucie bezpieczeństwa.

  • RSS-to-Email
    Narzędzie automatycznie wysyła subskrybentom najnowsze posty z bloga, co pomaga przyciągnąć więcej osób i utrzymać ich zainteresowanie.

  • Zaawansowana segmentacja
    GetResponse pozwala uporządkować listę kontaktów w oparciu o zachowanie i zaangażowanie subskrybentów. Możliwość tworzenia własnych segmentów na podstawie określonych kryteriów oraz dynamicznego aktualizowania segmentów sprawia, że kampanie są bardziej spersonalizowane.

  • Testy A/B
    Dostępne w GetResponse testy A/B pozwalają użytkownikowi dowiedzieć się, co najbardziej angażuje subskrybentów i zamienia ich w klientów. Testowanie tematów wiadomości, grafik, układów oraz przycisków CTA zwiększa wiedzę marketerów na temat skuteczności kampanii.

  • Narzędzia Perfect Timing i Time Travel
    pozwalające na dostarczanie wiadomości o porze preferowanej przez Twoich odbiorców, w zależności od strefy czasowej.

  • Monitorowanie i analiza
    GetResponse umożliwia monitorowanie otwarć, kliknięć, zaangażowania subskrybentów, wskaźnika zwrotów i wypisów, dziennych oraz miesięcznych wskaźników subskrypcji, a także map kliknięć za pomocą szczegółowych raportów. Ponadto, narzędzia do segmentacji i testów A/B pomagają optymalizować kampanie na podstawie danych.

  • Marketing automation
    To narzędzie umożliwia tworzenie zautomatyzowanych, spersonalizowanych kampanii marketingowych poprzez cykle i automatyczne wiadomości. Indywidualnie przygotowane cykle lub gotowe scenariusze automatyzacji oparte są na warunkach, akcjach i filtrach, dzięki czemu pozwalają dotrzeć do kontaktów w zależności od ich działań, np. wysyłając wiadomość powitalną nowemu subskrybentowi, przypomnienie, jeśli email nie zostanie otwarty czy też do odzyskiwania porzuconych koszyków.

MailerLite

MailerLite również oferuje narzędzia do email marketingu, które są łatwe w użyciu i skuteczne w przypadku podstawowych kampanii marketingowych.

  • Kreator emaili
    MailerLite oferuje trzy edytory do tworzenia kampanii e-mailowych: edytor drag-and-drop, edytor tekstowy oraz edytor HTML. Dzięki temu możesz łatwo tworzyć responsywne i angażujące kampanie.

    Podobnie jak w GetResponse możesz projektować niestandardowe newslettery dokładnie tak, jak chcesz, pisząc kod lub wstawiając własny kod HTML, aby stworzyć całą treść od podstaw.

    Możesz skorzystać również z darmowej biblioteki obrazów. Użytkownicy mają dostęp do wysokiej jakości zdjęć z serwisu Unsplach oraz GIF-ów z serwisu Giphy.

  • Generator emaili AI
    MailerLite oferuje takie narzędzia jak: asystent pisania AI oraz generator tematów, oba zasilane technologią ChatGPT, które przyspieszą tworzenie wiadomości oraz podpowiedzą pomysły na zaangażowanie odbiorców.

  • Szablony emaili
    Wszystkie są dostosowane do urządzeń mobilnych i zgodne z najnowszymi trendami projektowymi, dzięki czemu możesz mieć pewność, że sprawią, że Twoja marka będzie dobrze wyglądać. MailerLite również posiada dość dużą bibliotekę gotowych szablonów, które możesz wykorzystać w swoich kampaniach marketingowych.

  • Monetyzacja newsletterów
    Możliwość tworzenia płatnych newsletterów, za które subskrybenci i subskrybentki muszą uiścić opłatę, aby je otrzymywać. Może to być również subskrypcja, więc subskrybent bądź subskrybentka płaci miesięczną opłatę, aby mieć dostęp do newsletterów.

  • Maile transakcyjne
    Usługa dostępna w ofercie. Maile transakcyjne, które wysyłane są po dokonaniu konkretnej akcji np. zakupu czy dotyczą weryfikacji konta. Usługa dostarczana jest przez MailerSend.

  • E-mail RSS
    Narzędzie automatycznie dodaje nowe treści do wiadomości e-mail i wysyła je do subskrybentów, zgodnie z harmonogramem.

  • Automatyzacja marketingu
    MailerLite umożliwia tworzenie ścieżek automatyzacji. Automatyzacja emaili oparta na triggerach, takich jak kliknięcie w link, wypełnienie formularza czy dodanie do grupy, pozwala na skuteczne prowadzenie kampanii.

  • Dostarczanie e-maili według strefy czasowej
    Możliwość dostarczania wiadomości o określonej porze dnia według strefy czasowej, aby mieć pewność, że odbiorcy otrzymają newslettery w optymalnym czasie.

  • Segmentacja i personalizacja
    MailerLite umożliwia segmentację odbiorców na podstawie zachowań, zainteresowań, lokalizacji geograficznej i innych informacji. Dzięki funkcjom segmentacji, tagowania i personalizacji, kampanie są bardziej trafne i skuteczne.

  • Monitorowanie i raportowanie
    MailerLite oferuje narzędzia do monitorowania skuteczności kampanii, takie jak raporty, mapy kliknięć, testy A/B oraz ankiety i quizy. Dzięki tym funkcjom firmy mogą stale ulepszać swoje kampanie.

🗒️ Email marketing – podsumowanie

GetResponse wyróżnia się na tle MailerLite dzięki bardziej zaawansowanym funkcjom email marketingu. To prawdziwy kombajn, który w rękach specjalistów pozwala osiągnąć niesamowite efekty. A to może mieć duży wpływ na zwrot z inwestycji.

MailerLite jest świetnym wyborem, między innymi dla osób które szukają prostych rozwiązań do tworzenia i zarządzania kampaniami emailowymi. Platforma koncentruje się także na funkcjonalnościach potrzebnym sklepom e-commerce. Oferuje intuicyjne narzędzia do automatyzacji marketingu, segmentacji i personalizacji.

Marketing automation

GetResponse

Marketing Automation w GetResponse pozwala zaplanować i realizować zautomatyzowane, spersonalizowane kampanie marketingowe. Umożliwia tworzenie cykli automatyzacji, opartych na warunkach, akcjach i filtrach. Dzięki temu możesz docierać do swoich kontaktów w zależności od ich działań.

Użytkownik może sam skonfigurować automatyzację, budując ją od podstaw lub dostosowując do swoich celów biznesowych gotowe szablony automatyzacji. Dzięki temu narzędzie jest idealne zarówno dla zaawansowanych użytkowników, jak i tych, którzy dopiero zaczynają.

To potężne narzędzie, które automatyzuje komunikację z klientami, zwiększa zaangażowanie i pomaga budować trwałe relacje dzięki spersonalizowanym, kontekstowym wiadomościom.

  • Przykłady wyzwalaczy:
    • nowa subskrypcja
    • otwarcie wiadomości
    • kliknięcie w link
    • porzucenie koszyka
    • zakup produktu
    • aktualizacja produktu

  • Gotowe cykle automatyzacji
    Cykle, które można łatwo dostosować, pozwalają na szybkie uruchamianie skutecznych kampanii marketingowych. Użytkownik ma do dyspozycji 42 scenariusze, m.in: powitanie, kwalifikowanie leadów, zaangażowanie i retencja, kursy online czy porzucony koszyk.

  • Tworzenie indywidualnych profili kontaktów
    Użytkownik może monitorować oraz oceniać działania klientów (m.in. poziom zaangażowania), aby tworzyć segmenty w oparciu o konkretne dane i kryteria.

  • Integracje z wieloma narzędziami
    Możliwość połączenia innych narzędzi z GetResponse (synchronizacja sklepu internetowego, danych CRM, uzupełnień asortymentu, systemy płatności). GetResponse oferuje integracje z wieloma popularnymi narzędziami i usługami internetowymi, co umożliwia efektywne zarządzanie kampaniami marketingowymi.

  • Testy A/B wspomagane AI – (WKRÓTCE DOSTĘPNE)
    Przeprowadzanie testów A/B tematów wygenerowanych przez AI na podstawie treści wiadomości

MailerLite

MailerLite oferuje narzędzia do automatyzacji email marketingu, które umożliwiają prowadzenie odbiorców na każdym etapie ich podróży – od emaila powitalnego aż do zakupu. Narzędzia te pozwalają na konfigurację ścieżek email automation, aby dotrzeć do właściwych osób we właściwym czasie.

  • Automatyczne wiadomości na podstawie akcji odbiorcy. Użytkownik może skonfigurować cykle automation tak, aby wyzwalały się gdy:
    • subskrybent dołączy do grupy
    • subskrybent kliknie w link
    • pole subskrybenta zostanie zaktualizowane
    • subskrybent ma urodziny lub rocznicę
    • subskrybent wypełni formularz

  • Gotowe szablony zautomatyzowanych ścieżek wiadomośc
    Seria wiadomości email, promowanie książki, oferta urodzinowa, kampania z wyzwalaczem w postaci linku.

  • Personalizacja na podstawie różnych triggerów
    Ustawianie różnych triggerów, które uruchamiają automatyzację, takich jak dołączenie do grupy, wypełnienie formularza czy kliknięcie linku.

  • Testy porównawcze A/B
    Testowanie i optymalizacja tematów, treści i czasu wysyłki emaili, co pozwala na zwiększenie zaangażowania odbiorców. Użytkownik może przetestować do 3 wariantów ścieżek bez limitu liczby testów.

  • Integracje
    Możliwość połączenia innych narzędzi z GetResponse (synchronizacja sklepu internetowego, danych CRM, uzupełnień asortymentu, systemy płatności). GetResponse oferuje integracje z wieloma popularnymi narzędziami i usługami internetowymi, co umożliwia efektywne zarządzanie kampaniami marketingowymi. Możesz zintegrować GetResponse ze swoimi działaniami również za pomocą Zapiera i API.

  • Segmentacja na podstawie zachowań użytkowników.
    Wysyłanie personalizowanych treści do różnych segmentów odbiorców.

  • Monitorowanie i raportowanie w czasie rzeczywistym.
    Śledzenie zaangażowania odbiorców i wskaźników kampanii, co umożliwia bieżącą optymalizację działań marketingowych.

🗒️ Marketing automation – podsumowanie

Zarówno GetResponse, jak i MailerLite oferują intuicyjne narzędzia marketing automation. W przypadku podstawowych kampanii oba będą dobrym wyborem.

GetResponse jest idealne dla małych i średnia firm, jak i dla biznesów które potrzebują zaawansowanych funkcji automatyzacji, zaawansowanej segmentacji, testów A/B wspomaganych AI i integracji z wieloma narzędziami.

MailerLite ponownie jawi się dla małych i średnich firm, które szukają prostszego, ale skutecznego rozwiązania do automatyzacji email marketingu. Jest to świetne narzędzie dla firm, które potrzebują podstawowych funkcji automatyzacji, personalizacji i integracji z e-commerce.

Jeżeli zależy Ci na zaawansowanych sekwencjach komunikacji w oparciu o takie zdarzenia jak zakup produktu, porzucone koszyki czy obecność na webinarze – zwróć uwagę na GetResponse.

Formularze zapisu i pop-upy

Formularze i pop-upy są nieocenionym wsparciem w działaniach marketingowych, pomagającym konwertować ruch na stronie na subskrybentów, leady i klientów.

Umożliwiają zbieranie danych kontaktowych, informowanie o promocjach i angażowanie odwiedzających w kluczowych momentach ich interakcji z witryną.

GetResponse

GetResponse oferuje zaawansowane narzędzia do tworzenia formularzy i pop-upów, które pomagają zwiększać konwersję i angażować odwiedzających stronę. Rozwiązania te są zaprojektowane z myślą o prostocie i skuteczności, zapewniając intuicyjne narzędzia oraz szerokie możliwości personalizacji.

  • Kreator formularzy i pop-up’ów
    Pozwala na tworzenie, edytowanie i zarządzanie pop-upami, banerami, belkami oraz formularzami za pomocą jednego narzędzia. Dzięki edytorowi drag-and-drop, tworzenie pop-upów oraz formularzy jest szybkie i intuicyjne, a gotowe szablony ułatwiają rozpoczęcie pracy.

  • Różne formaty
    Masz do wyboru różne formaty formularzy oraz pop’upów takie jak klasyczny lightbox, pełnoekranowe okienko, wysuwana ramka, belka oraz osadzony na stronie. Wszystkie pop-upy oraz formularze są zoptymalizowane pod każde urządzenie, co zapewnia doskonałe wrażenia użytkownikom bez względu na to, z jakiego sprzętu korzystają.

  • Reguły wyzwalające
    Ponad 30 reguł wyzwalających umożliwia uruchamianie pop-upów w najbardziej odpowiednich momentach, np. po określonym czasie, po przewinięciu strony, przy próbie wyjścia ze strony lub przy braku aktywności. Dzięki temu możesz zwiększać konwersję, angażując odwiedzających w kluczowych momentach ich wizyty na stronie.

  • Łatwe osadzanie na stronie
    Narzędzie umożliwia łatwe osadzanie pop-upów na stronie poprzez skopiowanie jednej linijki kodu. To prosty sposób na uzyskanie kontroli nad wszystkimi pop-upami i formularzami bez potrzeby angażowania programistów.

  • Pop-upy ecommerce – WKRÓTCE DOSTĘPNE
    Dedykowane pop-upy dla ecommerce, które umożliwią wyświetlanie kodów promocyjnych, rekomendacji produktowych oraz ofert dla osób, które porzuciły koszyk. To rozwiązanie pozwoli zwiększać sprzedaż i odzyskiwać klientów.

MailerLite

MailerLite oferuje efektywne narzędzia do tworzenia formularzy i pop-upów, które pomagają zwiększać liczbę subskrybentów oraz informować o ważnych promocjach. MailerLite skupia się na prostocie i łatwości użycia.

  • Formularze
    MailerLite umożliwia tworzenie skutecznych formularzy zapisu, które można dostosować do wyglądu strony. Użytkownicy mogą dodawać obrazy, zmieniać fonty, nagłówki, kolory i inne elementy, aby formularze były spójne z brandingiem.

  • Pop-upy
    Platforma oferuje różne kształty pop-upów, takie jak wyróżnione, pełnoekranowe, na pół ekranu, ruchome, wysuwane i okienka uruchamiane kliknięciem. Pop-upy są dynamiczne i responsywne, co zapewnia dobrą interakcję na różnych urządzeniach.

  • Reguły wyzwalające
    Użytkownicy MailerLite mogą korzystać z różnych triggerów do uruchamiania pop-upów, takich jak kliknięcie linku, wypełnienie formularza, dodanie do grupy, aktualizacja pola w profilu odbiorcy, a także rocznice i jubileusze.

  • Formularze zgodne z RODO
    Narzędzie oferuje formularze zgodne z RODO, umożliwiające łatwe zarządzanie europejską społecznością. Ustawienia RODO można łatwo wprowadzić w wyskakujących formularzach, co ułatwia zbieranie zgód od subskrybentów z UE.

  • Testy A/B
    MailerLite umożliwia przeprowadzanie testów A/B formularzy i pop-upów, aby optymalizować wyniki kampanii. To narzędzie pozwala na poprawę skuteczności poprzez analizę, które elementy działają najlepiej.

🗒️ Formularze zapisu i pop-upy – podsumowanie

Oba narzędzia oferują dobrze zaprojektowane i w zupełności wystarczające opcje tworzenia formularzy i pop-upów.

Kreator stron + blog

Kreatory stron i blogów są kluczowymi narzędziami, które pozwalają firmom budować swoją obecność online bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej.

Dzięki nim możesz tworzyć profesjonalne strony internetowe, blogi oraz sklepy online, które przyciągają i angażują odwiedzających.

GetResponse

GetResponse oferuje zaawansowane narzędzie do tworzenia stron internetowych, które jest zarówno łatwe w użyciu, jak i niezwykle funkcjonalne.

  • Kreator stron WWW AI
    GetResponse umożliwia tworzenie stron internetowych samodzielnie (użytkownik może wybrać szablon, a następnie używając edytora drag and drop dostosować go do swoich potrzeb) lub skorzystać z pomocy sztucznej inteligencji (AI). Wystarczy, że odpowie na kilka pytań na temat potrzeb biznesowych, a AI wygeneruje spersonalizowaną stronę. Oba rozwiązania ułatwią uruchomienie profesjonalnie wyglądającej witryny bez konieczności programowania.
  • Szablony stron
    Użytkownik ma dostęp do szerokiego wyboru profesjonalnych szablonów dostosowanych do różnych branż. Można je łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb za pomocą edytora drag-and-drop.

  • Pełna swoboda projektowania
    Kreator stron GetResponse daje pełną swobodę w projektowaniu witryn. Użytkownicy mogą przeciągać i upuszczać elementy, takie jak np. teksty, obrazy czy formularze, aby stworzyć dokładnie taką stronę, jakiej potrzebują.
Pop-upy i formularze
  • Pop-upy
    GetResponse oferuje możliwość dodawania pop-upów, które mogą zwiększyć konwersję na stronie. Użytkownicy mogą korzystać z różnych formatów pop-upów, takich jak lightboxy, pełnoekranowe okienka, wysuwane ramki i belki.

  • Formularze zapisów
    GetResponse pozwala na łatwe tworzenie i osadzanie formularzy zapisów, co jest idealne do zbierania leadów i budowania listy subskrybentów.
Funkcje SEO i analityka:
  • Optymalizacja SEO
    Narzędzia SEO w GetResponse pomagają zwiększać organiczny ruch na stronie, co przyczynia się do lepszej widoczności w wyszukiwarkach.

  • Analiza rezultatów
    GetResponse umożliwia monitorowanie liczby odwiedzin strony i kliknięć, co pozwala na optymalizację strony dla lepszych wyników.

Domeny i bezpieczeństwo:

  • Domeny
    GetResponse oferuje darmowe domeny, możliwość podłączenia własnych domen oraz zakup nowych domen bezpośrednio przez platformę.

  • Bezpieczeństwo
    Wszystkie strony stworzone za pomocą GetResponse są zabezpieczone certyfikatami SSL, co zapewnia bezpieczeństwo i zaufanie użytkowników.

MailerLite

MailerLite również oferuje narzędzie do tworzenia stron internetowych, które jest intuicyjne i łatwe w użyciu. Pozwala również na stworzenie bloga.

Kreator stron:
  • Tworzenie stron
    MailerLite umożliwia tworzenie stron internetowych za pomocą prostego w użyciu kreatora drag-and-drop. Użytkownicy mogą łatwo przeciągać i upuszczać bloki treści, aby tworzyć własne układy stron. Sam kreator jest bardzo podobny do tego, w którym tworzy się maile.

  • Szablony stron
    Użytkownik ma dostęp do obszernej galerii szablonów i możliwości dostosowania go do swoich wymagań oraz marki.

  • Personalizacja
    Kreator pozwala na dodawanie obrazów, zmienianie fontów, nagłówków, kolorów i innych elementów, aby strona była spójna z brandingiem firmy.
Funkcje SEO i analityka:
  • Optymalizacja SEO
    MailerLite oferuje narzędzia SEO, które pomagają poprawić widoczność strony w wyszukiwarkach.

  • Analityka
    MailerLite zapewnia dostęp do analityki strony, w tym map kliknięć, co pozwala na monitorowanie interakcji użytkowników z witryną.
Pop-upy i formularze:
  • Formularze zapisów
    Platforma umożliwia tworzenie formularzy zapisu, które można dostosować do wyglądu strony. Formularze te mogą być wbudowane, wyskakujące, pełnoekranowe, ruchome lub wysuwane.

  • Promocyjne pop-upy
    MailerLite oferuje zintegrowane pop-upy, które przyciągają uwagę użytkowników i prowadzą do konwersji.

E-commerce i blogi:

  • Sklepy internetowe
    MailerLite pozwala na tworzenie sklepów internetowych i sprzedaż produktów cyfrowych oraz fizycznych. Integracja ze Stripe umożliwia przyjmowanie płatności w ponad 135 walutach.

  • Blogi
    Kreator MailerLite umożliwia również łatwe tworzenie blogów z wykorzystaniem kreatora drag-and-drop. Użytkownicy mogą dodawać posty, kategorie, obrazy i korzystać z wbudowanych narzędzi marketingowych.
Bezpieczeństwo:
  • Hosting i SSL
    MailerLite zapewnia skalowalny hosting i certyfikaty SSL dla wszystkich stron stworzonych na platformie.

🗒️ Kreator stron + blog – podsumowanie

GetResponse zdecydowanie wyróżnia się na tle MailerLite dzięki bardziej zaawansowanemu kreatorowi stron opartemu na AI, który umożliwia tworzenie profesjonalnych witryn w zaledwie kilka minut. Należy dodać, że w przeciwieństwie do MailerLite GetResponse na ten moment nie oferuje tworzenia blogów.

MailerLite jest również solidnym narzędziem do tworzenia stron internetowych, blogów oraz sklepów internetowych, co sprawia, że idealnie wpisuje się w potrzeby blogerów, pisarzy, freelancerów oraz właścicieli e-commerców. Oba narzędzia pozwalają na analitykę.

Landing pages

Landing pages są kluczowym elementem kampanii marketingowych, umożliwiając skuteczne przyciąganie potencjalnych klientów i zwiększanie konwersji. Przyjrzyjmy się, co oferują GetResponse i MailerLite w zakresie tworzenia i optymalizacji landing pages.

GetResponse

GetResponse oferuje zaawansowany generator landing pages, który umożliwia tworzenie landing pages, które skutecznie konwertują odwiedzających na klientów.


Generator landing pages:
  • Tworzenie stron za pomocą AI
    Tak samo jak w przypadku pełnoprawnych stron, GetResponse wykorzystuje sztuczną inteligencję do generowania landing pages. Użytkownik opisuje scenariusz swojej strony i wybiera branżę, a AI generuje stronę z dopasowanymi treściami i grafikami.

  • Gotowe szablony landing pages
    Bogata biblioteka szablonów. GetResponse oferuje ponad 200 gotowych szablonów zoptymalizowanych pod różne cele biznesowe. Użytkownicy mogą zaoszczędzić czas, wybierając szablon, dodając własne treści i publikując stronę.

  • Projekt globalny
    Umożliwia dostosowanie kolorów, czcionek i stylu na całej stronie za pomocą jednego kliknięcia, co ułatwia utrzymanie spójności wizualnej.

  • Edytor drag-and-drop
    Prosta i szybka edycja, edytor drag-and-drop pozwala na łatwe tworzenie landing pages bez konieczności kodowania. Użytkownicy mogą budować strukturę strony, dodając sekcje, formularze, grafiki, teksty i inne elementy. Śmiało możesz polecić zrobienie landingu specjaliście z działu marketingu, nawet jeśli nie zna HTML’a. Użytkownik ma dostęp do miliona darmowych grafik z Unsplash.

  • Optymalizacja widoku mobilnego
    Narzędzie umożliwia dostosowanie widoku strony na urządzeniach mobilnych.

  • Profesjonalne domeny
    Użytkownicy mogą wybierać darmowe domeny, podłączyć własne lub kupić nowe bezpośrednio w GetResponse.

  • Integracja z formularzami i pop-upami
    Możliwość wzbogacenia landing pages o formularze zapisu i pop-upy, które pomagają w pozyskiwaniu leadów.

  • Narzędzia SEO
    GetResponse oferuje wbudowane narzędzia do optymalizacji SEO, co zwiększa widoczność strony w wyszukiwarkach.

  • Testy A/B
    Narzędzie umożliwia przeprowadzanie testów A/B, co pozwala na optymalizację stron na podstawie preferencji odbiorców.

  • Czaty na żywo
    Dodanie czatów na żywo do landing pages umożliwia bezpośredni kontakt z odwiedzającymi, co zwiększa zaangażowanie i konwersje.

MailerLite

MailerLite oferuje prosty w użyciu kreator landing pages, który umożliwia tworzenie efektywnych stron lądowania bez potrzeby kodowania.

  • Kreator drag & drop
    Intuicyjne tworzenie stron. Kreator typu drag-and-drop pozwala na szybkie projektowanie interaktywnych i pełnych funkcjonalności stron internetowych. Użytkownicy mogą przeciągać i upuszczać bloki treści, aby tworzyć własne układy stron.

  • Personalizacja stron
    Kreator pozwala na dostosowanie stron do indywidualnych potrzeb, w tym dodawanie obrazów, zmienianie fontów, kolorów, liczników czasu czy limitowanych kuponów.

  • Promocyjne pop-upy
    Użytkownicy mogą dodawać promocyjne pop-upy, aby zwiększać zaangażowanie i konwersje.

  • Testy A/B
    MailerLite umożliwia przeprowadzanie testów A/B, co pozwala na optymalizację stron na podstawie wyników testów.

  • Mapy kliknięć i analityka
    Narzędzie oferuje mapy kliknięć oraz integrację z Google Analytics i Facebook Pixel, co pozwala na śledzenie i analizowanie aktywności użytkowników na stronie.

  • Hosting
    Darmowy hosting i bezpłatne adresy URL. MailerLite zapewnia hosting dla landing pages oraz oferuje bezpłatne adresy URL. Użytkownicy mogą również podłączyć własne domeny, aby zwiększyć profesjonalizm i zaufanie.

  • Bezpieczeństwo
    Strony stworzone za pomocą MailerLite są zabezpieczone certyfikatami SSL, co zapewnia bezpieczne przeglądanie dla odwiedzających.

🗒️ Landing pages – podsumowanie

Uwzględniasz w swojej strategii marketingowej landing pages? Oba narzędzia oferują niezawodne rozwiązania. Wybór między GetResponse a MailerLite zależy od indywidualnych potrzeb i wymagań firmy.

Przenieś się do GetResponse ⤵︎

Załóż darmowe konto GetResponse

Lejki konwersji

GetResponse

Firmy z łatwością mogą zbudować machinę marketingową, dzięki lejkom konwersji.

W GetResponse użytkownik może stworzyć swój własny lejek konwersji, wykorzystując w nim następujące narzędzia: landing pages, formularze, marketing automation, webinary, integracje e-commerce, strony sprzedażowe, wiadomości o porzuconym koszyku, rekomendacje produktowe czy systemy płatności.

Następnie lejek monitoruje, jak skuteczna jest każda część ścieżki klienta, dzięki czemu możesz je optymalizować.

Etapy mogą różnić się w zależności od konkretnego biznesu, ale z reguły są to:

  • zdobycie uwagi,
  • zainteresowanie,
  • pożądanie,
  • akcja i lojalność.

Zdobycie uwagi ma miejsce, kiedy potencjalny klient pierwszy raz styka się z marką, czy produktem. Zainteresowanie- klient zdobywa więcej informacji na temat produktu lub usługi. Pożądanie określa moment, w którym potencjalny klient odczuwa potrzebę posiadania produktu. Akcja polega na dokonaniu zakupu, a lojalność oznacza sytuacje, w której klient powraca i wiąże się z marką na dłuższy czas.

Oto przykład lejka konwersji stworzonego do promocji darmowego webinaru:

Każdy etap jest monitorowany. Dzięki GetResponse, możesz śledzić wszystko z poziomu jednego narzędzia.

MailerLite

MailerLite obecnie nie ma w swojej ofercie lejków konwersji.

🗒️ Lejki konwersji – podsumowanie

Jeśli chcesz zautomatyzować Twoje kampanie online lub sprzedawać produkty (fizyczne lub cyfrowe) bez płacenia za dodatkowe oprogramowanie – GetResponse jest właściwym wyborem.

Webinary

GetResponse

Organizacja webinaru i przygotowanie kampanii jest niezwykle proste.
Pierwszym krokiem jest nazwanie i wybranie daty webinaru. Następnie użytkownik konfiguruje wiadomość dla poczekalni, przypomnienia o webinarze i stronę, na której przekierujesz uczestników webinaru po jego zakończeniu.

W dalszej kolejności możesz skonfigurować wydarzenie – przesłać slajdy prezentacji, dostosować pokój webinarowy, przetestować transmisję wideo i audio i wszystkie interaktywne narzędzia.

Oto kilka funkcjonalności wchodzących w skład oprogramowania do webinarów:

  • interaktywne tablice
  • udostępnianie ekranu/interaktywnego czatu
  • nagrywanie (po zakończeniu webinaru możesz poddać go remarketingowi)
  • sesje Q&A
  • moderowany czat
  • wielu prowadzących
  • ograniczone czasowo oferty z przyciskiem CTA

Webinary idealnie zsynchronizowane są z innymi narzędziami GetResponse.

MailerLite

MailerLite nie ma w swojej ofercie webinarów.

🗒️ Webinary – podsumowanie

Jeśli zależy Ci, aby nie płacić dodatkowo za webinary oraz w jednym miejscu móc korzystać z wielu narzędzi (w tym z webinarów) – wybierz GetResponse.

Produkty cyfrowe + narzędzie ecommerce | SPIS

GetResponse

  • Email marketing: Twórz i wysyłaj profesjonalne kampanie emailowe, które angażują odbiorców i zwiększają konwersję.

  • Autorespondery: Automatyzuj wysyłkę serii emaili do nowych subskrybentów, aby utrzymać ich zaangażowanie od samego początku.

  • Emaile transakcyjne: Informuj klientów na bieżąco, aby byli gotowi do kolejnych zakupów. Potwierdzenia zamówień, rachunki przypomnienia i wiadomości marketingowe w jednym miejscu

  • Kreator emaili AI: Generuj wysokiej jakości treści emaili za pomocą sztucznej inteligencji, oszczędzając czas i zwiększając efektywność kampanii.

  • Kreator stron: Twórz profesjonalne strony internetowe bez potrzeby programowania, korzystając z łatwego w użyciu kreatora drag-and-drop lub AI.

  • Landing pages: Twórz strony lądowania, które konwertują odwiedzających na klientów dzięki zaawansowanym narzędziom optymalizacyjnym i formularzom.

  • Marketing automation: Automatyzuj procesy marketingowe, tworząc spersonalizowane ścieżki klientów na podstawie ich zachowań.

  • SMS marketing: Wysyłaj spersonalizowane wiadomości SMS, aby szybko i skutecznie dotrzeć do klientów.

  • Powiadomienia web push: Wysyłaj powiadomienia push, aby angażować odbiorców i zwiększać konwersje.

  • Lejek konwersji: Twórz i optymalizuj lejki sprzedażowe, aby efektywnie prowadzić klientów przez proces zakupowy.

  • Czaty na żywo: Umożliwiaj bezpośredni kontakt z klientami za pomocą czatów na żywo, zwiększając zaangażowanie i satysfakcję.

  • Integracje ecommerce: Połącz swoje działania marketingowe z platformami eCommerce, aby zarządzać sprzedażą i magazynem w jednym miejscu.

  • Formularze i pop-upy: Twórz angażujące formularze zapisu i pop-upy, które zwiększają liczbę subskrybentów i konwersje.

  • Rekomendacje AI: Wykorzystuj sztuczną inteligencję do personalizowania rekomendacji produktowych, co zwiększa sprzedaż i satysfakcję klientów.

  • Płatne reklamy: Twórz i zarządzaj kampaniami reklamowymi na różnych platformach, aby zwiększać zasięg i przyciągać nowych klientów.

  • Webinary: Prowadź profesjonalne webinary, aby edukować swoich klientów i budować autorytet w swojej branży.

MailerLite

  • Email marketing: Buduj silniejsze relacje z odbiorcami dzięki skutecznym kampaniom emailowym.

  • Automatyzacje: Automatycznie wysyłaj spersonalizowane i stargetowane wiadomości email, zwiększając zaangażowanie i lojalność.

  • Edytory newslettera: Projektuj własne wiadomości email za pomocą edytora drag-and-drop z funkcją AI, aby tworzyć atrakcyjne treści.

  • Maile transakcyjne: Personalizuj wiadomości transakcyjne, aby budować większą lojalność klientów.

  • Kreator stron: Samodzielnie buduj atrakcyjne strony internetowe, które pomogą Twojemu biznesowi zabłysnąć w sieci.

  • Blogi: Napędzaj ruch i angażuj odwiedzających dzięki łatwemu do zbudowania blogowi.

  • Landing pages: Twórz strony do zbierania leadów, sprzedaży produktów i nie tylko, korzystając z łatwego kreatora drag-and-drop.

  • Formularze zapisu: Zapraszaj ludzi do zostania subskrybentami dzięki efektywnym formularzom zapisu.

  • Zapisy na listę w aplikacji na iPadzie: Zbieraj subskrybentów na wydarzeniach lub w sklepie, nawet offline!

  • Weryfikator e-maili: Czyść i optymalizuj listy emailowe, aby poprawić dostarczalność wiadomości.

  • Produkty cyfrowe: Możesz szybko tworzyć strony internetowe, skonfigurować płatności i promować swoje produkty. 

  • E-commerce: Połącz swój sklep internetowy z email marketingiem, aby zwiększyć sprzedaż i efektywność kampanii.

  • Płatne subskrypcje newslettera: Łatwo konfiguruj płatności cykliczne, aby oferować płatne subskrypcje newsletterów.

🗒️ Produkty cyfrowe + narzędzie ecommerce – podsumowanie

GetResponse oferuje kompleksowy zestaw narzędzi do email marketingu, automatyzacji marketingu i e-commerce, umożliwiający firmom budowanie silnych relacji z klientami, optymalizację kampanii i zwiększanie sprzedaży.

MailerLite oferuje prostsze, ale skuteczne narzędzia do email marketingu, automatyzacji, tworzenia stron internetowych i wspierania e-commerców.

Aplikacje mobilne

Obie platformy oferują aplikacje mobilne, które pomogą Ci zarządzać kampaniami z dowolnego miejsca.

GetResponse oferuje wersje zarówno na iOS, jak i na Androida.

MailerLite na ten moment proponuje jedynie wersję na iOS.

Ceny

GetResponse

Free:

30-dniowy, darmowy dostęp do wszystkich narzędzi.

Korzystaj z narzędzi GetResponse za darmo przez 30 dni i rozkręć swój biznes online. Zobacz, które funkcjonalności są dla Ciebie najbardziej przydatne i kup plan, gdy będziesz na to gotowy lub korzystaj z ograniczonej liczby narzędzi w ramach planu Free.

Załóż darmowe konto GetResponse

Email Marketing (do 1000 kontaktów):

Funkcje: Newslettery bez limitu, autorespondery, strony www i landing pages, szablony email i landing pages, formularze zapisu i pop-upy, 24/7 wsparcie przez czat.

Marketing Automation (do 1000 kontaktów):

Funkcje: Wszystko z planu Email Marketing oraz: marketing automation, cykle oparte na zdarzeniach, webinary, zaawansowana segmentacja, scoring dla kontaktów, lejki sprzedażowe.

Ecommerce Marketing (1000 kontaktów):

Funkcje: Wszystko z planu Marketing Automation oraz integracje ecommerce, szybkie emaile transakcyjne, odzyskiwanie porzuconych koszyków, kody promocyjne, rekomendacje produktowe, powiadomienia web push.

GetResponse MAX:

Wycena indywidualna

Z GetResponse otrzymujesz:

  • dedykowane wsparcie 24/7*
  • SMS marketing automation
  • dedykowany adres IP*
  • emaile transakcyjne*
  • rekomendacje produktowe AI

MailerLite

Przedstawiamy ceny do 1000 kontaktów.

Free (dostępny do 1000 kontaktów):

Funkcje: Do 1,000 odbiorców, 12,000 emaili miesięcznie, 1 użytkownik, wsparcie 24/7 czat i e-mail, edytor drag & drop, kreator e-mail marketing automation, strony internetowe, 10 landing pages, formularze zapisu i pop-upy.

Growing Business:

Funkcje: Wszystko co planie Free oraz: nielimitowana liczba e-maili miesięcznie, 3 użytkowników, wsparcie 24/7 czat i e-mail, sprzedaż produktów cyfrowych, nieograniczona liczba szablonów, dynamiczne e-maile, automatyczna dosyłka, nieograniczona liczba stron i blogów, kreator stron rezygnacji z subskrypcji, wiele wariantów testowania.

Advanced

Funkcje: Wszystko z planu Growing Business oraz nielimitowana liczba e-maili miesięcznie, nieograniczona liczba użytkowników, wsparcie 27/7 czat i email, wsparcie telefoniczne (dostępne powyżej 8000 odbiorców!), rozszerzony e-mail marketing automation, integracja z Facebookiem, edytor HTML, pop-upy promocyjne, wiele wyzwalaczy e-mail automation, centrum preferencji, asystent pisania AI, inteligentna wysyłka, 15% zniżki na Google Workspace.

Enterprise

Wycena indywidualna

Dla biznesów z liczbą odbiorców powyżej 100,000

Funkcje: nielimitowana liczba e-maili miesięcznie, nieograniczona liczba użytkowników, wsparcie 27/7 czat i email, wsparcie telefoniczne + wszystko z planu Advanced + dedykowany Success Manager, dedykowane IP i konsultacje z dostarczalności, konsultacje i szkolenia wdrożeniowe, audyt konta i poprawa wydajności.

Obsługa klienta

GetResponse

GetResponse oferuje wsparcie klienta na najwyższym poziomie, dostępne w różnych formach i językach, aby sprostać potrzebom użytkowników.

  • Email: Wsparcie dostępne w ciągu 24 godzin w 8 językach (polski, angielski, niemiecki, hiszpański, portugalski, francuski, włoski, rosyjski).
  • Czat na żywo: Eksperci dostępni na czacie 24/7 po angielsku, a po polsku w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00.

Dedykowany doradca:

  • Oferta MAX: Klienci korzystający z planu MAX mają mogą korzystać ze wsparcia dedykowanego Customer Experience Managera i kontaktować się z nim telefonicznie, poprzez email, czar oraz Slack, 24/7 bez dodatkowych opłat.

Centrum Pomocy:

  • Baza wiedzy oraz centrum pomocy: Obszerna kolekcja artykułów i filmów instruktażowych, które pomagają w nauce obsługi platformy, od importu listy po konfigurację lejków sprzedażowych.

    Ponadto, użytkownik ma dostęp do Centrum Pomocy, gdzie znajdzie odpowiedzi na nurtujące go pytania, uporządkowych w 26 kategoriach (m.in. kampanie AI, email i domeny, integracji i API, programy partnerski, SMS).

Dodatkowe korzyści:

  • GetResponse regularnie zostaje wyróżniony za doskonałą obsługę klienta.
  • 34 ekspertów gotowych do pomocy.
  • Średni czas reakcji na czacie to mniej niż 60 sekund.

MailerLite

MailerLite również oferuje wsparcie klienta, które jest dostępne w różnych formach i językach, jednak z dużym naciskiem na samodzielne korzystanie z dostępnych zasobów.

  • Email i czat: Kontakt z obsługą klienta za pośrednictwem poczty e-mail lub czatu dostępne jest tylko w przypadku płatnych planów.
  • Wsparcie telefoniczne: Dostępne dla planów Advanced (powyżej 8000 kontaktów) i Enterprise.

Samoobsługowe Centrum Klienta:

  • Baza wiedzy: Duża baza artykułów typu “how-to”, które szybko dostarczą odpowiedzi i rozwiązania.

  • Rozwiązywanie problemów: Mini-artykuły pomocy, które rozwiązują najczęstsze problemy.

  • Społeczność: Możliwość nawiązania kontaktu z innymi użytkownikami MailerLite, dzielenia się pomysłami i wiedzą.

  • Katalog ekspertów: Możliwość zatrudnienia ekspertów MailerLite, którzy pomogą rozwiązać problemy i zwiększyć wydajność.

Dedykowany doradca:

  • Dedykowany Success Manager: Dla biznesów z liczbą odbiorców powyżej 100,000 (plan Enterprise).

🗒️ Obsługa klienta – podsumowanie

GetResponse oferuje kompleksową obsługę klienta z całodobowym wsparciem przez email i czat. Dodatkowo, klienci korzystający z planu MAX mają dostęp do dedykowanego doradcy. Platforma jest często wyróżniana za doskonałą obsługę klienta, co czyni ją świetnym wyborem dla firm potrzebujących niezawodnego wsparcia.

MailerLite stawia na samodzielne korzystanie z zasobów, takich jak obszerna baza wiedzy i społeczność użytkowników, oferując jednocześnie całodobowe wsparcie przez email i czat dla użytkowników z płatnymi planami. Jest to idealne rozwiązanie dla firm i osób, które cenią sobie samodzielność, a od czasu do czasu potrzebują również dostępu do profesjonalnego wsparcia.

Wybór między GetResponse a MailerLite w kwestii obsługi klienta zależy od preferencji i potrzeb firmy.

Jeśli zależy Ci na dedykowanym wsparciu i priorytetowej obsłudze, GetResponse będzie lepszym wyborem.

Jeśli natomiast preferujesz samodzielne korzystanie z zasobów z możliwością uzyskania profesjonalnej pomocy, zwróć uwagę na MailerLite.

Wnioski

GetResponse wyróżnia się na tle MailerLite dzięki bardziej zaawansowanym funkcjom, większej ilości oferowanych narzędzi, elastyczności i wsparciu, co czyni go idealnym wyborem dla firm potrzebujących kompleksowych narzędzi marketingowych, jak i dla małych oraz średnich biznesów.

MailerLite z kolei oferuje przystępne cenowo i łatwe w użyciu rozwiązania, które są idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz start-upów.
Wybór między GetResponse a MailerLite zależy od specyficznych potrzeb i budżetu Twojej firmy.

Jeśli nadal nie masz pewności, które narzędzie jest dla Ciebie, wypróbuj konto testowe!

Nie wymagamy od Ciebie karty kredytowej, dlatego możesz swobodnie eksperymentować i testować rozwiązania platformy.

Przenieś się do GetResponse ⤵︎

Załóż darmowe konto GetResponse

Paula Szulc
Paula Szulc
Marketing Manager - Poland w GetResponse. Kreatywna dusza, pełna pomysłów, które następnie przelewa na różne formy content marketingu. Freak organizacji, planowania i tabelek, nierozłączna z kalendarzem. W GetResponse odpowiedzialna za kreacje contentowe na rynek polski. Łącząc pasje i umiejętności prowadzi projekt Planer Marketera, czyli kalendarza marketingowego, w którym zawarte są setki okazji marketingowych oraz świąt nietypowych, a także szereg inspiracji na kampanie.
Share