Optymalizacja konwersji

Oto wszystkie materiały z Bazy Wiedzy z kategorii: Optymalizacja konwersji

Wyniki: 9
Data dodania

Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać narzędzie Facebook Ads dostępne w koncie GetResponse.

Skuteczność email marketingu i marketing automation w 2017 roku

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

Akademia landing pages

Zwiększaj zyski z online marketingu i zostań ekspertem od landing pages! Podczas dziesięciu darmowych lekcji nauczysz się tworzyć, publikować i optymalizować landing pages. Dołącz już dziś!

10 zabójców konwersji.

Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i sprawdź, jak ich unikać. W poradniku znajdziesz 10 zabójców konwersji, z którymi powinieneś walczyć. Dowiesz się, jak powinny wyglądać Twoje strony docelowe i strony mobilne, a także w jaki sposób przygotować wartościowe treści i zaangażować odbiorców.

Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów. O tym, z czego składa się typowy newsletter oraz jak każdy z tych elementów optymalnie zaprojektować, dowiesz się z tego oto poradnika.

Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.

Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.

Jak projektować skuteczne landing pages

Wstęp Wiele statystyk dowodzi, że urzadzenia mobilne zaczynają dominować wśród użytkowników Internetu. Używamy ich nie tylko do interakcji, np. obsługi email oraz sieci społecznościowych, ale również do wyszukiwania informacji, robienia zakupów oraz rozrywki (według badania “Seven Shades of Mobile”, przeprowadzonego przez firmę InsightsNow dla AOL i BBDO). Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing […]

Poradnik optymalizacji Landing Page.

Landing page to kluczowa część marketingu online. Jeśli jeszcze ich nie używasz, marnujesz ogromny potencjał i możliwość przykucia uwagi odbiorców. Dlatego poprosiliśmy przedsiębiorcę i eksperta od optymalizacji konwersji Peep Laję o zebranie najważniejszych strategii i najlepszych praktyk z zakresu budowania konwertujących stron docelowych. Używaj ich, aby zwiększyć obrót i jednocześnie budować swoją grupę odbiorców.