BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 77
Data dodania
Świąteczne strategie email marketingowe

Świąteczne strategie email marketingowe

Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów. W tym poradniku przedstawiamy sprawdzone sposoby na wykorzystanie grudniowych okazji sprzedażowych. Prezentujemy zestaw taktyk, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, zbudować wartościowe relacje z klientami i wygenerować większą sprzedaż.

Profesjonalna korespondencja z klientami

Profesjonalna korespondencja z klientami

Być może używasz wielu kanałów marketingowych do nawiązywania, utrzymywania i pielęgnowania długotrwałych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Lecz wystarczy jedno nieporozumienie, aby cały Twój wysiłek poszedł na marne. Nasza infografika prezentuje najlepsze praktyki z zakresu budowania reputacji firmy i zachowania profesjonalnego podejścia nawet w krytycznych sytuacjach.

Jak stosować video w wiadomościach email.

Jak stosować video w wiadomościach email.

W dzisiejszych czasach zastosowanie przekonujących treści oraz przykuwających uwagę zdjęć nie gwarantuje powodzenia kampanii marketingowych. Materiały video są łatwo przyswajalne i znacznie szybciej wyzwalają emocje niż tekst lub nieruchome obrazki.

Email w biegu.

Email w biegu.

Raport ten przedstawia wyniki badań sprawdzających sposoby, w jaki polscy użytkownicy korzystają z poczty elektronicznej oraz rolę smartfonów w tym procesie. Przedstawione wyniki pomogą marketerom zrozumieć znaczenie urządzeń mobilnych w kampaniach mailingowych.

Email widziany oczami konsumentów.

Email widziany oczami konsumentów.

Raport ten przedstawia wyniki badania dotyczącego preferencji oraz opinii internautów na temat komunikatów email marketingowych.

Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014.

Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014.

Zobacz jaki poziom reprezentują wydawnictwa, agencje literackie, księgarnie internetowe, hurtownie oraz biblioteki. Poznaj elementy kampanii, dzięki którym opracujesz skuteczną strategię komunikacji Twojej marki.

Email marketing w branży kosmetycznej.

Email marketing w branży kosmetycznej.

Dowiedz się, w jaki sposób branża kosmetyczna wykorzystuje kanał email, jak zaplanować działania marketingowe oraz jakie są wymogi prawne w kwestii przetwarzania danych osobowych.

Email marketing maraton w liczbach.

Email marketing maraton w liczbach.

Meta Email Maratonu już za nami! Przekroczyliśmy ją 18 marca w Warszawie. A to oznacza, że przyszedł czas na podsumowanie całego cyklu szkoleń.

Jak korzystać z autoresponderów?

Jak korzystać z autoresponderów?

Wielu marketerów startujących dopiero z kampaniami email marketingowymi skupia swoje działania na pojedynczych newsletterach. Niestety szybko okazuje się, że ograniczanie się tylko do takiego działania nie spełnia ich oczekiwań. Dlatego, aby budować długotrwałe relacje z klientami i subskrybentami warto zwiększyć zakres działań o autorespondery.

Grafiki w newsletterze.

Grafiki w newsletterze.

Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów. Dlatego, postanowiliśmy przygotować kilka faktów i wskazówek, które ułatwią proces umieszczania grafik w newsletterach i przekonają Cię do używania ich w prowadzonych kampaniach.

Jak sprzedawać za pomocą emaila?

Jak sprzedawać za pomocą emaila?

Czy email sprzedaje? To jest chyba najczęściej powtarzane pytanie przez każdego marketera i sprzedawcę rozpoczynającego swoją przygodę z email marketingiem.

Jak sprawdzamy pocztę email.

Jak sprawdzamy pocztę email.

Mobile – to jedno z najczęściej wymienianych przez marketerów słów w minionym roku. Przeanalizowaliśmy ponad 230 milionów wiadomości wysłanych przez klientów GetResponse z całego świata, aby sprawdzić jak często są one otwierane i klikane na smartfonach. Z uzyskanych danych wyodrębniliśmy Polskę, żebyście mogli zobaczyć jak trend mobile rozwija się w Polsce.

zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!