
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce dzięki danym?
Nagranie webinaru, podczas którego eksperci GetResponse i Cux.io opowiadają o tym, jak wykorzystać zgromadzone dane, aby sprzedaż w e-sklepie poszybowała w górę.
Nagranie webinaru, podczas którego eksperci GetResponse i Cux.io opowiadają o tym, jak wykorzystać zgromadzone dane, aby sprzedaż w e-sklepie poszybowała w górę.
Pełen inspiracji poradnik marketingowy w formie kalendarza, który pomoże Ci w znalezieniu najlepszych okazji marketingowo-sprzedażowych, planowaniu oraz tworzeniu kampanii. Dodatkowo, dzięki niemu zdobędziesz i poszerzysz wiedzę na temat online marketingu.
Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu
Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.
Nagranie webinaru, podczas którego opowiadamy: – Jak definiować odbiorców reklam – Jakich narzędzi używać w celu segmentacji – Co to jest lead magnet i jak go używać w zależności od branży.
Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “Jak wykorzystać Facebook Ads do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych”.
Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać narzędzie Facebook Ads dostępne w koncie GetResponse.
Obejrzyj nagranie webinaru, aby poznać metody i narzędzia, które sprawią, że Twoje zyski poszybują w górę. Czego dowiesz się z nagrania? ✔️ Jakie trendy obowiązują w marketingu w tym roku ✔️ Kiedy i w jaki sposób stosować up-selling ✔️ Jak usprawnić działania marketingowe dzięki lejkom konwersji (dawniej Autofunnel)
Pobierz przewodnik i odkryj, jak używać narzędzi automation, aby zbudować i posegmentować listę kontaktów e-commerce
Chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić firmę i jednocześnie rozwijać swoje pasje? Dobrze trafiłeś! Z tego nagrania dowiesz się, jak zarabiać na tym, co kocha się robić, jakie wyzwania stoją za tworzeniem sklepu internetowego i w jaki sposób skutecznie wykorzystać email marketing w rozwoju firmy.
Nieśmiało przypominamy, że mamy 2020 rok. Sprawdź Planer Marketera 2020. Jeżeli jednak koniecznie musisz pobrać Planer na 2019, użyj przycisku poniżej.
Jakich narzędzi powinieneś użyć przy wdrażaniu sponsorowanej kampanii reklamowej? Pierwsza wielka czwórka to Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter. I choć prowadzenie takiej kampanii może się z początku wydawać skomplikowane, z czasem okazuje się, że nie taki diabeł straszny.