124 wyników:

Jak tworzyć i edytować formularz kontaktowy?

Landing page – wybierz landing page ze swojego konta GetResponse, który otworzy się po zostawieniu wiadomości.Niestandardowy protokół – użyj tej opcji, aby osadzić protokół.Strona – wybierz stronę stworzoną w Kreatorze Stron GetResponse. Jak skonfigurować projekt formularza kontaktowego?

Jak stworzyć wiadomość z porzuconym koszykiem dla Shopify?

Na stronie Grafika i treść wybierz szablon, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Możesz skonfigurować element porzuconego koszyka w wiadomości.

Jak stworzyć lejek dla darmowych webinarów?

System przeniesie Cię do kreatora landing pages. 2. Musisz wybrać szablon. Pogrupowane są one kategoriami, więc wybierz szablon z kategorii Webinary. 3. Dodaj nazwę strony. 4. Kliknij Użyj. Zostaniesz przekierowany do edytora. 5. Dostosuj szablon do swoich potrzeb.

Jak stworzyć wiadomość z porzuconym koszykiem dla Magento?

Na stronie Grafika i treść wybierz szablon, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Możesz skonfigurować element porzuconego koszyka w wiadomości.

Jak stworzyć wiadomość z porzuconym koszykiem dla PrestaShop?

Na stronie Grafika i treść wybierz szablon, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Możesz skonfigurować element porzuconego koszyka w wiadomości.

Czym są listy wykluczeń i jak mogę z nich korzystać?

Będziesz mieć możliwość wykorzystania tej listy podczas wyboru odbiorców wiadomości w kreatorze newslettera. Jak stworzyć listę wykluczeń? Kliknij Kontakty w górnym menu. Następnie przejdź do zakładki Listy wykluczeń. Kliknij przycisk Utwórz listę wykluczeń.

Jak dodać formularz zapisu?

Strona — wyświetl stronę, która została stworzona w kreatorze stron w GetResponse. Ustawienia subskrypcji Przejdź do Ustawień subskrypcji, aby zdecydować, co stanie się z nowymi kontaktami. Wybierz Listę, do której zostaną dodane nowe kontakty.

Jak stworzyć wiadomość, która zawsze dobrze wygląda?

Ten artykuł zawiera najbardziej przydatne sposoby postępowania podczas pracy w nowym kreatorze wiadomości. Zasady ogólne Upewnij się, że Twoja wiadomość nie jest szersza niż 600 pikseli.

Jak tworzyć pola dodatkowe i jak z nich korzystać?

Znajdziesz się na stronie zarządzania polami dodatkowymi.3. Kliknij przycisk Dodaj pole dodatkowe, aby otworzyć kreator, w którym możesz określić parametry pola dodatkowego.4. Wprowadź informacje wymagane do stworzenia nowego pola dodatkowego: a.

Jak stworzyć lejek sprzedażowy?

Tworzenie reklamy na Facebooka Po utworzeniu pierwszej strony lejka, możesz stworzyć dla niej reklamę na Facebooka.Aby to zrobić, kliknij “Stwórz reklamę”. Zostaniesz przekierowany do kreatora reklamy. Wszystkie połączone reklamy pojawią się na szczycie lejka.

Pokaż:
10