Wyłącz adblockery, aby upewnić się, że kreator Facebook Ads działa poprawnie. Początkowe tworzenie Przejdź do zakładki Płatne reklamy i kliknij Stwórz reklamę. Wybierz Zaangażowanie odbiorców. Zaangażowanie odbiorców pomaga zdobyć więcej wizyt na Twojej stronie internetowej.
Odbiorców newslettera możesz wybrać w kroku Odbiorcy w kreatorze newslettera. Możesz udoskonalić listę odbiorców poprzez uwzględnienie lub wykluczanie kontaktów, lub grup kontaktów utworzonych w Twoim koncie.
Landing page – wybierz landing page ze swojego konta GetResponse, który otworzy się po zostawieniu wiadomości.Niestandardowy protokół – użyj tej opcji, aby osadzić protokół.Strona – wybierz stronę stworzoną w Kreatorze Stron GetResponse. Jak skonfigurować projekt formularza kontaktowego?
Na stronie Grafika i treść wybierz szablon, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Możesz skonfigurować element porzuconego koszyka w wiadomości.
System przeniesie Cię do kreatora landing pages. 2. Musisz wybrać szablon. Pogrupowane są one kategoriami, więc wybierz szablon z kategorii Webinary. 3. Dodaj nazwę strony. 4. Kliknij Użyj. Zostaniesz przekierowany do edytora. 5. Dostosuj szablon do swoich potrzeb.
Na stronie Grafika i treść wybierz szablon, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Możesz skonfigurować element porzuconego koszyka w wiadomości.
Na stronie Grafika i treść wybierz szablon, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Możesz skonfigurować element porzuconego koszyka w wiadomości.
Strona — wyświetl stronę, która została stworzona w kreatorze stron w GetResponse. Ustawienia subskrypcji Przejdź do Ustawień subskrypcji, aby zdecydować, co stanie się z nowymi kontaktami. Wybierz Listę, do której zostaną dodane nowe kontakty.
Będziesz mieć możliwość wykorzystania tej listy podczas wyboru odbiorców wiadomości w kreatorze newslettera. Jak stworzyć listę wykluczeń? Kliknij Kontakty w górnym menu. Następnie przejdź do zakładki Listy wykluczeń. Kliknij przycisk Utwórz listę wykluczeń.
Ten artykuł zawiera najbardziej przydatne sposoby postępowania podczas pracy w nowym kreatorze wiadomości. Zasady ogólne Upewnij się, że Twoja wiadomość nie jest szersza niż 600 pikseli.