Komunikacja po webinarze

Możesz użyć szablonu komunikacji po webinarze, aby automatycznie wysłać zaproszonym kontaktom materiały wykorzystane na webinarze (lub inne istotne informacje).

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Webinary i wydarzenia
Liczba elementów w szablonie: 5
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 4

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów o opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • 2 wiadomości automation lub inne wiadomości, których można użyć jako wiadomości automation,
  • tagi (opcjonalnie). Możesz stworzyć tagi w trakcie budowania cyklu, ale warto posiadać podstawowy plan tagowania.

Konfigurowanie cyklu

Data startowa cyklu powinna być ustawiona na 1 dzień po dacie webinaru. Jeśli jakiś element jest wyszarzony, oznacza to, że musisz go skonfigurować. Kliknij element, aby otworzyć jego zakładkę szczegółów. Uwaga: element czekania ma już przypisany rekomendowany czas opóźnienia.

  1. Przejdź do warunku tagowanie i wybierz tag, który ma zainicjować cykl automation. Cykl może rozpocząć się od taga przypisanego w cyklu Promocja webinaru. Możesz go nazwać „wysłano zaproszenie” lub możesz ten tag przydzielić samodzielnie.
    Uwaga: w zakładce szczegóły jest przełącznik odpowiedzialny za dodawanie kontaktów, które miały ten tag przed publikacją cyklu. Przełącznik jest domyślnie włączony (jest w pozycji „ON”). Zachowaj ustawienia czasu na pozycji Nigdy.
  1. Wybierz swoje warunki w filtrze segment dynamiczny.

Niezbędne jest użycie uprzednio utworzonego segmentu. Aby wcześniej stworzyć segment, użyj zaawansowanego wyszukiwania. Przejdź do zakładki Kontakty -> Pokaż wszystkie kontakty -> Wyszukiwanie zaawansowane następnie kliknij Dodaj warunek. Warunki powinny być skonfigurowane według wzoru: “akcje kontaktu-> webinary -> wziął udział -> zarejestrowany oraz akcje kontaktu -> webinary -> nie wziął udziału -> uczestnik.” W ten sposób upewnisz się, że śledzisz wszystkie zapisane osoby. Następnie kliknij Zapisz jako segment, aby użyć go w filtrze Dynamiczny segment. 

Jeśli niezbędne jest utworzenie nowego segmentu, możesz również kliknąć przycisk Stwórz nowy segment w Szczegółach elementu:

  1. W elementach Wyślij wiadomość wybierz wiadomości, które chcesz wysyłać.
Placement od send message elements shown
  1. Kliknij w prawym górnym rogu ekranu przycisk Zapisz i publikuj, gdy skończysz już ustawiać cały szablon lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć konfigurację tego szablonu (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie Zarządzaj cyklami).

Powiązane cykle

Promocja webinaru

Powiązane linki

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj, jak stworzyć pierwszy webinar w GetResponse i rozwijać swoją działalność!