Jak działa filtr Segment dynamiczny? Video


Napisy po polsku

Ten filtr służy do targetowania określonych kontaktów w Twoim cyklu. W zakładce Szczegóły możesz skonfigurować filtr tak, aby kierował akcje do właściwych segmentów klientów będących częścią cyklu.

Jako podstawę możesz użyć już istniejącego segmentu utworzonego w zakładce kontakty.

Filtr posiada ścieżki „jeśli tak” (zielona) oraz „jeśli nie” (czerwona). Jeśli dołączysz kolejny element do pozytywnej ścieżki, dotrą do niego tylko kontakty spełniające określony przez Ciebie warunek. Pozostałe kontakty przejdą do elementu połączonego ze ścieżką negatywną.

Jak skonfigurować właściwości segmentu dynamicznego?

Zanim zaczniesz

Upewnij się, że stworzyłeś segmenty w swoim koncie. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, opcja wyboru zapisanego segmentu nie będzie dostępna, ale będziesz mógł stworzyć segment używając przycisku:


  1. Z rozwijanej listy wybierz Użyj istniejącego segmentu.

Zobaczysz rozwijaną listę z Twoimi zapisanymi segmentami.

wybór istniejącego segmentu.
  1. Rozwiń listę i wybierz segmenty, których chcesz użyć. Możesz wybrać maksymalnie 8 segmentów.
  1. Zdecyduj, czy Twoje kontakty muszą spełniać kryteria wszystkich segmentów, czy tylko dowolnego z nich.

Konfiguracja jest zakończona, kiedy element dodany do cyklu wyświetli nazwę wybranego segmentu oraz ich ilość (jeśli wybrano więcej niż jeden).