Jak stworzyć biznesowy adres email na własnej domenie?

Jeśli przypisałeś własną domenę do strony w GetResponse, w zakładce Adresy email dostępnej z Profilu, możesz dodać alias poczty elektronicznej. Alias może zostać stworzony dla prywatnej domeny, którą dodałeś samodzielnie, jak również dla domen zakupionych z poziomu GetResponse. Jeśli chcesz, aby adres automatycznie pojawiał się w polu nadawcy w ustawieniach Twoich wiadomości, możesz ustawić ten adres jako domyślny.

Aby stworzyć własny adres email:

  1. Upewnij się, że Twoja domena jest prawidłowo przypisana do Twojej strony.
  2. Udaj się do Profil > Adresy email, następnie kliknij Dodaj email.

    Zrzut ekranu, który pokazuje zakładkę Adresy email.
  3. W wyskakującym oknie zaznacz Stwórz biznesowy adres email na mojej domenie i dodaj nazwę.
  4. Wprowadź identyfikator użytkownika i wybierz domenę.
  5. Wprowadź działający email w polu Adres email przekierowania. Wiadomości wysyłane na nowo utworzony alias będą przekierowywane na adres, który wprowadzono w tym polu.
  6. Kliknij Dodaj.

    Zrzut ekranu, który pokazuje okno Dodaj adres email.
  7. Adres email jest dodany do listy jako Niepotwierdzony. Automatycznie wysyłamy wiadomość potwierdzającą do adresu, który został wybrany jako adres przekierowania. Gdy potwierdzisz adres, jego status zmieni się na Potwierdzony. Od tego momentu możesz wybierać ten adres w polu nadawcy swoich wiadomości.

Możesz dodać maksymalnie 10 różnych adresów, jeśli korzystasz z planu płatnego. W przypadku planu darmowego można dodać tylko jeden adres (niezależnie od ilości posiadanych domen).

  1. Jeśli chcesz dodać kolejny email na tej samej domenie, rozwiń pasek klikając na domenę, a następnie kliknij Dodaj biznesowy adres email.

    Zrzut ekranu, który prezentuje, gdzie kliknąć, aby dodać kolejny email biznesowy.

Można dodać szereg adresów nadawcy pod tym samym emailem (pod inną nazwą). W takiej sytuacji adres przekierowania musi być zawsze taki sam dla tych pól nadawcy.

Dlaczego warto dodać biznesowy adres email?

  1. Biznesowy adres email wpływa pozytywnie na rozpoznawalność marki. Dodatkowo subskrybenci łatwiej zidentyfikują Twoje wiadomości w skrzynce.
  2. Adres email na własnej domenie ma pozytywny wpływ na dostarczalność wiadomości, a także pomaga unikać sklasyfikowania wiadomości jako spam dzięki temu, że domena jest uwierzytelniona odpowiednimi rekordami.
  3. Bezproblemowa konfiguracja i uwierzytelnienie domeny dla mniej technicznych użytkowników: SPF, DMARC i DKIM są dodane automatycznie.
  4. Teraz możesz stworzyć i zarządzać swoją internetową obecnością i komunikacją przy pomocy jednego narzędzia: