Gdzie mogę sprawdzić szczegóły kontaktów?

Szczegóły poszczególnych kontaktów można znaleźć w Profilu kontaktu. Każdy profil posiada też informacje na temat aktywności, historii scoringu oraz statusu zgód RODO.

Zakładki w profilu kontaktu

Wykonaj poniższe kroki, ab wyświetlić informacje o konkretnym kontakcie:

  1. Przejdź do menu Kontakty w górnym pasku Pulpitu.
  2. Gdy już trafisz na stronę Listy kontaktów, wybierz opcję Pokaż wszystkie kontakty.
    Przycisk Pokaż wszystkie kontakty
  3. Przewiń stronę, aż znajdziesz kontakt, którego szczegóły chcesz przejrzeć. Możesz też wykorzystać funkcję szybkiego wyszukiwania, aby znaleźć interesującą Cię osobę.
  4. Kliknij gdziekolwiek w linijkę przeznaczona dla danego kontaktu, aby otworzyć dodatkowe okno z informacjami o tym kontakcie.
  5. Przechodź między zakładkami, aby wyświetlać różne zestawy informacji.

Jakie informacje są wyświetlane w Profilu kontaktu?

Profil pozwala sprawdzić następujące dane:

Szczegóły kontaktu

  • Listy, w których jest dany kontakt (kliknij nazwę danej listy, aby przejść do danych kontaktu powiązanych z tą listą),
  • dzień cyklu autoresponderów, do którego dany kontakt został dodany,
  • punkty scoringowe,
  • przypisane tagi,
  • przypisane pola dodatkowe,
  • szczegóły potwierdzenia zapisu – kiedy i jak kontakt został dodany do listy, jaka jest jego geolokalizacja i adres IP, a także informacja, czy dana lista wymaga zapisu z potwierdzeniem, czy też bez.

Aktywność kontaktu

Ta zakładka zawiera chronologiczną listę kliknięć w linki i otwarć wiadomości wraz z tematami tych wiadomości.

Historia scoringu

Ta zakładka jest rejestrem wszystkich zmian scoringu:

  • kiedy zmiany miały miejsce, 
  • ile punktów dodano lub odjęto, 
  • w jaki sposób doszło do danej zmiany, 
  • komentarz, o ile został dodany (możliwość komentowania zmian w scoringu jest możliwa wyłącznie w menu Szczegóły kontaktu).

RODO

Ta zakłada pokazuje dokładny rejestr zmian statusu pól RODO. Dzięki temu zobaczysz:

  • decyzję na temat zgód danego kontaktu (czy je wyraził, czy też nie) na podstawie pól RODO,
  • kiedy kontakt wyraził daną zgodę,
  • kiedy kontakt cofnął daną zgodę.
Pole zgody w szczegółach kontaktu