Jak wysłać dane e-commerce z Magento do GetResponse?

Możesz skorzystać z funkcji GetResponse Ecommerce, aby śledzić i zbierać dane e-commerce.

Dla klientów, którzy znajdują się w Twojej bazie GetResponse, możemy śledzić jakie produkty kupują, kiedy i jak często. Możesz użyć tych informacji, aby wysyłać klientom odpowiednie wiadomości na podstawie ich zachowań, wysyłać emaile z zawartością porzuconego koszyka i rekomendacje produktów, a także aby zaplanować kampanię retargetingową.

Dowiedz się więcej o tym, jakie dane wysyłane są do GetResponse i gdzie je znaleźć.

Ta opcja pozwala śledzić nowe zakupy, aby Twoja baza danych GetResponse była aktualna. Aby wysłać istniejącą historię zakupów Twoich kontaktów, użyj funkcji Eksportu.

Do użycia tej funkcji potrzebujesz:

  • Konta Professional lub Enterprise. Oznacza to, że w trakcie tworzenia cykli automation musisz mieć dostęp do warunków Zrealizowany zakup, Porzucony koszyk i Odwiedzony URL.
  • Zainstalowaną wtyczkę GetResponse for Magento.

Jak zacząć wysyłać dane?

Poniższe kroki są takie same dla Magento 1.9 oraz Magento 2.x

  1. Przejdź do rozszerzenia GetResponse.
  2. Rozwiń menu i wybierz GetResponse Ecommerce.
  3. Włącz opcję Send ecommerce data to GetResponse. Wyświetlą się dostępne ustawienia.
  4. Wybierz sklep GetResponse. Jeśli jeszcze go nie posiadasz, będziesz musiał go stworzyć. Sklep jest miejscem, do którego wysyłane są wszystkie dane e-commerce z Twojego sklepu Magento. Sprawdź, gdzie możesz znaleźć je w GetResponse.

Jak dodać nowy sklep w GetResponse?

  1. Wybierz opcję Add New Store.
  2. Wprowadź nazwę sklepu.
  3. Potwierdź.
  4. Wybierz listę, dla której chcesz zbierać dane. Uwaga: aby zapewnić śledzenie danych nowych klientów, lista ta powinna być taka sama jak ta wybrana w zakładce Add contacts during registration (dodawanie kontaktów w czasie rejestracji).
  5. Zapisz zmiany (Save).

Jak edytować ustawienia e-commerce?

Możesz edytować ustawienia w dowolnym momencie:

  • aby wyłączyć tę funkcję, odznacz pole i zapisz zmiany.
  • aby zmienić listę, wybierz nową listę z rozwijanego menu i zapisz zmiany.