Co oferuje nowa karta kontaktu?
Stworzyliśmy nową kartę kontaktu aby w bardziej przystępny sposób zaprezentować informacje o kontaktach. Chcemy abyś mógł zarządzać danymi kontaktu w przejrzysty sposób co ułatwi bardziej efektywną komunikację pomiędzy Tobą a Twoimi kontaktami.

Możesz przeglądać i zarządzać informacjami subskrybentów po lewej stronie karty kontaktu. Pozwoli Ci to na sprawdzenie informacji, dodawanie scoringu, pól dodatkowych i tagów, a również umożliwi Ci to edytowanie informacji kontaktu, takich jak numer telefonu. Możesz także sprawdzić dzień cyklu autorespondera i zmienić go, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Udostępniamy wszystkie podjęte akcje na tablicy aktywności po prawej stronie, oraz notatki które możesz dodać do swoich kontaktów. Teraz wszystkie dane dotyczące Twoich kontaktów, takie jak otwarcie wiadomości czy kliknięcie na link, są ukazane w jednym łatwo dostępnym miejscu. Możesz również zobaczyć akcje podjęte w związku z zakupami w zakładce eCommerce, obok dostępne są również Zdarzenia.
Jak nawigować nową kartą kontaktu?
Na samej górze znajdziesz:
- Listę do której kontakt został dodany
- Imię
- Adres Email
- Poziom zaangażowania

Po prawej stronie jest menu Akcje które pozwala na:
- Usuniecie z listy
- Usunięcie z konta
- Przypisanie pól dodatkowych
- Przypisanie tagu
Po lewej stronie pokazane są następujące informacje:
- Dzień cyklu autorespondera
- Nazwa kontaktu
- Adres email
- Numer telefonu
- Firma
- Kraj
- Scoring
- Szczegóły subskrypcji

Poniżej pokazane są:
- Pola dodatkowe
- Tagi
- Status zgody

Po prawej stronie jest cała aktywność Twojego kontaktu, gdzie również możesz dodać notatki do kontaktu. Tworzenie notatek pozwoli Ci na dodanie dodatkowych informacji o kontakcie, co pozwoli Ci na stworzenie jeszcze bardziej spersonalizowanego kontentu.
Możesz również sprawdzić akcje podjęte w związku z zakupami w zakładce eCommerce, oraz zdarzenia
