GetResponse dla e-commerce
Czy wiesz, jakie możliwości otwierają się przed Twoim sklepem dzięki GetResponse? Sprzedaż online to doskonała okazja do budowania bazy adresowej na potrzeby email marketingu. A email marketing to idealne narzędzie pozwalające zwiększać korzyści płynące z posiadania klienta w dłuższej perspektywie czasu. W sumie zyskujesz nieskończenie wiele możliwości. Wykorzystasz narzędzia takie jak up-selling, cross-selling czy sprzedaż add-on oraz zaoferujesz produkty niszowe. W efekcie zdobędziesz klientów, którzy wrócą do Ciebie na kolejne zakupy.
Zdobywaj potencjalnych klientów
Niech odwiedzający stronę staną się Twoimi wiernymi sympatykami.
- Przygotuj pakiet przecen i ofert sezonowych dostępnych tylko u Ciebie.
- Stwórz stronę, która naprawdę zrobi wrażenie na odbiorcach. Zamieść na niej informacje o produkcie i entuzjastyczne opinie klientów.
- Wysyłaj automatyczne wiadomości o nowościach i powiadomienia o brakach w magazynie.
- Zachęć odwiedzających do wypełnienia formularza, aby mogli otrzymywać zniżki, informacje o wydarzeniach oraz zaproszenia na webinary.

Pokaż stałym klientom, że Ci na nich zależy.
Rozmawiaj z klientami. Zachęcaj ich, by często wracali.
- Korzystaj z intuicyjnych cykli automation, aby budować programy lojalnościowe, strategie retencyjne i politykę polecania kont, aby zdobyć przychylność i serca klientów.
- Automatycznie polecaj klientom swoje produkty w oparciu o najlepiej sprzedające się przedmioty z Twojego sklepu.
- Dodawaj punkty scoringowe za każdą interakcję i nagradzaj ekskluzywnymi zniżkami najbardziej lojalnych klientów.
- Twórz segmenty klientów w oparciu o uzyskane o nich dane e-commerce i wysyłaj oferty adekwatne do aktualnie zajmowanego etapu ścieżki klienta.
- Opublikuj landing page i oferty na Facebooku i obserwuj wzrost liczby fanów.
- Twórz ankiety online, aby zbierać feedback o zespole obsługi klienta, dostawie produktów lub ich jakości.

Przeprowadź integrację z dostępnymi platformami e-commerce.
Twój sklep działa na Zen Cart, Magento lub Shopify? A może nie powstał na żadnej popularnej platformie? Nieważne!
- Wybierz dowolną integrację e-commerce GetResponse z popularnymi aplikacjami komercyjnymi.
- Automatycznie odzyskuj klientów porzucających koszyki za pomocą adekwatnych przypomnień wysyłanych w odpowiednim czasie.
- Odwiedź naszą darmową Strefę Deweloperską i korzystaj ze wszystkich zasobów API, które mogą się przydać Twoim programistom.
- Konsoliduj kontakty z arkuszy kalkulacyjnych, systemów CRM oraz mediów społecznościowych i zarządzaj nimi z poziomu jednej platformy.

„W porównaniu z innymi narzędziami email marketingowymi, GetResponse jest wyjątkowo tani i prosty w obsłudze. Po przeniesieniu się do GetResponse, wskaźnik otwarć naszych wiadomości wzrósł o 30%, a kliknięć - aż o 50%. GetResponse pomogło nam stworzyć wiele różnorodnych kampanii oraz treści, z którymi mogliśmy dotrzeć do wszystkich naszych klientów. Szczerze, mogę polecić GetResponse każdemu, kto chce poprawić wyniki sprzedaży, zwiększyć zasięg swoich działań email marketingowych oraz wzbudzić lojalność klientów.”
Personalizuj wiadomości.
Wysyłaj klientom oferty dopasowane do ich oczekiwań. Oferuj produkty, które faktycznie ich zainteresują.
- Dokonaj segmentacji bazy adresowej w zależności od wieku, lokalizacji lub płci odbiorców i przygotuj spersonalizowane oferty, którym nie sposób się oprzeć.
- Twórz wyjątkowe cykle powitalne, inicjowane automatycznie po zapisaniu się na listę.
- Wysyłaj automatyczne emaile transakcyjne i powiadomienia po przygotowaniu zamówień do wysyłki.
- Zaoferuj wyjątkowy wybór produktów, którymi interesują się Twoi klienci w oparciu o ich najnowszą aktywność.
- Przypisuj tagi w zależności od marki, ceny lub preferencji kolorystycznych Twoich klientów.

Zadbaj o atrakcyjną prezentację
Prezentuj swoją ofertę przy pomocy atrakcyjnej grafiki i wartościowych treści.
- Wybierz jeden z dostępnych szablonów wiadomości, stworzonych z myślą o odbiorcach z różnych branż. W prosty sposób dopasujesz jego wygląd do swoich potrzeb.
- Twórz jeszcze lepsze materiały w prostym edytorze z funkcją drag and drop.
- Skorzystaj z opcji podglądu wiadomości przed wysyłką. Upewnij się, że dobrze wyświetla się na najpopularniejszych systemach i urządzeniach, również mobilnych.
- Do prezentacji produktów użyj dobrej jakości zdjęć i instrukcji wideo

Oferuj wsparcie
Zapewnij klientom fachową pomoc od ręki.
- Przedstawiaj nowych pracowników za pomocą wiadomości i utrzymuj silne relacje dzięki webinarom. Zmień świetne pierwsze wrażenie w długoterminowe więzi z klientami.
- Otwórz drzwi do agentów obsługi klienta, aby informować klientów o ważnych zakupach, aktualizacjach stanu dostawy i zmianach na stronie internetowej.
- Nawiąż kontakt z konsumentami w różnych językach i kontroluj dostarczanie emaili w zależności od strefy czasowej odbiorców.
- Pozwól klientom zdecydować, jak często chcą otrzymywać wiadomości i wysyłaj im emaile tylko w określonych ramach czasowych.

Bądź na bieżąco z trendami mobilnymi
Bądź dostępny dla użytkowników urządzeń mobilnych. To najszybciej rosnąca rzesza klientów na świecie.
- Twórz projekty, które automatycznie dopasują się do ekranów smartfonów i tabletów.
- Wykorzystuj każdą okazję, by dotrzeć do klientów. Możliwe, że złapiesz ich w momencie, gdzie będą szczególnie zainteresowani zakupem.
- Używaj aplikacji GetResponse na iOS, Androida, Kindle’a oraz na inne urządzenia.
- Używaj smartfona lub tabletu, aby zatwierdzać i wysyłać wiadomości.

Mierz wyniki i zwiększaj sprzedaż.
Trzymaj rękę na pulsie swojego biznesu.
- Wykonaj testy A/B, aby sprawdzić, które wiadomości klienci chętniej otwierają, klikają i przechodzą na stronę, żeby kupić produkt.
- Spójrz na czytelne wykresy prezentujące liczbę otwarć, kliknięć i poziom konwersji. Szczegółowe raporty otrzymasz automatycznie na swój email.
- Dowiedz się, które ceny i jakie formy nawołania do działania generują najwyższą konwersję.

Wykorzystaj potencjał GetResponse
w swoim sklepie internetowym
Twoi klienci z przyjemnością otworzą oferty, które dla nich przygotujesz.