Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse dla e-commerce

Czy wiesz, jakie możliwości otwierają się przed Twoim sklepem dzięki GetResponse? Sprzedaż online to doskonała okazja do budowania bazy adresowej na potrzeby email marketingu. A email marketing to idealne narzędzie pozwalające zwiększać korzyści płynące z posiadania klienta w dłuższej perspektywie czasu. W sumie zyskujesz nieskończenie wiele możliwości. Wykorzystasz narzędzia takie jak up-selling, cross-selling czy sprzedaż add-on oraz zaoferujesz produkty niszowe. W efekcie zdobędziesz klientów, którzy wrócą do Ciebie na kolejne zakupy.

Zdobywaj potencjalnych klientów

Niech odwiedzający stronę staną się Twoimi wiernymi sympatykami.

  • Przygotuj pakiet przecen i ofert sezonowych dostępnych tylko u Ciebie.
  • Stwórz stronę, która naprawdę zrobi wrażenie na odbiorcach. Zamieść na niej informacje o produkcie i entuzjastyczne opinie klientów.
  • Wysyłaj automatyczne wiadomości o nowościach i powiadomienia o brakach w magazynie.
  • Zachęć odwiedzających do wypełnienia formularza, aby mogli otrzymywać zniżki, informacje o wydarzeniach oraz zaproszenia na webinary.

Pokaż stałym klientom, że Ci na nich zależy.

Rozmawiaj z klientami. Zachęcaj ich, by często wracali.

  • Zyskaj sympatię klientów, tworząc programy lojalnościowe, strategie utrzymania klienta i systemy poleceń.
  • Zamieść informację o swojej stronie i ofertach na Facebooku. Obserwuj przyrost fanów.
  • Publikuj ankiety online. Zachęcaj klientów do przekazywania opinii na temat pracy działu obsługi klienta, dostawców oraz jakości produktów.

Przeprowadź integrację z dostępnymi platformami e-commerce.

Twój sklep działa na Zen Cart, Magento lub Shopify? A może nie powstał na żadnej popularnej platformie? Nieważne!

  • Wybierz jedno z ponad 100 API do integracji z popularnymi aplikacjami e-commerce.
  • Odwiedź Strefę Deweloperską GetResponse. Znajdziesz tam wszystkie API, których potrzebują Twoi programiści.
  • Zbierz wszystkie bazy adresowe, które gromadzisz w różnych systemach i dokumentach - zarządzaj nimi w ramach jednej platformy.

„W porównaniu z innymi narzędziami email marketingowymi, GetResponse jest wyjątkowo tani i prosty w obsłudze. Po przeniesieniu się do GetResponse, wskaźnik otwarć naszych wiadomości wzrósł o 30%, a kliknięć - aż o 50%. GetResponse pomogło nam stworzyć wiele różnorodnych kampanii oraz treści, z którymi mogliśmy dotrzeć do wszystkich naszych klientów. Szczerze, mogę polecić GetResponse każdemu, kto chce poprawić wyniki sprzedaży, zwiększyć zasięg swoich działań email marketingowych oraz wzbudzić lojalność klientów.”

Vivian Lou - shoppingonline.com

Personalizuj wiadomości.

Wysyłaj klientom oferty dopasowane do ich oczekiwań. Oferuj produkty, które faktycznie ich zainteresują.

  • Dokonaj segmentacji odbiorców według wieku, miejsca zamieszkania lub płci. Weź pod uwagę ich oczekiwania i przygotuj ofertę tak, aby nie mogli przejść obok niej obojętnie.
  • Wysyłaj automatyczne potwierdzenia transakcji i powiadomienia, że towar jest gotowy do wysyłki.
  • Przedstaw klientom ofertę przygotowaną na podstawie danych o ich ostatnich zakupach lub produktach oglądanych na stronie sklepu.

Zadbaj o atrakcyjną prezentację

Prezentuj swoją ofertę przy pomocy atrakcyjnej grafiki i wartościowych treści.

  • Wybierz jeden z dostępnych szablonów wiadomości, stworzonych z myślą o odbiorcach z różnych branż. W prosty sposób dopasujesz jego wygląd do swoich potrzeb.
  • Twórz jeszcze lepsze materiały w prostym edytorze z funkcją drag and drop.
  • Skorzystaj z opcji podglądu wiadomości przed wysyłką. Upewnij się, że dobrze wyświetla się na najpopularniejszych systemach i urządzeniach, również mobilnych.
  • Do prezentacji produktów użyj dobrej jakości zdjęć i instrukcji wideo

Oferuj wsparcie

Zapewnij klientom fachową pomoc od ręki.

  • Wysyłaj wiadomości wideo, w których przedstawiasz pracowników. Korzystne pierwsze wrażenie zaowocuje dobrą relacją na lata.
  • Zapewnij dostęp do specjalistów z działu obsługi klienta. Udostępniaj informacje o zakupach, powiadomienia o dostawach oraz zmianach na stronie.
  • Prowadź międzynarodowe projekty w wielu językach. Planując wysyłki, bierz pod uwagę różnicę w strefach czasowych.

Bądź na bieżąco z trendami mobilnymi

Bądź dostępny dla użytkowników urządzeń mobilnych. To najszybciej rosnąca rzesza klientów na świecie.

  • Twórz projekty, które automatycznie dopasują się do ekranów smartfonów i tabletów.
  • Wykorzystuj każdą okazję, by dotrzeć do klientów. Możliwe, że złapiesz ich w momencie, gdzie będą szczególnie zainteresowani zakupem.
  • Używaj aplikacji GetResponse na iOS, Androida, Kindle’a oraz na inne urządzenia.
  • Używaj smartfona lub tabletu, aby zatwierdzać i wysyłać wiadomości.

Mierz wyniki i zwiększaj sprzedaż.

Trzymaj rękę na pulsie swojego biznesu.

  • Wykonaj testy A/B, aby sprawdzić, które wiadomości klienci chętniej otwierają, klikają i przechodzą na stronę, żeby kupić produkt.
  • Spójrz na czytelne wykresy prezentujące liczbę otwarć, kliknięć i poziom konwersji. Szczegółowe raporty otrzymasz automatycznie na swój email.
  • Dowiedz się, które ceny i jakie formy nawołania do działania generują najwyższą konwersję.

Wykorzystaj potencjał GetResponse
w swoim sklepie internetowym

Twoi klienci z przyjemnością otworzą oferty, które dla nich przygotujesz.