VIEWS

Świąteczne życzenia wysyłamy jednak emailem i SMS-em [infografika]

Dwa tygodnie temu pisaliśmy o badaniu “Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media”. Razem z portalem Wirtualnemedia zachęcaliśmy Was do wzięcia udziału w ankiecie, która pomogła nam odpowiedzieć na pytanie: Która forma wysyłania świątecznych życzeń jest najpopularniejsza?

 

Przeanalizowaliśmy wszystkie odpowiedzi i dzisiaj możemy już podzielić się z Wami wynikami badania!

Badanie pozwoliło ustalić, że najczęściej świąteczne życzenia do rodziny i przyjaciół są wysyłane za pomocą wiadomości SMS i email. Z krótkiej wiadomości tekstowej korzysta 36%, a z wiadomości email niecałe 27% ankietowanych. Na tradycyjną kartkę pocztową oddało głos niewiele mniej, bo 23,5% osób, a portale społecznościowe wybrało tylko 14% badanych.

Podobnie prezentują się wyniki dotyczące otrzymywania świątecznych życzeń. W tym przypadku również wygrywa wiadomość SMS, za pomocą której życzenia otrzymuje 35% badanych. Na drugim miejscu, z niewiele gorszym wynikiem, znalazła się wiadomość email, na którą zagłosowało 32,2% osób biorących udział w ankiecie. Kolejne miejsca zajęły kartka pocztowa z wynikiem 17,6% oraz portale społecznościowe, na które głos oddało 15,2% badanych.

Z kolei wśród życzeń wysłanych do klientów i partnerów biznesowych bezkonkurencyjny okazał się email. Służbowo z tej formy wysyłania świątecznych życzeń korzysta ponad 51% badanych. Na drugim miejscu uplasowała się kartka pocztowa z wynikiem 29,2%. Z portali społecznościowych i wiadomości SMS korzysta niecałe 10% ankietowanych.

Ankietowani uznali również, że portale społecznościowe (39,3%) i wiadomości email (33,9%) to formy wysyłania świątecznych życzeń, które w najbliższym czasie zyskają największą popularność.

Zdecydowana większość z nich ma konto na minimum jednym portalu społecznościowym (88,3%) oraz regularnie korzysta z poczty email (87,4%).

I co Wy na to? Wy również wysyłacie świąteczne życzenia w ten sposób?

Więcej szczegółowych informacji z badania “Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media” możecie znaleźć w poniższej infografice.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x