Jeśli szukasz rozwiązania stworzonego specjalnie dla Ciebie – wybierz GetResponse MAX.
Najlepsze treści o online marketingu, produktach GetResponse – i wiele więcej.
Cenne wskazówki i najlepsze praktyki w formie przewodników, materiałów wideo i infografik.
Potężna dawka wiedzy w formie spotkań online - na żywo i na żądanie.
Najwyższej jakości wsparcie od naszego pięciogwiazdkowego zespołu obsługi klienta.
Wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby zacząć pracę z GetResponse.
Informacje dla deweloperów, jak zintegrować Twoje narzędzia z GetResponse.
Znajdź inspirację w historiach klientów takich, jak Ty.
Wiadomości, które zostały oznaczone przez odbiorcę jako spam.
Zgłoszenia spamu to wiadomości oznaczone przez odbiorcę jako spam. Jak sprawdzić współczynnik zgłoszeń spamu? Współczynnik zgłoszeń spamu pokazuje procent odbiorców, jaki oznaczył Twoją wiadomość jako spam. Osoby te są automatycznie usuwane ze wszystkich Twoich list, a ich adres email zostaje ukryty ze względu na naszą Politykę prywatności. Aby sprawdzić współczynnik zgłoszeń spamu: Aby sprawdzić współczynnik […]
GetResponse to odpowiedzialna platforma do email marketingu i nasz Dział Audytu bada każde zgłoszenie spamu przesłane do nas w ciągu doby lub krócej. GetResponse bezwzględnie przestrzega polityki zerowej tolerancji dla wysyłania spamu. Zgodnie z Regulaminem Usługi GetResponse i naszą polityką anty-spamową możemy zamknąć konto, które narusza nasze regulaminy. Jeśli prowadzisz swój marketing zgodnie z prawem, […]