Bądź na bieżąco z aktualizacjami, nowymi funkcjonalnościami i promocjami.
Najlepsze treści o online marketingu, produktach GetResponse – i wiele więcej.
Cenne wskazówki i najlepsze praktyki w formie przewodników, materiałów wideo i infografik.
Potężna dawka wiedzy w formie spotkań online - na żywo i na żądanie.
Najwyższej jakości wsparcie od naszego pięciogwiazdkowego zespołu obsługi klienta.
Wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby zacząć pracę z GetResponse.
Informacje dla deweloperów, jak zintegrować Twoje narzędzia z GetResponse.
Znajdź inspirację w historiach klientów takich, jak Ty.
Niechciana lub niepotrzebna wiadomość.
Spam to niechciane, komercyjne wiadomości e-mail. Najczęściej są one wysyłane masowo do wielu adresów email. „Niechciane” oznacza, że odbiorca nie udzielił dającej się zweryfikować zgody na wysyłanie do niego określonych treści. Masowość takiej wysyłki polega na tym, że jednakowa treść jest wysyłana do bardzo dużej grupy odbiorców na raz. GetResponse bezwzględnie przestrzega polityki zerowej tolerancji […]
Uchwalona w 2003 roku ustawa regulująca kwestię fal niechcianych ofert marketingowych i pornografii. Jest to amerykańskie prawo wprowadzające obostrzenia w komercyjnej wysyłce wiadomości email. Ta legislacja antyspamowa nakazuje zawarcie w każdej wiadomości email następujących elementów: autentycznych „nagłówków wiadomości”, poprawnego i działającego adresu nadawcy („Od”), jasnego tematu wiadomości, linku do rezygnacji z otrzymywania dalszych wiadomości (lub […]