Dlaczego mój import został odrzucony z uwagi na udostępnienie listy?

Lista została potraktowana jako „udostępniona”, z uwagi na fakt, że jest wyjątkowo podobna do innej, przypisaną do innego konta w GetResponse. Zgodnie z przestrzeganą przez nas polityką antyspamową, praktyki takie jak: udostępnianie listy adresów e-mail, pożyczanie, udzielanie licencji oraz używanie w GetResponse kupowanych baz adresów jest zabronione.

Pomimo tego, że lista została odrzucona, konto jest nadal aktywne. Oznacza to, że istnieje możliwość dodania nowej listy. Sugerujemy rozwiązanie problemu przed rozpoczęciem nowego importu. Pragniemy zaznaczyć, że dodanie kolejnej listy, która nie spełnia warunków, może wywołać negatywne konsekwencje związane z utrzymaniem konta.

Czy mogę uzyskać więcej informacji o powodzie odrzucenia mojego importu?

Wdrożyliśmy autorski system wykrywania nadużyć naszej platformy – Hydrę. System ten analizuje w czasie rzeczywistym miliardy fragmentów danych (adresy email, aktywność subskrybentów, treść wiadomości, zachowanie użytkowników i nie tylko). Hydra podejmuje decyzje automatycznie na podstawie wyuczonych algorytmów, które adaptują się do aktualnego stanu systemu.

Postanowiliśmy nie ujawniać logiki rządzącej działaniami Hydry lub wspierających ją algorytmów sztucznej inteligencji (SI). Niestety nie możemy podać więcej informacji na temat przyczyny odrzucenia importu.