Powiadomienie o subskrypcji zostało dostarczone, ale kontakt nie jest dodany do listy

Jeśli wysłaliśmy ci powiadomienie o nowej subskrypcji, ale nie możesz odnaleźć kontaktu na liście GetResponse, przeczytaj poniższy artykuł.

Czy sprawdzasz poprawną listę?

Upewnij się, że sprawdzasz tę samą listę, która została wskazana w powiadomieniu o subskrypcji.

Czy kontakt jest aktywny czy nieaktywny?

Sprawdź listę kontaktów nieaktywnych. Twoi subskrybenci mogli w międzyczasie zostać usunięci, ich adres mógł zostać zwrócony lub mogli wypisać się z Twojej listy.

  • Adres email mógł zostać zwrócony, jeśli wysyłasz automatyczne wiadomości do wszystkich nowych kontaktów, a nie korzystasz ze subskrypcji z potwierdzeniem. Dostawca poczty mógł odrzucić Twoją automatyczną wiadomość, co skutkuje usunięciem kontaktu z listy i dodaniem go do listy nieaktywnych > zwróconych.
  • Adres email mógł zostać dodany do listy nieaktywnych > usuniętych, jeśli wypisał się z Twojej listy.

Czy kontakt został usunięty przez cykl automation?

Jeśli masz aktywne cykle automation, sprawdź czy żaden z nich nie usuwa Twoich kontaktów, bądź nie przenosi ich do innych list.

Wciąż nie działa?

Dział Obsługi Klienta z przyjemnością Ci pomoże. Aby zrobić to sprawnie, przygotuj:

  • adres email subskrybenta, który zgodnie z powiadomieniem o subskrypcji powinien być dodany do Twojego konta,
  • nazwę listy, do które powinien być on dodany.