Jak używać akcji Tag w cyklu?

Akcja Tag umożliwia otagowanie kontaktów, które są w cyklu. Podczas tworzenia cyklu możesz:

  • Przypisać tag do kontaktów.
  • Usunąć wcześniej przypisany tag.

Na karcie Szczegóły w menu rozwijanym wybierz Przypisz lub Usuń. W drugim menu rozwijanym możesz dodać nową nazwę tagu lub wybrać ten, który masz już przypisany.

Tagowanie pomaga zarządzać bazą kontaktów. Możesz użyć tagów, aby docierać do odpowiednich grup kontaktów i nawiązać z nimi spersonalizowaną i efektywną komunikację. Chcesz, przykładowo, przepisać nieaktywny tag do kontaktów, które nie otwierają Twojego newslettera. Decydujesz się poczekać dwa dni i wysłać im kolejną wiadomość. Możesz śledzić, czy osoby z nieaktywnym tagiem otwierają, czy ignorują tę wiadomość. Ta wiedza pomoże Ci ocenić strategię i dostosować podejście.

tag action in a workflow  

Jakie wartości tagu mogę przypisać?

Nie musisz stosować konwencji nadawania nazw. Użytkownicy zazwyczaj przypisują tagi na podstawie wcześniej określonych zwrotów, np. zaangażowany, aktywny, responsywny, klient lub potencjalny klient. Do każdego subskrybenta możesz przypisać nieograniczoną liczbę tagów. Uwaga: tagi mogą mieć do 64 znaków alfanumerycznych, bez spacji. Używaj tylko małej litery.