Limitowana oferta z okazji Czarnego Piątku

Szablon Limitowana oferta z okazji Czarnego Piątku umożliwi Ci wysłanie sekwencji wiadomości zawierających różne produkty. Pozwoli Ci również przypomnieć klientom o czasie, jaki pozostał do końca sprzedaży. Dzięki temu szablonowi sprawdzisz, który kontakt kupił produkt, aby nie wysyłać już do niego kolejnych wiadomości. W ten sposób skupisz się na kontaktach, które jeszcze nie zostały skonwertowane. Na koniec przypisane zostaną im nowe tagi, tak abyś mógł śledzić, która oferta skłoniła ich do kliknięcia.

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Sprzedaż
Liczba elementów w szablonie: 9
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 9

ogólny widok szablonu

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów i opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • dwie wiadomości automation lub dwie wiadomości (lub wersje robocze), które mogą zostać użyte jako wiadomość automation,
  • Tagi (opcjonalnie), które pomogą Ci zidentyfikować klientów, jeśli będziesz chciał się na nich skupić lub dodać ich do kolejnego cyklu. Możesz tworzyć tagi podczas tworzenia cyklu, jednak lepiej jest mieć z góry opracowany plan tagowania.

Rozpoczęcie cyklu

1. Warunek Wiadomość wysłana jest domyślnie ustawiony na dowolną wiadomość. Kliknij ten element, aby otworzyć jego Szczegóły i wybrać wiadomość ogłaszającą promocję. Upewnij się, że zaplanowałeś wysyłkę tej wiadomości, zanim rozpoczniesz konfigurację tego elementu.

2. Skonfiguruj element Odwiedzony URL, aby śledzić, które kontakty dotarły do strony po zrealizowaniu zakupu: 

a. Kliknij element, aby otworzyć jego szczegóły.
b. Kliknij Skopiuj kod, aby go skopiować i zamknij okno. (W tym momencie najlepiej skopiować kod do pliku tekstowego na wypadek, gdyby do schowka zostało skopiowane coś innego).
c. W zakładce Szczegóły wpisz adres URL strony z produktem, którą chcesz śledzić. Jeśli chcesz śledzić kilka wersji adresu URL, wykorzystaj do tego wieloznacznik. Aby dowiedzieć się więcej na temat konfiguracji tego elementu, przejdź do Jak ustawić szczegóły warunku odwiedzony URL.

Uwaga: Po ukończeniu konfiguracji szablonu, będziesz musiał dodać kod w panelu administracyjnym Twojej strony lub wkleić go bezpośrednio do kodu źródłowego. Aby uzyskać więcej informacji na temat kodu śledzącego, przejdź do artykułu Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?

Czas oczekiwania na spełnienie warunku powinien zostać ustawiony na 6 godzin. Po upływie tego czasu klienci, którzy nie dokonają zakupu, przejdą dalej negatywną ścieżką i otrzymają wiadomość przypominającą.

Odwiedzony URL

Targetowanie kontaktów, które zrealizowały zakup

W każdym elemencie Przypisz Tag połączonym zielonym łącznikiem “tak” z warunkiem Odwiedzony URL wybierz tag, który chcesz przypisać do kontaktów, które wróciły na Twoją stronę i ukończyły zakup. Możesz użyć różnych tagów dla każdego z zakupionych produktów.

Example configuration of Tag element is shown

Retargetowanie kontaktów w celu zwiększenia sprzedaży

1. W szczegółach każdego elementu Wyślij wiadomość połączonego czerwonym łącznikiem “nie” z warunkiem Odwiedzony URL wybierz wiadomość z kolejną ofertą.

element wyślij wiadomość w cyklu

2. W pozostałych warunkach Odwiedzony URL wstaw adres URL strony z podziękowaniem dla danego produktu. Czas oczekiwania na spełnienie tych warunków powinien zostać ustawiony na 6 godzin. Po upływie tego czasu klienci, którzy nie dokonają zakupu, przejdą dalej negatywną ścieżką i otrzymają wiadomość przypominającą.

konfigurowanie pozostałych warunków odwiedzony URL

Zakończenie konfiguracji

Po ukończeniu konfiguracji szablonu kliknij Zapisz i opublikuj lub Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz dokończyć konfigurację później (pojawi się on jako kopia robocza w zakładce Cykle automation).