Gdzie znaleźć ustawienia mojej listy?

Wykonaj poniższe kroki, aby dostać się do ustawień listy:

  1. Wejdź do menu Kontakty z górnego paska na Pulpicie , aby przejść do sekcji Listy kontaktów.
  2. Skieruj kursor na znajdujące się po prawej stronie menu Akcji , aby rozwinąć listę dostępnych opcji.
  3. Wybierz opcję Ustawienia , aby otworzyć menu Ustawienia listy.

Na stronie Ustawienia listy znajdziesz i dostosujesz opcje Ogólne , opcje dotyczące Subskrypcji oraz szczegóły Wiadomości potwierdzającej powiązanej z wybraną listą. Klikaj poszczególne nagłówki, aby uzyskać dostęp do interesujących Cię informacji.

Wybierz zakładkę Ogólne , jeżeli chcesz:

  • zmienić nazwę listy
  • sprawdzić token listy i jej sygnaturę ID
  • dodać lub zmienić tytuł listy oraz jej opis
  • wybrać kategorię całej listy
  • wybrać język komunikacji dla listy i związanych z nią zasobów
  • zadecydować o wyświetlaniu Twojego adresu korespondencyjnego w stopkach wysyłanych wiadomości
  • dodać logo
  • znaleźć link do kanału RSS wiadomości pochodzących z Twojej listy

Wybierz zakładkę Subskrypcja , jeżeli chcesz:

  • zdecydować czy i kiedy chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych subskrypcjach
  • zmienić ustawienia zapisu z potwierdzeniem
  • zobaczyć podgląd Twojej strony potwierdzającej , anulującej subskrypcję oraz strony potwierdzającej usunięcie subskrypcji, jak również katalog newsletterów
  • zdecydować, gdzie chcesz opublikować stronę z potwierdzeniem

Wybierz zakładkę Wiadomość potwierdzająca , jeżeli chcesz:

  • wybrać format wiadomości
  • wybrać lub dodać własny temat
  • wybrać adres nadawcy oraz „odpowiedz do”
  • wybrać szablon wiadomości i dodać do niej dodatkowy tekst