Jak mogę zsynchronizować moje grupy odbiorców reklam z GetResponse?
Aby zarządzać tym, kto widzi Twoje reklamy, możesz utworzyć grupę odbiorców reklam na podstawie list kontaktów lub segmentów i wyeksportować ją do swojego konta Google Ads. Możesz ją uwzględnić lub wykluczyć podczas tworzenia reklamy Google. Aby utworzyć grupę odbiorców, należy najpierw zintegrować konta GetResponse i Google Ads.
Tworzenie grupy odbiorców reklam w GetResponse.
- Przejdź do Grupy odbiorców reklam w zakładce Płatne reklamy.
- Kliknij przycisk Stwórz odbiorców reklamy.
- Jeśli masz kilka połączonych kont, wybierz konto Google Ads, dla którego chcesz stworzyć grupę odbiorców reklamy.
- Wprowadź Nazwę segmentu odbiorców, która jest widoczna tylko dla Ciebie, aby pomóc ci w ich zidentyfikowaniu, jeśli posiadasz wiele grup odbiorców.
- W oknie Kogo chcesz wziąć pod uwagę? wybierz listę lub segment z przynajmniej 1000 kontaktów. Te kontakty zostaną wyeksportowane do Twojego Google Ad Managera w połączonym koncie Google Ads. Jest to jednorazowa akcja i przyszłe kontakty nie będą automatycznie dodane.
- Kliknij przycisk Stwórz.