Kim są odwiedzający stronę Facebook Ads?

Gdy konfigurujesz reklamę Facebook Ads w GetResponse, możesz ustalić swoich odbiorców jako odwiedzających Twoją stronę landing page lub własną stronę URL. Pozwoli Ci to na dotarcie tylko do osób, które odwiedziły Twoją stronę w określonym czasie lub wykluczenie tych osób z grupy docelowych odbiorców.

Kody śledzące Facebook dodawane są automatycznie do stron Landing Pages i stron lejków Autofunnel dla każdego użytkownika Facebook Ads. W przypadku własnych adresów URL poprosimy Cię o dodanie piksela śledzącego do kodu strony samodzielnie.

Śledzenie odwiedzin stron może być użyte, na przykład, aby dotrzeć do osób, które odwiedziły Twoją stronę, ale nie przeszły na stronę z podziękowaniem. Jest również przydatne do śledzenia osób, które odwiedziły Twoją stronę sprzedażową, ale nigdy nie przeszły do strony z zamówieniem. Możesz wykorzystać reklamę, aby nakłonić ich do zakupu.

Jak mogę ustawić odbiorców, aby uwzględnili odwiedzających moje strony?

Przejdź do zakładki Menu >> Facebook Ads >> Stwórz reklamę. Tutaj możesz określić swoich odbiorców, klikając Stwórz grupę odbiorców.

W tym kroku wybierz Odwiedzający stronę, aby skierować reklamę do odbiorców Twojej strony internetowej. Możesz śledzić maksymalnie 5 stron i co najmniej jedna z nich musi zawierać warunek Uwzględnij odbiorców, którzy odwiedzili konkretną stronę.

Odwiedzający stronę.
Wybierz swoją stronę źródłową z rozwijalnego menu. Możesz wybrać stronę Landing page GetResponse, lejek lub własny adres URL.

Odbiorcy.

W przypadku stron stworzonych w GetResponse możesz określić, których odwiedzających chcesz śledzić.

Na stronach landing pages możesz śledzić odwiedziny na:

  • stronie zapisu,
  • stronie z podziękowaniem.

Na stronach lejków możesz śledzić odwiedziny na:

  • stronie zapisu,
  • stronie z podziękowaniem,
  • stronie sprzedażowej,
  • formularzu zakupu,
  • stronie z potwierdzeniem.

Uwaga: możesz śledzić tylko strony, które zostały stworzone w lejku.

Możesz również ustawić śledzenie odwiedzających, tak aby rozpoznawało osoby, które odwiedziły stronę w określonym okresie, np. w ostatnich 30 dniach (maksymalna liczba dni to 180). Nie możesz śledzić odwiedzających na podstawie ich lokalizacji geograficznej.

Czasowy zakres śledzenia.

Uwaga: W przypadku własnego adresu URL do śledzenia odwiedzin trzeba zainstalować piksel na każdej stronie. Możesz to zrobić przez dodanie kodu piksela w nagłówku strony, zaraz nad obszarem section. Podamy Ci kod piksela w okienku pod ostatnim punktem instrukcji: 2. Skopiuj cały kod piksela i wklej go do nagłówka.

Kod piksela.