Jak mogę śledzić moją stronę internetową za pomocą Piksela Facebooka? Video

Możesz dodać ID Piksela Facebooka do Twojej nowej lub istniejącej strony internetowej. Oferujemy prosty sposób, aby dodać śledzący kod do Twojej strony.

Wysyłamy dane PageViews dla każdej odwiedzonej podstrony zawartej na Twojej stronie internetowej. Jeśli subskrypcja zakończy się sukcesem wysyłamy zdarzenie „Lead”.

(WSKAZÓWKA) Dzięki temu możesz stworzyć Niestandardowe Konwersje lub Niestandardową Grupę Odbiorców i możesz rozpocząć kampanie remarketingowe na Facebooku.

Dowiedz się jak śledzić konwersje z Pikselem Facebooka.

Zanim zaczniesz

Będziesz potrzebować:

Czym jest Piksel Facebooka i jak mogę z niego skorzystać?

Piksel Facebooka to kod JavaScript, który umieszcza się na stronie internetowej, aby umożliwić budowanie, mierzenie oraz optymalizację grup odbiorczych Twoich kampanii reklamowych.

Korzystając z Pixela Facebooka możesz wpływać na akcje, które podejmują osoby odwiedzające Twoją stronę internetową na różnych urządzeniach, aby stworzyć bardziej efektywne kampanie reklamowe na Facebooku.

Korzystaj z Piksela Facebooka dla jego 3 głównych funkcji:

  • Optymalizacji reklam, aby uzyskać konwersję.
  • Śledzenia konwersji i przypisywania ich do reklamy.

Nie korzystasz jeszcze z reklam Facebooka? Możesz zainstalować Piksel Facebooka, aby od razu zacząć zbierać dane. Skorzystasz z niego, jak tylko stworzysz swoją pierwszą reklamę na Facebooku.

Jak mogę stworzyć mój pierwszy Piksel Facebooka?

1. Zaloguj się do Facebooka.

2. Kliknij Manage Ads w Menu Facebooka.

3. Przejdź do zakładki Events Manager w menu.

4. W sekcji Facebook Pixel kliknij Get Started.

5. Wpisz nazwę swojego piksela. Możesz mieć tylko jeden piksel w jednym koncie reklamowym więc wybierz nazwę, która będzie reprezentować Twój biznes.

6. Kliknij Create Pixel.

Jak mogę znaleźć istniejący Piksel Facebooka?

1. Zaloguj się do Facebooka.

2. Kliknij Manage Ads w menu Facebooka.

3. Przejdź do zakładki Events Manager w menu.

4. Zobaczysz Pixel ID w sekcji Data Sources.

5. Skopiuj Pixel ID.
Będzie Ci potrzebny w kolejnych krokach.

Jak włączyć Piksel Facebooka w koncie?

  1. Zaloguj się do Twojego konta GetResponse i stwórz nową stronę lub wybierz istniejącą.

    Dowiedz się więcej na temat tworzenia strony internetowej.
  1. Przejdź do zakładki Kreator Stron > Kliknij 3 kropki > Edytuj ustawienia > Statystyki i integracje.
  2. Wybierz Piksel Facebooka z listy i wprowadź ID Piksela Facebooka (15-cyfrowy kod)
  1. Kliknij przycisk Zapisz ustawienia.