Dlaczego mój import został odrzucony z uwagi na udostępnienie listy?

Lista została potraktowana jako „udostępniona”, z uwagi na fakt, że jest wyjątkowo podobna do innej listy, która znajduje się w innym koncie GetResponse. Zgodnie z przestrzeganą przez nas polityką antyspamową, praktyki takie jak: udostępnianie listy adresów e-mail, pożyczanie, udzielanie licencji oraz używanie w GetResponse zakupionych baz adresów jest zabronione.

Powodem tego jest reputacja kanałów mailingowych, na którą bezpośrednio wpływa jakość list, z których korzystają nasi klienci. Wszelkie problemy z tą reputacją, zarejestrowane przez dostawców usług internetowych, mogą mieć wpływ na naszą dostarczalność i dostarczalność wszystkich naszych klientów.

Jeśli dana lista kontaktów zostanie odrzucona z powodu udostępniania, oznacza to, że znajduje się ona na innym koncie GetResponse. Chociaż przyczyny odrzucenia mogą być różne, najczęstszą z nich jest to, że lista nie jest oparta na zgodzie subskrybentów i nie została utworzona zgodnie z najlepszymi praktykami marketingu e-mailowego.

Pomimo tego, że lista została odrzucona, konto jest nadal aktywne. Oznacza to, że istnieje możliwość dodania nowej listy. Sugerujemy rozwiązanie problemu przed rozpoczęciem nowego importu. Pragniemy zaznaczyć, że dodanie kolejnej listy, która nie spełnia warunków, może wywołać negatywne konsekwencje związane z utrzymaniem konta.

Czy mogę uzyskać więcej informacji o powodzie odrzucenia mojego importu?

Wdrożyliśmy autorski system wykrywania nadużyć naszej platformy – Hydrę. System ten analizuje w czasie rzeczywistym miliardy fragmentów danych (adresy email, aktywność subskrybentów, treść wiadomości, zachowanie użytkowników i nie tylko). Hydra podejmuje decyzje automatycznie na podstawie wyuczonych algorytmów, które adaptują się do aktualnego stanu systemu.

Postanowiliśmy nie ujawniać logiki rządzącej działaniami Hydry lub wspierających ją algorytmów sztucznej inteligencji (SI). Niestety nie możemy podać więcej informacji na temat przyczyny odrzucenia importu.