W jaki sposób kontakty mogą dodać się do mojej listy?

Możliwość dopisania się do listy subskrybentów powinna być łatwo dostępna na Twojej stronie i innych kanałach marketingu online, takich jak profile mediów społecznościowych. Oto lista narzędzi GetResponse do rozbudowy bazy danych marketingu internetowego

Formularze

Każdy formularz jest przypisany do konkretnej listy. Aby utworzyć formularz, wybierz Formularze i ankiety w Pulpicie i kliknij Stwórz formularz. Postępuj zgodnie z instrukcjami, a następnie skopiuj i wklej kod HTML lub JavaScript do swojej witryny. Kontakty zapisują się na listę, wypełniając formularz. Upewnij się, że formularze wyróżniają się na tle pozostałych treści, aby potencjalni subskrybenci zauważyli je najpierw. Umieść w nich również pełne informacje o zachętach do subskrypcji.
Szybka porada: Jeśli używasz WordPressa, nasza wtyczka pozwala osadzić formularz rejestracji w kilka sekund.

Landing pages

Nie masz strony www? Nie znasz HTMLa? Nie ma sprawy! Użyj naszych Landing pages, aby utworzyć przykuwającą wzrok stronę internetową, wraz z formularzem rejestracji któremu odwiedzający nie mogą się oprzeć. W górnym menu Pulpitu wybierz Landing pages, a następnie kliknij Utwórz stronę. Wybierz wstępnie zaprojektowany szablon i dostosuj go za pomocą edytora. W następnym kroku dostosuj ustawienia i kliknij Publikuj, i Twoja strona już jest gotowa.

Media społecznościowe

Strony mediów społecznościowych stały się skutecznymi miejscami do zbierania adresów e-mail:
– użyj aplikacji Facebook Web Forms, aby umieścić formularz rejestracyjny na swojej stronie na Facebooku.
– opublikuj swój newsletter i wiadomość RSS-to-email na swoich kontach na Twitterze i Facebooku. Najpierw zintegruj swoje konta w sekcji Profil>>Integracje i API>>Integracje. W kroku Ustawienia kreatora e-mail, włącz te integracje za pomocą suwaków u dołu strony. Twoje wiadomości będą automatycznie publikowane w wybranych witrynach społecznościowych z przyciskiem Zapisz się, aby umożliwić kontaktom z mediów społecznościowych subskrypcję.
– dodaj przyciski Social Media do Twoich wiadomości.

Webinary

Po stworzeniu webinaru otrzymujesz unikalny link, który możesz udostępniać w mediach społecznościowych, umieszczać na swoim blogu lub wysyłać pocztą e-mail.

Ankiety

Podczas tworzenia ankiety wybierz formularz rejestracyjny jako jedno z pytań z listy rodzajów pytań. Wtedy nie tylko gromadzisz informacje o subskrybentach, ale także rejestrujesz ich adresy e-mail.

Archiwum wiadomości

Promuj swoje archiwum wiadomości – katalog newsletterów, w którym odwiedzający mogą czytać Twoje newslettery i zapisać się do Twoich list.