Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse dla sektora usług finansowych

GetResponse to innowacyjne narzędzia, z których specjaliści z sektora usług finansowych mogą korzystać na każdym etapie procesu sprzedaży. Nasze rozwiązania pozwalają jeszcze skuteczniej realizować działania marketingowe osobom prowadzącym własną działalność, doradcom ubezpieczeniowym, brokerom czy pracownikom banków.

Dostarczaj ważne informacje na czas.

Czas to pieniądz. Spraw, aby to Twoja wiadomość dotarła najszybciej.

  • Buduj intuicyjne cykle automation i wysyłaj codzienne aktualizacje notowań giełdowych i kursów walut.
  • Przypominaj o zbliżających się terminach spłaty rat kredytu, zadłużenia na karcie czy przedłużenia polisy ubezpieczeniowej.
  • Twórz targetowane segmenty i wysyłaj klientom dopasowane treści.
  • Przygotuj automatyczne powiadomienia, zawierające najnowsze wiadomości z branży, indeksy giełdowe, itp.
  • Planując wysyłki do klientów międzynarodowych, bierz pod uwagę różnicę w strefach czasowych.
  • Korzystaj z integracji e-commerce i wysyłaj mailingi posprzedażowe. Śledź zachowania zakupowe na swojej stronie.

    Dodaj funkcjonalności: marketing automation, automatyczna segmentacja, web event tracking.

Bądź wiarygodny i godny zaufania.

Niech każda Twoja oferta wygląda naprawdę atrakcyjnie.

  • Wykorzystaj szablon przygotowany dla firm z branży finansowej, aby dzielić się nagraniami wideo z wypowiedziami ekspertów.
  • Twórz landing pages, na których zaprezentujesz ofertę usług finansowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych.
  • Planuj regularne wysyłki wiadomości z informacjami o rynkach finansowych, bankowości inwestycyjnej oraz produktach giełdowych.
  • Osoby poszukujące informacji o opłatach, prowizjach i regulaminach zachęcaj do wypełnienia formularza kontaktowego.
  • NIe trać czasu klientów - dostarczaj swoim odbiorcom tylko dopasowane treści. Korzystaj z opcji targetowania segmentów, filtruj kontakty i przypisuj je do konkretnych cykli marketing automation.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation, automatyczna segmentacja.

Zdobywaj jeszcze więcej lojalnych klientów.

Przekonaj zainteresowanych Twoją ofertą, że warto zostać z Tobą na dłużej.

  • Dodawaj lub odejmuj punkty scoringowe za każdą interakcję i nagradzaj najbardziej aktywnych użytkowników.
  • Twórz landing pages z opisami skutecznie zrealizowanych transakcji.
  • Umieść w wiadomościach ikony przekierowujące do portali społecznościowych, aby klienci mogli polecać Twoje usługi.
  • Śledź ruch na swojej stronie, aby definiować trendy i zainteresowanie użytkowników. Wysyłaj swoim odbiorcom dopasowany content.
  • Na bieżąco przekazuj klientom spersonalizowane treści, wiadomości z rynku lokalnego oraz oferty ubezpieczeń dopasowane do ich potrzeb.
  • Nawiąż bezpośrednie relacje z klientami. Zapewnij im dostęp do współpracujących z Tobą ekspertów, agentów ubezpieczeniowych i doradców podatkowych.
  • Korzystaj z narzędzia porzucony koszyk – dzięki niemu nie przegapisz żadnej okazji sprzedażowej.

Edukuj swoich klientów.

Pomóż klientom podejmować niezależne decyzje.

  • Wykorzystaj formularze i zachęcaj klientów do zapisu na Twoje kursy z zakresu bankowości, szkolenia podatkowe i spotkania z ekspertami.
  • Twórz wideo przewodniki, w których wyjaśnisz tajniki rynków finansowych.
  • Przesyłaj klientom poradniki o tym, jak oszczędzać, wybrać fundusz inwestycyjny czy skutecznie inwestować.
  • Twórz edukacyjne cykle marketing automation.
  • Zachęcaj do udziału w swojej serii, przypisując punkty scoringowe za aktywność. Subskrybentów o najwyższej liczbie punktów nagradzaj specjalną zniżką lub promocją.

Zarządzaj danymi klientów.

Teraz masz szansę poznać swoich klientów lepiej, niż oni sami.

  • Zintegruj w ramach jednej platformy wszystkie bazy kontaktów, które gromadzisz w różnych systemach i dokumentach.
  • Przypisuj tagi i segmentuj klientów pod kątem lokalizacji, zainteresowań czy wykorzystywanych serwisów finansowych.
  • Dokonaj segmentacji klientów ze względu na miejsce zamieszkania, zainteresowania oraz rodzaj usług finansowych, z których korzystają.
  • Stwórz grupy klientów – kluczowych, korporacyjnych, indywidualnych oraz potencjalnych. Do każdej grupy wysyłaj indywidualnie przygotowane oferty.
  • Zdefiniuj kryteria i twórz raporty, zestawienia oraz statystyki.
    Mierz skuteczność swoich działań i osiągaj założone cele.
  • Obserwuj zachowania na stronie internetowej, aby rozpoznać jej mocne i słabe punkty.
  • Integracje z e-commerce pomogą Ci śledzić zachowania zakupowe klientów i optymalizować kolejne promocje.

Inwestuj w bezpieczeństwo i przestrzegaj zasad.

Zatroszcz się o bezpieczeństwo danych. Nie spamuj. To ważne, jeśli chcesz dbać o reputację.

  • W wiadomościach umieszczaj odpowiednie klauzule, politykę prywatności oraz odnośniki do regulaminów. Działaj zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, również międzynarodowymi.
  • Daj odbiorcom możliwość automatycznego wypisu. Unikniesz w ten sposób kar za przesyłanie niezamówionych treści.
  • Zachęcaj odbiorców, aby dodawali Twój adres email do białej listy (whitelist). Masz wówczas pewność, że wiadomości dotrą do nich, zamiast trafić do folderu Spam.
  • Wysyłaj tylko bezpieczne treści. Pomogą Ci w tym nasze narzędzia, które zapewniają dostarczalność na poziomie 99,5% oraz 100% bezpieczeństwa.

Docieraj do klientów, gdziekolwiek są.

Zadbaj o to, by zaspokoić potrzeby coraz większej rzeszy użytkowników urządzeń mobilnych.

  • Twoje wiadomości powinny być łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych.
  • Umieszczaj kody QR na ulotkach. Odbiorcy będą mogli dzięki nim od razu wejść na stronę i przeczytać przygotowane przez Ciebie treści.
  • Umożliwiaj odbiorcom subskrypcję interesujących ich treści za jednym dotknięciem ekranu.
  • Dziel się aktualnościami o aplikacjach mobilnych i transakcjach online.

Wykorzystaj możliwości, jakie GetResponse oferuje firmom z branży usług finansowych.

Twoi klienci z przyjemnością otworzą wiadomości, które dla nich przygotujesz.
Przekonaj się, jak wiele Twoja firma może zyskać dzięki GetResponse.