Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Testy A/B

Optymalizuj kampanie. Zyskaj dodatkowe otwarcia, kliknięcia i zwiększaj sprzedaż!

Który temat wiadomości jest najczęściej otwierany? Jakie wezwanie do działania zdobywa najwięcej kliknięć?
Testuj, analizuj i zwiększaj skuteczność swoich kampanii email marketingowych.

Intuicyjne ustawienia

Testy A/B możesz tworzyć niemal automatycznie
– ustaw je przy planowaniu wysyłki, za pomocą kilku
kliknięć.

Testuj wszystkie elementy

Treść, temat, pole nadawcy, pora dnia,
dzień tygodnia – przetestuj nawet 5 wersji
wiadomości, aby wybrać najlepszą strategię.

Podział odbiorców

Podział odbiorców na grupy testowe jest łatwiejszy niż kiedykolwiek. Możesz przeprowadzić test nawet na 50% subskrybentów, korzystając z poręcznego suwaka.

Szybkie wyniki

Szczegółowe informacje o kliknięciach, otwarciach i różnicach w wynikach poszczególnych wersji wiadomości znajdziesz na liście newsletterów.

Testy A/B są kluczową techniką optymalizacji działań email marketingowych. 27,1% marketerów twierdzi, że testuje tematy swoich wiadomości.

Testy A/B różnych wariantów newslettera są podstawą optymalizacji działań email marketingowych. Mimo to aż 51% marketerów nie optymalizuje i nie testuje proaktywnie wysyłanych wiadomości.

Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?
Zobacz wszystkie funkcjonalności