Pobierz z App Store
Pobierz z Google Play
Śledź kampanie, wysyłaj emaile, pozyskuj potencjalnych klientów
i monitoruj na bieżąco statystyki, nawet w największym pośpiechu.
Natychmiastowy dostęp do kampanii email marketingowych na iPhonie, iPadzie i Apple Watch.
Twórz proste wiadomości tekstowe gdziekolwiek jesteś lub wysyłaj szkice przygotowane wcześniej na laptopie lub komputerze stacjonarnym.
Monitoruj skuteczność kampanii i wysyłaj raporty emailem. Oszczędzaj czas dzięki czytelnym wykresom przedstawiającym wskaźnik otwarć. Funkcja dostępna w ciągu 24 godzin od wysłania emaila.
Zmień status autorespondera na urządzeniu mobilnym. Nie musisz szukać statystyk autorespondera. Wystarczy, że przypniesz je do panelu.
Nowe kontakty możesz dodawać ręcznie lub zaimportować je z książki adresowej.
W aplikacji możesz zaktualizować bazę adresów, wyszukiwać kontakty i zarządzać nimi. Sprawdzisz też, gdzie znajdują się Twoi subskrybenci i jak reagują na Twoje emaile.
Zobacz, jak czytelnicy stają się subskrybentami i dowiedz się, dlaczego się wypisują.
Doglądaj kampanii zdalnie, korzystając z ulepszonego modułu landing page z łatwym dostępem do statystyk testów A/B, opcji udostępniania linku do landing page i podglądu mobilnego widoku strony. Sprawdź, ilu użytkowników zapisało się przez formularz.
Już nie przegapisz żadnego powiadomienia, nawet kiedy jesteś z dala od komputera. Ważne informacje przeczytasz na urządzeniu mobilnym.
Dzięki aplikacji zyskasz dostęp do najświeższych postów na blogu, bezpośrednio w panelu.
Kontrola nad kampaniami i intuicyjna obsługa na urządzeniu z Androidem. Dostępny także na Kindle.
Twórz proste wiadomości tekstowe gdziekolwiek jesteś lub wysyłaj szkice przygotowane wcześniej na laptopie lub komputerze stacjonarnym.
Sprawdzaj skuteczność emaili, formularzy i landing pages bezpośrednio na pulpicie.
Kontakty możesz dodawać ręcznie lub zaimportować je z książki adresowej w Twoim smartfonie. W aplikacji możesz przeglądać nowe kontakty i przeszukiwać bazę.
Aby otrzymać dokładniejsze wyniki, skorzystaj z zaawansowanego wyszukiwania stosując filtry takie jak tagi, punkty scoringowe czy zakres dat.
W aplikacji możesz łatwo monitorować nowe zapisy pochodzące z landing pages i formularzy.
Statystyki wizyt i subskrypcji są przedstawione na czytelnej liście.