Statystyki kampanii email marketingowych

Sprawdzaj skuteczność swoich newsletterów i optymalizuj kampanie.

ZACZNIJ ZA DARMODOSTĘPNE W PLANIE DARMOWYM

SPERSONALIZOWANE ROZWIĄZANIA DLA DUŻYCH FIRM

Wykorzystaj statystyki aby wiedzieć, co przynosi Twojej firmie zyski

  • Wszystkie dane
    na jednym pulpicie

    Przechowuj dane kontaktów i sprawdzaj statystyki kampanii z poziomu jednej, bezpiecznej platformy.

  • Zawsze aktualne
    informacje

    Monitoruj kliknięcia, otwarcia, wypisy z listy, zwroty i wiele więcej, aby dowiedzieć się, co napędza zaangażowanie.

  • Optymalizacja
    na podstawie danych

    Prowadź testy i analizy, aby zdeterminować obszary rozwoju i Twoje kolejne działania marketingowe.

  • Wyniki działań
    na wyciągnięcie ręki

    Miej dostęp do danych w każdym momencie i każdym miejscu dzięki aplikacji mobilnej GetResponse.

Zbieraj ważne dane dzięki statystykom kampanii

Przekształć dane w potężne narzędzie z kompletnym rozwiązaniem do statystyk kampanii. Monitoruj i analizuj email marketingowe wskaźniki KPI i podejmuj biznesowe decyzje na podstawie danych.

Monitoruj wyniki kampanii
w czasie rzeczywistym

Pozyskuj cenne informacje na temat zaangażowania Twoich odbiorców. Analizuj i porównuj wyniki newsletterów, autoresponderów i wiadomości RSS na podstawie:

  • wskaźników otwarć i kliknięć
  • zwrotów i wypisów z listy
  • tendencji w urządzeniach i domenach adresów email
Monitoruj wyniki kampanii <br/>w czasie rzeczywistym

Obserwuj zachowanie subskrybentów

Dowiedz się, jak użytkownicy reagują na Twoje wiadomości i zwiększaj zaangażowanie. Wyciągaj wnioski z:

  • dziennych i miesięcznych wskaźników subskrypcji
  • najpopularniejszych metod subskrypcji i wypisów z listy
  • map kliknięć, które śledzą kliknięcia użytkowników w wiadomościach

Na dedykowanym Kontaktom pulpicie możesz znaleźć szczegółowe informacje i zarządzać konkretnymi kontaktami, listami i segmentami.

Obserwuj zachowanie subskrybentów

Eksperymentuj i prowadź
kampanie, które konwertują

Przeprowadzaj testy A/B wiadomości, aby dowiedzieć się, co działa na Twoich odbiorców. Możesz wypróbować różne warianty personalizacji, treści i układu wiadomości, aby przekonać się, co najkorzystniej wpływa na wskaźniki otwarć i kliknięć.

Zobacz, jaki wpływ mają różne elementy na konwersję:

  • spersonalizowane tematy wiadomości
  • treści i materiały wideo
  • warianty przycisków CTA
Eksperymentuj i prowadź <br/>kampanie, które konwertują

Wszystkie wyniki w jednym miejscu
z raportami o digital marketingu

Monitoruj swoje działania marketingowe za pomocą GetRespose i podejmuj decyzje na podstawie danych.

Raporty o digital marketingu zbierają szczegółowe informacje o Twoich kampaniach i klientach, dzięki czemu masz dane, na których możesz polegać.

ZACZNIJ ZA DARMO
  • Raporty
    ecommerce

    Obserwuj jak Twoje kampanie przekładają się na zamówienia i przychody.

  • Raporty o marketing
    automation

    Przeglądaj wyniki i skuteczność konkretnych cykli automation.

  • Raporty o kontaktach

    Monitoruj rozwój swoich list kontaktowych w miarę upływu czasu

  • Raporty o autoresponderach

    Dowiedz się, które serie autoresponderów najbardziej zwiększają zaangażowanie.

Szukasz rozwiązania email marketingowego dostosowanego do Twoich potrzeb?
Poznaj GetResponse MAX

GetResponse MAX to rozwiązanie dla średnich i dużych firm, które potrzebują zaawansowanych narzędzi do marketingu, dedykowanego wsparcia i ochrony danych na najwyższym poziomie.

Z GetResponse MAX otrzymujesz:

  • dedykowane wsparcie 24/7*
  • SMS marketing automation
  • dedykowany adres IP*
  • emaile transakcyjne*
  • rekomendacje produktowe AI
* Dostępne tylko w planie GetResponse MAX2


LUB WRÓĆ NA GÓRĘ STRONY ˆ

Szukasz rozwiązania email marketingowego dostosowanego do Twoich potrzeb? <br/>Poznaj <mark>GetResponse MAX</mark>

Materiały na początek:

Statystyki emaili w pigułce

Do czego służy monitorowanie otwarć i kliknięć w linki?

Monitorowanie otwarć to sposób pomiaru liczby osób, które otworzyły Twoją wiadomość. Jest obliczany procentowo w stosunku do dostarczonych emaili i jest niezbędnym wskaźnikiem pomiaru wyników kampanii.

Wskaźnik kliknięć pokazuje, ile razy odbiorcy kliknęli w linki w Twojej wiadomości. GetResponse pozwala na automatyczne śledzenie kliknięć w newsletterach, autoresponderach i wiadomościach RSS-to-email. O monitorowaniu kliknięć dowiesz się więcej z tego artykułu.

Czym jest mapa kliknięć i jak jej używać?

Mapa kliknięć pozwala Ci na sprawdzenie kliknięć w linki w Twoich wiadomościach. Możesz zobaczyć, ile razy konkretny link został kliknięty i jego procentowy udział we wszystkich kliknięciach. Mapa jest dostępna dla maili stworzonych w nowym edytorze. Z tego artykułu dowiesz się, jak otworzyć mapę kliknięć dla danej wiadomości.

Skąd mogę się dowiedzieć, jak moje kontakty zostały dodane do konkretnej listy?

Po otwarciu pulpitu GetResponse, przejdź do Raporty i zakładki Kontakty. Wybierz listę, która Cię interesuje, określ zakres dat i przejrzyj zapisy według źródła w sekcji Jak nowe kontakty zostały dodane.